lørdag 2. februar 2008

Nok en tur...

...ble det i dag. Vi tok med våre to små pluss to nieser og en venninne ut på tur. Og selv om det var litt kaldt, var det veldig koselig å grille pølser og leke i slengtau i skogen.


Og da vi kom hjem, lå det en pakke til meg i postkassen:

Det er jo alltid gøy med pakker, selv om man vet hva som er oppi:-)

Enda en eske, men oppi den lå det jeg egentlig hadde bestilt:

Et stempel med 'handmade with love by Borghild' (Oops, lå visst opp ned)

Slik ble det seende ut når jeg brukte det. Tenkte å stemple bak på kortene jeg lager, og kanskje på ting jeg syr også, kan sikkert bruke tekstilmaling til å stemple med.

Og så stemplet vi i vei, ble visst litt ivrig der... Kjøpte stempelet hos Sweet Papery inne på Etsy. Det er så mye fint på Etsy, kan sitte og kikke lenge!!! Og det beste av alt er jo at alt (eller det meste) der inne er håndlaget, det liker vi:-)

Ha en fin lørdagskveld!!

7 kommentarer:

Anita sa...

Satt akkurat og snakket om at jeg ønsket meg et eller annet og merke mine ting med!! Det stempelet ser jo helt perfekt ut! Hvor har du kjøpt det da??
Ha en go lørdagsnatt!
Klem fra ANita

Koselig koselig sa...

så koselig tur, slengtau er moro! pølser er digg! nam nam!
Fint stempel også.

Her skal du få oppskrift på linking...
når du skriver teksten din så ser du at det er en globus med en lenke på der hvor du velger farge tekst og så videre. Merk ut med musetasten det ordet eller setningen du vil bruke som lenketekst. Når du har merket dette klikker du på den globusen med lenka på og skriver inn webadressen, og så ok. da har du lenket.

og ja, bruk photoshop elements hvis du har det ! Det er kjempemoro

Karoline sa...

stilig!!!!!!
og det der sjalet ble jo helt nydelig, var det vanseklig??? så ddt i bladet, men synes ditt ble vel så fint!!!
ha en fin søndag!
klem

Lindas Hus.. sa...

Hei! Så flott stempel du fikk tak i,er jo spent på å se framsiden av kortene.Ha en fin uke! Hilsen Linda. :))

Lykkelene sa...

Kjempeflott stempel! Og så mykje flott du har laga. Skjerfet og korta dine er nydelege. Tar meg den frihet å linke deg så eg kan følge med på dine sysler framover... Ha ein fin kveld:0)

Bo med barn sa...

Så kjempekoselig blogg du har! Åh... her var det mange ting jeg likte:-) Masse flotte ting du lager også...og stempelet var jo bare kjempeflott.

Når det gjelder sengen jeg har pusset opp på rommet til minste frøken i huset, sa har jeg vært så heldig å ha en hel gård med låve full av gamle ting somjeg har kunnet plukke av. Feilen har bare vært at jeg ikke har plukket så mye...og nå er den solgt...

Tilbake til sengen... Vi fant bare gavlene, så mannen min måtte lage sidevangene (hvis det er det det heter), og så har jeg pusset og malt! Var veldig i tvil om det ble fin, men ble veldig fornøyd. Og den lille prinsessen synes hun har fått en EKTE prinsesse-seng.

Litt artig er det jo også at den har vært i slekta i generasjoner.

Håper du tar turen innom siden min flere gangen, og takk for hyggelig hilsen!

Lena :-)

Raquel sa...

Oh, I love your stamp! It's beautifull! I've been looking for a long time for a stamp as this one for my webshop Olliebollies. I make also handmade stuff for children. I love your blog!

Greetings Raquel