torsdag 24. januar 2008

Prøving og feiling

Det blir litt prøving og feiling her på bloggen til å begynne med, har ikke helt funnet ut av alt ennå. Jeg oppretter innlegg, sletter innlegg, legger inn bilder, sletter bilder... Jeg har heller ikke funnet ut av hvordan jeg sletter f.eks. kun ett bilde eller èn kommentar i et innlegg med flere, det må jo gå an?? Jeg må også få lært meg å overføre bilder fra minnekortet til pc'en, slik at jeg kan få vist fram noen av mine egne bilder. Det burde jo vært elementært, men det har alltid vært min kjære som har tatt seg av den jobben. Jeg skal nok klare det selv også, må bare få han til å vise meg det først...




I går kveld kom endelig mannen i huset hjem etter å ha vært bortreist i 15 dager. Det er lenge, det, både for kone og barn:-) Så 3-åringen gleder seg veldig til at pappa skal hente i barnehagen i dag, det er alltid stor stas og mye gøyere å sitte på i pappas bil enn i mammas...


Ingen kommentarer: