lørdag 23. februar 2008

Shopping

I går syntes jeg gavekortet på Annas Rom hadde brent lenge nok i lomma. Jeg fikk det av min kjære til valentines, og har bare gått og ventet på at Anniche skulle pakke ut alt det nye før jeg tok turen ut. Så jeg blåste avgårde (bokstavelig talt), det var nemlig så mye vind her i går at rekkverket på verandaen til naboen blåste rett av. De har også en svææær båt stående på gårdsplassen med presenning over seg, og den vaiet så mye at de måtte ta av presenningen så ikke et vindkast skulle ta med seg hele sulamitten... Og på veien ut til Langenes hvor Annas Rom er, lå søppelkassene strødd langsmed hele veien... Men shopping ble det!!:-)
.
Jeg har lenge ønsket meg en glassklokke, og nå ble det endelig med en hjem. Jeg fikk også kjøpt en bunt med rødt/hvitt pakkebånd, en serviett med blonder som skal brukes som duk på badet, et hjerte til å dekorere med, og...

...en tunika fra House Doctor. Den er litt skrukkete på bildet, men det skyldes at jeg har gått med den i hele dag:-) Den er kjempedeilig, og den finnes også i offwhite. Anniche hadde forresten fått veldig mye flott tøy fra HD, både til dame og jente, så vi kan matche med våre døtre:-)

Min mann syntes dette beltet var litt vel 'etnisk', men det synes ikke jeg... Men for de som er enige med min mann, kan jeg opplyse om at det følger med et blått belte også, i samme stoff som tunikaen, det er bare å velge...

Detalj fra bakstykket, en brodert fugl, og dette så jeg faktisk ikke før jeg kom hjem:-) Fargen ble litt rar på dette bildet, det er den mørke blåfargen som er mest lik.

En liten aloe vera og en sandkakeform har foreløpig fått plass i glassklokka...

Ha en fin lørdagskveld! B:-)

19 kommentarer:

Trønderpia sa...

Så fine ting du har kjøpt deg i dag!
Likte alt du hadde kjøpt jeg.

Huff, for et rufesvær dere har hatt da :(

Ha en fortsatt fin lørdagskveld!

silje-sin sa...

Så mye fint du har kjøpt! Jeg kunne nok ha kjøpt alle de samme tingene selv:) Så heldig du er som bor i nærheten av annas rom. Nå er det film og godis her i huset,har leid oss "Hairspray" i dag. Ha en fin lørdagskveld! Klem fra Silje.

Hulda sa...

Det var da en super tunika, litt samme stil som den jeg kjøpte i dag. Elsker slik klesstil. :) Vakre de andre tingene du kjøpte hos annas rom også. Likte spesielt glassklokka. Jeg fikk en glassklokke med en bord fra annas rom til jul.

Hespe sa...

Hei på deg!
Det var jo en flott valentinegave å få :O)

Så kjempe heldig du er som bor så nær at du kan besøke Annas Rom. Har handlet på nettbutikken, og den er helt SUPER, men er jo best å kunne "se og føle" tingene....

Nydelige ting du har kjøpt forresten, spesielt glassklokka - den var lekker!

Ha en fortsatt flott helg!!

Klem Hildegunn :O)

Kreoline sa...

Nydelig osteklokke synes jeg, har akkurat lik. Så kjekt å besøke Anniches butikk, det skulle jeg også gjerne gjort, men det er noen timer for meg dit. Her blåste det også så huset ristet i går, rett og slett nifst. Ha en fortsatt fin helg.

Pene Lene sa...

Den tunikaen var virkelig flott - så forseggjort!
Ha en fortsatt fin helg og en fin uke.

Bo med barn sa...

Så mye flott du har fått deg da!! Heldiggris:) Jeg synes ikke belte var for "etnisk"...Er sikker på at den er kjempelekker på!

Ha en fortsatt flott helg.

Lena:)

♥ ♥ ♥Anniche ♥ ♥ ♥ sa...

Hei snuppis!!

Så hyggelig at du var innom her om dagen !!! Og dette var jo et fint innlegg :))

Jasså , så han mente den var for etnisk , Men fin er den jo uansett , hoho!!

Ha en herlig uke , med eller uten vind.

Anita sa...

Såå masse fine ting du har kjøpt deg! Heldig du! Ville hatt de alle sammen jeg!
Ha en strålende helg!

Flower Power sa...

Så herlige ting du har kjøpt deg. Det er kjekt med sånne gavekort, man føler at man kan handle uten å betale liksom....:) Den tunikaen så kjempefin ut! Den skulle jeg gjerne hatt:)Nydelig glassklokke også, og så har du pyntet den så fint:)

Karoline sa...

å, det var helige ting det. alt sammen, og tunikaen var helt toppers!!
ha en fin uke!
klem

Landlig sa...

Så flotte ting du har handlet deg!! Kunne gjerne tenkt med alt sammen...
Likte også spesielt godt de fine merkelappene og sandkake-pynten som du har laget i et tidligere innlegg -KJEMPESTILIG-
Ha en fin-fin uke!!

janne - kathrine sa...

Så mye flott du har kjøpt deg da! Likte så godt de lyslyktene du har laget. De passet jo så bra inne i glassklokken :-)

Livy sa...

Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min*klem til deg*

Jeg eeeelsker de glassklokkene di er utrolig flotte!! Kunne ha shoppet maaange av dem!

Ønsker deg en fiiin dag!

Ann-Cathrin sa...

Så vakre ting du har kjøpt:) Den skjorten/blusen var nydelig! Ha en fin dag!

Huset på toppen sa...

Likte alt du har kjøpt!!
Kjempeflott tunika :-)

Posene jeg har laget er med veskeplast fåes hos noen quiltebutikker kr.198.-pr m, men jeg kjøpte vindus plast hos en seilmaker til halve prisen!!

Ha en fin mandag!

♥ Harmoni Interiør ♥ sa...

Kjempesøt glassklokke du har sikret deg! Gøy med shopping på forblåste dager, noe må man jo gjøre på.
Legger en link til bloggen din, håper det er OK?
Ha en strålende uke!

:O)

mali-mo sa...

Shopping hadde vært herlig, kjente jeg, når jeg så de fine tingene du hadde kjøpt. Syns ikke den tunii huset. Ha en fin kveld!kaen var så "etnisk", hehe, det var vel beltet kanskje? Syns nå det var fint jeg, litt mer særpreget enn mange andre. Har sett etter en fin glassklokke lenge og denne var jo flott må jeg si. Gleder meg til å se vimplene dine ferdige da, det blir nok før mine kommer opp skal du se. Har lært meg å leve med at TTT her

Marte sa...

Hei:) Så mye flott du har handlet!! Annas rom har såå mye nydelig!!!

Emmeline fortalte meg om bloggen din!! Jeg har også nemlig laget hjerter! Med stempel, inspirert av en annen blogger:) Når Emmeline så det synes hun tydeligvis jeg burde se dine;) Og de var flotte!! God idé å male de! Jeg har bare laget hjerter, men jeg ser jo nå at man kan lage mange andre fine former også:)

Du er hjertelig velkommen til å besøke min blogg:)
Jeg linker deg hvis det er greit, her var det såå mye fint! Vil følge deg videre:)

Klem fra marte
(har nylig byttet blogg, tidligere var jeg shabbychicliving.blogspot.com)