fredag 1. februar 2008

Selskapligheter

I kveld har vi vært i bursdagsselskap hos min svigerinne. Vi gikk sammen med min svoger m/fam og kjøpte disse:Har selv lyst på dem, bare den høye varianten. Men de er jo utsolgt overalt i min størrelse, så vi får se... I tillegg vanket det et par smågaver...


En romantisk såpe fra Lisbeth Dahl (bildet er lånt fra Annas Rom), og så en liten lyslykt i zink som jeg ikke fant noe bilde av. Kjøpte begge hos Anniche, og begge falt i smak hos mottageren.:-)


Hun fikk også en lavendelpose jeg har sydd..

... så nå lukter det nok godt i heimen.:-)



3 kommentarer:

Anita sa...

Wow! Så flotte gaver da!!
Velkommen til bloggens verden!
Koselig med nye bekjentskaper, og Tilda syersker er jo ekstra velkomment da;o)
HAr sydd min første Vintage engel nå, har trodd at det var så vanskelig, men det var jo også ganske så enkelt! Blir nok flere av disse også!
Ha en flott helg!
Linker deg jeg!

Trønderpia sa...

Det var et heldig bursdagbarn, jeg hadde også blitt veldig glad for de gavene der!

Så moro at du er fra disse traktene da :)
Så da har vi nesten krysset spor da, jeg flyttet fra Sørlandet og hit, og du flyttet herfra til Sørlandet. Må nok si at jeg syns det er du som har flyttet riktig vei, hihi.

Det skjerfet til lillegutt var kjempestilig. Hadde nok ikke fått det på noen av mine to håpefule jeg heller, da de til nød kan godta en buff rundt halsen. Men det var jo stilig som pynt også.

Så at Tuva hadde herjet hos dere ja, skal ta meg en ringerunde til venninner på Sørlandet i dag, tenket jeg, og høre om stormen har vært snille mot dem :)

Ha en fortsatt fin dag, og strikk da mamma, strikk! =)

Klem fra Skaun

Koselig koselig sa...

Jeg har også lyst på kule gummistøvler a la Jacobsen ja. Først hadde jeg superlyst på røde fra Hunter og så gikk jeg innom byens butikk som fører de. Men når jeg så hvor tynne de var, og ikke minst at man burde kjøpe en fleece sokk til nesten 400 kr så ombestemte jeg meg. Den sokken så jo helt teit ut også *ler*
Dessuten har jeg flere bekjente som skryter veldig av Ilse Jacobsen støvlene, at de er både varme og gode, så da er jo valget enkelt.
God lørdag :)