onsdag 20. februar 2008

Min beste venn...

... er en pung med sysaker... Vel, ikke min beste venn, da, men en veldig god en! Her finnes både saks, skredderkritt, bånd, båndsplitter, tråd, stappepinner, strykebilder og nåler. Blant annet! Det mest nødvendige i en håndarbeidendes hverdag... Den er verktøyskrinet mitt, eller min andre lommebok, og jeg er bortimot lost hvis jeg ikke finner den!
.
Det ble til slutt et kopphåndkle fra Åhlens som måtte bøte med livet for at verktøyskrinet skulle bli en realitet.

To av våre nieser har også fått verktøyskrin, men der brukes de enn så lenge til hårstrikk og spenner. Funker det også... Denne gangen i Green Gate-drakt.

Og så gikk jeg lenge og ventet på at Gunhild som lager så flotte bjørkekranser, skulle åpne bloggbutikken Something. Til slutt ble jeg for utålmodig, og måtte prøve å lage en selv. Den ble slett ikke så fin som de Gunhild lager, litt ujevn og skakk både her og der, så vi får se hvor lenge den får lov å henge...

Ha en flott kveld! Klem B:-)

12 kommentarer:

♥ Harmoni Interiør ♥ sa...

Kjempefine "verktøyskrin"!
C",)

Hulda sa...

Så flott oppevaring du har sydd, likte veldig det prikkete stoffet. Stilig!

Hespe sa...

Synest bjørkekransen din ble veldig fin jeg! Det er jo ekstra gøy å lage selv da... :O)

Fortsatt fin torsdag - og i morgen er det helg :O)

Livy sa...

Så fin den bjørkekransen din ble! Søte "syskrin" du har laget også-digger det prikkete stoffet:-)
Ha en fiiiin dag videre!

Emmeline sa...

ÅÅåå så utrolig flotte verktøysskrin du har laget. Skjønner at du er en finesmacker for ALT du lager er like lekkert rett og slett. De søte små pusekatt verktøysskrinene med polkadotter er jo også en favoritt.
Jeg venter faktisk spent på Gunnhild sine kranser, for jeg er ikke like fingernem som deg nemlig. Syns din ble veldig veldig fin!!
Så Davyen fusket i rekekonkurransen?? Jeg er alltid på lag med Davy Watne og han er jo alltid på lag med Mandalskameratene så mannen din tåler vel såpass? hehehehe.
Skjønner at du ikke bor helt i nærheten av Mandal, men bortsett fra at sentrum er UTROLIG mye koseligere enn Lyngdal, så er nok utvalget MYE større i Lyngdal enn i Mandal. I allefall for oss interiørjenter...
Klart jeg må ta bilder fra hytten:) hehehehe... Ja det er iallefall planen! Men blogging derfra er verre; jeg får nok vise bildene etter ferien...Men det er heldigvis lenge til enda!

Bo med barn sa...

Hei.

Så flotte små skrin! Og bjørkekransen din kan du være stolt av. Kjempefin!

Lena :)

Gunhild, NO sa...

Takk for fine ord jeg fikk i innlegget ditt. Den kransen din var det jo ikke noe å si på. Kjempefin. Du er i det hele tatt veldig flink med håndarbeid og behersker mange teknikker. Ble veldig fine de små "verktøyskrina" også.

Huset på toppen sa...

Nydelige verktøyskrin,

Me like!!

Bjørkekransen din ble kjempeflott, den kan du være stolt av

Har selv sydd poser med vindu denne uken.

Ha en flott helg!

silje-sin sa...

Så utrolig fine ting du har sydd!! Du burde jo begynne å selge du! (hvis du ikke gjør det allerede da..) Kransen din ble kjempeflott! Ha en riktig fin helg! klem fra silje.

chatrine sa...

Så fine "skrin" Godt er det jo å ha sy-sakene på plass:) Hos meg er det visst bare rot... hehe
Hos meg må det gjøres noe ser jeg;)
Ønsker deg en kjempefin helg!
Klem fra chatrine:)

Huset i Hagen sa...

Så nydelige "verktøyskrin" Bjørkekransen din ble også så fin!

Lindas Hus.. sa...

Flotte ting du har sydd.Gøyalt å jobbe med prikker.Linda :))