mandag 4. februar 2008

Et lite knippe...

...av det jeg har laget. Hadde ikke trodd jeg skulle bli noen såpekoker, men det er faktisk ganske gøy, og det beste av alt er å pakke inn såpene etterpå...

Såpene ligger i en brødform jeg (selvfølgelig) har funnet på loppis...


De små 'bjellene' i innpakkingen kommer fra et armbånd jeg fant på Indiska. Jeg synes det er gøy å bruke elementer fra både smykker og diverse annen pynt på tingene jeg lager. Har også funnet 'diamanter' på Åhlens, det var egentlig julepynt, og jeg fikk over 20 av dem for ca 20 kr.


En Tilda-kanin...


...og en gås.

Blir litt påskehare-stemning, dette... På de fineste dagene her i sør minner det faktisk om påske. Kan kjenne sola varmer, mens snøen smelter...

Jeg må også få si tusen takk til alle dere som legger igjen kommentarer! Som ny blogger vet man jo ikke helt hvordan man blir mottatt, holder dere dere til 'deres' blogger, eller er det rom for fler? Må bare si jeg føler meg inkludert allerede, og det er bare kjempehyggelig!

Ha en kjempefin mandagskveld!

14 kommentarer:

Landlig sa...

Hei på deg!! Fant deg hos Anniche. Ser at du er sørlending og ganske ny i bloggverden du også!! Samme her!!!
Så fin blogg du har - hørtes spennende ut med såpekoking. Har du din egen hemmelige oppskrift du bruker? Så faktisk et program på TV i dag om koking av Shampo med ringblomster. Det så utrolig enkelt og gøy ut. Kjempebra for håret var det også!!
Besøk gjerne bloggen min!

silje sa...

Hei:) så fint du har pakket inn såpene! Og Tilda'ene var kjempekoselige! Har vært litt påskestemning her noen dager også,og det er så nydelig! Deilig at det begynner å bli lysere og mer vårlig.. (selv om det er grått og regn i dag). Det er alltid plass til nye bloggere! Det er koselig å bli kjent med nye mennesker:) ha en fin dag! klem

Landlig sa...

Så gøy at du kikket innom meg!Fikk lyst til å prøve meg med en startpakke fra panduro jeg også:-) Det blir så ekstra fint og delikat med en slik innpakning du lager.
Huset vårt er ikke gammelt. Det er arkitekt-tegnet og ble bygd i 1986. Jeg liker ovnen på kjøkkenet mitt veldig godt, minner meg litt om gamle dager!
Lager en link til deg jeg, OK?

♥ ♥ ♥Anniche ♥ ♥ ♥ sa...

Juhu!

Du står på med produksjonen skjønner jeg :)) Så artig og ha tid til slikt ....akkurat det savner jeg ! Men med alle mine jern i ideln , blir det lite tid ;O)

Flotte kaniner !!

Ser du har de nydelige smykke/påske-eggene i bloggen din fra Chic A. De får jeg snart :))

klem

Lykkelene sa...

Imponert over alt det fine du lagar! Stå på, gledar meg til neste innlegg;0)Ha ein fin kveld!

Moderncountry sa...

Det er så gøy med nye blogger!
Takk så mye for besøk :) Satte meg akkurat ned her for å lese gjennom alle råd og vink. Må si ditt råd fristet veldig, for jeg er veldig glad i gråhvitt. Dette er jammen vanskelig!
Synes du lager så mye flott,herlig kanin! Det er så fresht her inne :)

Aina

Livy sa...

Hei!For en koselig Blog du har:-) "fant" deg tilfeldigvis da jeg surfet rundt, og må si at du lager masse fint! Som en ivrig scrapper jeg er så la jeg spesielt godt merke til korta dine:-) Kjempefine! stikker nok innom her igjen ja! Ønsker deg en riktig fin kveld!

Hulda sa...

Så flotte og forseggjorte ting du lager. Likte både såpeinnpakningene og Tilda-figurene. Dine er jo virkelig fine! Jeg har sett litt forskjellig rundt omkring, men dine er noen av de beste. Det er ikke alltid like enkelt å få til de figurene, syns jeg. Har sydd et lam en gang, men det ble med det. :)

Jeg syns det er veldig artig at det kommer nye bloggere til, det gjør det jo bare enda morsommere med blogginga! Mer inspirasjon. :)

Dinah sa...

Så mye fint du lager! fikk veldig lyst til å lage såper jeg også!
Ha en fin dag!

My little footprints sa...

Selvfølgelig er det rom for fler! Du har sluppet inn i varmen min iallefall ;) Så mye fint du har laget! Og har du laget såpene helt selv? Kjempebra gjort jo!!
Ønsker deg en alle tiders onsdag!
Klem fra Beth

Emmeline sa...

Nå har jeg gått igjennom alle de forrige innleggene dine: DU ER SÅÅÅÅ FLINK!!! Blir helt inspirert av å se alt du lager. Knallfin innpakning av såpe, skjønn Tilda familie og ikke minst verdens søteste stempel:) Knallstilig var det!! Ble helt inspirert her inne:)
Jeg sliter litt med bloggtørke for tiden, føler at jeg har brukt opp hele huset, har vist det som er å vise på en måte..og da blir det omatt og omatt. Da er det deilig å komme innom her til deg:) Få litt ny inspirasjon og bare drømme meg bort i alle prosjektene som finnes rundt omkring i Blogglandia:)
Ja jeg må si meg enig med Hulda, kjekt med nye bloggere.. Det trenger vi; nye friske pust! Jeg er ikke alltid like flink til å legge igjen hilsener hver dag--men kommer iallefall innom med jevne mellomrom og koser meg når jeg er på besøk:) Takk for inspirasjonen Borghild, du er knallflink:)

Karoline sa...

nydelig innpakning av såpene! og tildaene- så søte. har laget to slike selv, med klær fra et blåstripete åhlens kjøkkenhåndkle....;)
klart det er plass til flere. og alle får naturlivis noen favoritter,noen må innom, ser at det blir flere og flere av de...og det tar masse tid, men akkurat nå er jeg inne i en veldig JAAA til blogg- opplever det som et deilig anti jantelov sted!!!!

Grip dagen sa...

Veldig koselig å pakke såpene inn på den måten.
Smart av deg å henge på de små bjellene fra armbåndet også! Det var ingen dum idè...

Tilda figurene var superfine! Har du ståltråd i ørene på dem? De strutta så fint!

Kos deg videre med såper, søm og stempel. Du er kreativ som bare det!!!
Hilsen Marit

Lindas Hus.. sa...

Hei! Flotte ting du har sydd.Morro å lage såper.Det gjør jeg også
innimellom.Er det lov å spørre hvor du kjøper det flotte papiret?
Ha en fin kveld! Hilsen Linda :))