lørdag 9. februar 2008

Romantiske Tilda

Nå er romantiske Tilda ferdig, dvs det er mulig hun må ha noen sko også...

Hun har fått alle klær i hvit lin, og idéen var at hun skulle få en tunika med blonder rundt kragen. Blondene er der, men tunikaen ser nok heller ut som en kjortel... Må rette på dette til neste gang, det ligger enda tre kropper og venter på å bli kledd...

En liten lue har hun fått, i ekte Tilda-stil...

...og en liten veske til å ha jentetingene sine oppi.


Og til slutt et skjerf med blonder og trykk på, selv om trykket ikke er så synlig.




Til slutt kortet jeg fikk av Beth i My little footprints. Jeg fikk monogrammer av henne i posten i går, og dette kortet lå oppi med en hyggelig hilsen. Et kjempeflott detaljrikt kort med en brodert 'B' på. Tuuusen takk, Beth, for både monogrammene og kortet!!!:-)

12 kommentarer:

My little footprints sa...

Hei Borghild!
For en skjønn Tilda du har laget! Det lyser romantikk og gammel stil lang vei! Selv syr jeg ikke Tildaer, men jeg er så heldig å ha to stk i hus. Begge to er fra to av bloggerene, en bade Tilda og en godnatt-engel Tilda. Jeg vet det må være litt av ett rbeid å lage disse Tildaene! Jeg sydde noe her forleden dag, hvor jeg skulle vrenge noe som var ganske smalt. Jeg sukket og ojet meg og kunne ikke unngå å tenke på alle Tildaene som blir laget og hvilket arbeid som står bak disse! Detaljene var nydelige, luen, vesken og blondene ;)

Til slutt må jeg nevne at det var veldig hyggelig at du har tatt bilde av kortet mitt og lagt det til innlegget ditt ;) Nå håper jeg du vil kose deg masse med monogrammene og trylle fram noe fint!

Ønsker deg en god helg!
Klemmer fra Beth

silje sa...

Nydelig Tilda:) Takk for koselig hilsen på bloggen min! Angående skuvsenga jeg har er den kjøpt på auksjon,mamma kjøpte den for kanskje tre år siden,og den kostet bare 1200! Så det er kanskje mulig å få de til en så bra pris nå også? De er veldig koselige! Fortsatt god helg,og kos deg på morsdagen i morgen! klem fra silje

Hulda sa...

Utrolig så skjønn og full av detaljer denne Tildaen er. Helt nydelig den lille veska. Dette var flott! Søtt kort fra Beth!

Karoline sa...

utrolig hvor vakker den tildaen var.nydelig!!!! og kortet du fikk var kjempefint!
håper det har vært en deilig morsdag.
klem

Bo med barn sa...

Hei og gratulerer med morsdagen!

Så utrolig nydelig Tildaen din var! Helt fantastisk med alle de flotte detaljene! Så flink du er:)

Nå er vi tilbake fra en koselig tur hos mormor og bestefar. Den har vært svært innholdsrik og vi har klart å fått med oss en svanedød(så trist) og jeg har klart å kjøre på en vegg (med en helt nylakkert bil!!), men bortsett fra det var det koselig:)

Ha en fortsatt fin kveld.

Lena:)

Anita sa...

Nummin! Så skjønn hun er!! Masse fine detaljer!
Nydelig kort fra Beth! Så forseg gjort!
HA en strålende uke!

Landlig sa...

Skal si du er fling til å sy!! Hun var jo bare helt nydelig denne Tildaen. Ser for meg noen timer ved symaskinen din tror jeg he, he. Men det er jo verdt det når slike fine resultater trylles frem:-)Ha en kjempeflott uke!!

Hespe sa...

Hu, hei... Det var en skjønn Tilda - nydelig, nydelig, nydelig -så kjempeflink du er!!!

Ha en fortsatt flott dag :O)

Flower Power sa...

Herlige romantiske Tilda!! Tenk hun har fått egen, nydelig veske, hun er en heldiggris:)Skikkelig mye arbeid du har lagt ned her kan jeg se....men så ble hun fin da!

Ha en flott uke:)

♥ ♥ ♥Anniche ♥ ♥ ♥ sa...

Så utrolig nyyyydelig Tilda Borghild! Du er utrolig flink:))

Hyggelig med hilsen i posten , disse bloggjentene er bare så gode!

Møtte din manns bror på fest i helegn også;O)klem

Lindas Hus.. sa...

Hei!Nyyydelig Tilda.Masse flotte
detaljer.

Moderncountry sa...

For en utrolig flott Tilda!! Hjelpes...så delikate farger og stoffer.
Blir helt matt jeg av alt det lekre du lager, seriøst!! Motiverendes...

Klem fra Aina