tirsdag 29. januar 2008

Søndagstur

Jeg vet at det er tirsdag, altså, men jeg ville bare legge ut noen bilder fra søndagsturen vår. Spør du meg, bor vi midt i smørøyet. Ikke midt i sentrum, men midt imellom alt... Det er 7 minutter til byen med bil, og innen en radius på én kilometer finnes både butikk/post, frisør, barnehage, skole, helsestasjon og fotballbane. Og rett bak huset ligger det også en lysløype, og fortsetter du gjennom skogen kommer du til et badevann. Trenger man mer??? Jeg og min kjære har bodd i dette området helt siden vi flyttet sammen. Riktignok er vi i vårt tredje husvære, men dette blir nok også det siste. Vi har gått gradene fra hybelleilighet til lite hus til stort hus, og nå har vi tenkt å bli boende. Vi stortrives her, og har også familien i nærheten.




Og det treet på det nederste bildet står ikke i bakgrunnen, nei, det sitter fast på vogna! Hadde tatt med meg en tursag slik at jeg kunne ta med meg en liten 'kvist' hjem. (Jeg sagde ikke ned et friskt tre, altså, noen hadde ryddet litt småskog, så det lå allerede på bakken.:-) Har en stor sinkpotte jeg tenkte å sette ved inngangsdøra, med dette treet oppi +litt pynt. Har bare ikke bestemt hvilken pynt ennå, det skal jo ikke være noe juletre heller...

Men nå begynner straks Grey's, so long...:-)

5 kommentarer:

Trønderpia sa...

Nei, her oppdaget jeg en ny blogg gitt, så moro!
Og denne bloggen ser jo riktig så lovende ut, så mye fint du har laget, og så nydelige bilder du tar!
Her kommer jeg garantert til å titte innom igjen.
Ha en fortsatt fin kveld!

♥ ♥ ♥Anniche ♥ ♥ ♥ sa...

Hei du :))

Så ufattelig hyggelig at det endelig ble blogger ut av deg !!!
Visste jo at du lagde masse flott , men moro å se bilder.
Bildene du har kjøpt var sååå søte .

Ha en flott kveld , og masse takk for besøket i butikken igjen i dag .
Er så hyggelig når du titter innom .

klem a

Moderncountry sa...

Hei Borghild,
Takk for hyggelig besøk og melding i bloggen :)
Skal si det dukker opp mange fine blogger om dagen.Du er Dyktig på å lage nydelige kort!

Aina

My little footprints sa...

Hei Borghild!
Takk for koselig mail, nå har jeg sendt deg en tilbake også ;)
Velkommen som blogger! Det er alltis koselig med nye bloggere og det skal bli morsomt å se hva du kan finne på! Hittill ser jeg jo mye fint!
Ønsker deg en fortsatt fin uke!
Klem fra Beth

Emmeline sa...

Du har en sånn koselig blogg Borghild:) KJekt å se de fine tingene du lager og ikke minst vakre bilder fra området der du bor. Skjønner at du er en av sørlandsdamene våre?? Har jeg rett??
Kjekt å stikke innom her iallefall, jeg kommer tilbake:)