torsdag 27. mars 2008

Kortproduksjon og award!

Må bare si at jeg ikke lager dette innlegget for å være show-off, men noen hadde lyst til å se kortene mine, og siden bildene blir så små i sidekolonnen, måtte jeg altså legge dem ut her.
Bla fort forbi dere som synes det er kjedelig med kort!
Eller klikk på bildet for å få det større!
(Grr, ikke alle blir større ser jeg, bare noen, aner ikke hvorfor, eller hva jeg skal gjøre for å rette på det, beklager...)
.
Har noen sjørøverkort, men ellers blir det mange 'søte' motiver på kortene mine.
.




Håper du fikk et lite innblikk, Berit, skulle lage en del ekstra her om dagen, men så hadde jeg bare to ark med hvit kartong igjen, så da ble det ikke så mange... Skal kjøpe mer i dag:-)Alle kortene er forresten blanke inni:-)

Awarded parties must nominate five people who have not received the award.The blogs that receive the award must serve some purpose. Awarded parties must post the award banner on their site.The banner must remain linked to the above linked site.

Til slutt vil jeg si tuusen takk for denne awarden jeg fikk av Bo med barn, Fru Fjeldhammer, Blått er flott og Magnys lille krinkelkrok!! Jeg skal sende den videre til fem andre, men må komme tilbake til det litt senere.

Ha en fin torsdag, B:-)

34 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Gratulerer med awards ;0)

Så fine kort du lager, de var bare helt nydelige!! (ser jeg må øve mer..)

Ha en fin dag..
klem

Huset på toppen sa...

Så fine kort du har laget!!
Likte spesielt de kortene med sjørøverne :-)
Heldig de som får slike flotte kort i gave!!

Ha en fin torsdag!!

Hespe sa...

Åh, for noen fantastike kort!! Jeg må bare se å få orden på hobbyrommet mitt, og finne frem til alle de eskene jeg har, fulle av stempel som bare venter på å bli brukt.....

Gratulerer med awarden også - kjempe velfortjent!!

Klem fra meg!!

♥ Harmoni Interiør ♥ sa...

Å så gøy med hjemmelagete kort! De var jo bare så skjønne!
Kjempegøy å gi bort - og mest sannsynlig stor stas for mottakeren å få.
Ha en fin kveld!
:O)

Hulda sa...

Virkelig skjønne kort du har laget, Borghild! Flott preg over de, syns jeg. Stilig med limputer, da får jo kortet en 3D-effekt.

Ann-Cathrin sa...

Så kjempefine kort!! Jeg drev å stemplet og lagde mye kort for noen år siden, men har nesten ikke rørt det de siste årene... men nå ble jeg inspirert til å finne det frem:) Mange fine motiv du har!

Lykkelene sa...

Superflotte kort!

Fru Pink sa...

Likte kortene kjempegodt, helt nydelige:-)
Vis fram mere, mere, mere!!!!!

Hilsen fra
"hun som burde konsentrert seg om hjemmeeksamen..." ;)

Miriam sa...

Wow! Du kan virkelig lage kort. Så skjønne!

jeanette.blogspot.com sa...

Nydelige kort! :)
Jeg har bladd opp og ned og sett på d
flere ganger :)
Er fortsatt hjemme jeg, skal legges inn i morgen, så da håper vi at de setter i gang fødselen.. Gleder oss:)
Ha en superduper kveld!
Klem j.

frk. vims sa...

så fine kort! du er virkelig flink!!

no ska æ ta mæ ei kakskiv å et glass mjølk ;)

himmel! :)

Bo med barn sa...

Du verden for en produksjon. Håper ikke du har laget alle disse nå...eh kremt dårlig samvittighet for lite produktivitet her...

De var iallefall kjempefine. Likte de veldig godt. Både stilen og fargebruken!

Klem Lena:)

Mitt hjem, Anita sa...

Knallfine kort:)Her var det noe å lære,har aldri laget kort,kanskje på tide å forsøke... Anita

Livy sa...

Hei!
Jeg eeeeelsker kort, og dine er nyyydelig! Synes du skal fortsette å legge dem ut i innlegg, slik at vi får se alt det nydelige du lager!

Ønsker deg en fiiin kveld videre!
*Klem*

Magny sa...

Så kreativ du er, flotte kort!!
Hår forresten fått gode komentarer til lysposene... og gleder meg over dem!!
Ønsker deg en GOD HELG til deg og dine!
Klem , Magny

Evami sa...

For noen flotte kort du har laga:) Mine blir bare med ett enkelt stempel på,kanskje jeg må prøve mere,fo dette va jo flott og så arti å gi bort og arti å få:)
MÅ kanskje begynne med julekoert-produksonen nå da for å bli ferdig:)

Har prøvd det der med å skifte på mi sie av senga...Vi har ikke dobbel-dyne... Å æ ska lov dæ at han skifta ikke dyne og putevar..... Laken skifta æ,pga dobbelt-laken.. Skifta til slutt æ,for det byn`t jo nesten å lukt.....
Men han er flink til vaske gulv og støvsuge da:)

Ha en fortreffelig heg:) Klem Eva

tulipanerogkrystaller sa...

Hei. Fant bloggen din hos min svigerinne Anita:-).
Jeg syns godt du kan være litt show-off, når du lager så utrolig fine kort.
Ellers syns jeg bloggen din er kjempefin, så jeg linker deg jeg:-)
Ha en fin helg. Hilsen Marit.

Anita sa...

Sååå mange flotte kort!! Jeg har ennå ikke begitt meg ut i kort produksjon, men må si at du gjør meg fristet til å prøve! Ha en strålende helg!

♥ ♥ ♥Anniche ♥ ♥ ♥ sa...

Hei snuppis!

Så ufattelige kule kort Borghild, du er kanonflink! Imponerende altså.

Ha en flott helg, klem!

Min verden sa...

Gratulerer med award :-) Kortene er nydelige. Du er kjempeflink. Hanne

Grip dagen sa...

Oj, oj, oj... KJEMPEFLOTTE KORT!
Nok en gang imponerer du med fargekombinasjonene dine!

Den stående Tildabamsen bruker jeg også mye på mine kort. Den er skjønn, som alle Tilda-figurene!

Takk for mye god inspirasjon. Og ha ei heeeeerlig helg!

Mange hilsner Marit

tulipanerogkrystaller sa...

Hei igjen. Takk for koselig kommentar.
Ha en fortsatt flott kveld. Hilsen Marit.

Min verden sa...

http://www.nordhjem.dk/product.asp?product=8359&sub=918&page=1

Se hva jeg fant på en annen blogg. Nå husker jeg ikke hvor jeg fant den. Hanne

Min verden sa...

Se på Haugen bok: www.haugenbok.no Der driver jeg og trøsteser innimellom. God natt

Moderncountry sa...

Gratulerer med Award! Så koselig :)

Ja, og du, klart du skal vise hva du kan!! Bare supert det. Kortene er supre, så delikate farger og søte figurer. Jenta med kurven var bare sååå herlig. Jeg synes du kan så mye! Lage kort, smykker, pynt og de vakreste Tildaer. Du inspirerer!!

Du, for en stund siden lagde du ei utrolig vakker hvit Tilda, jeg falt helt pladask. Lurer på hva prisen på denne ville ha vært? Jeg spurte om det tidligere men kan ikke huske å ha fått et svar. Blir glad hvis du gir meg et lite hint!

Ha en herlig helg!
Klem Aina

Lensom sa...

Så flink du er å lage kort !

Anonym sa...

Neida, jeg ble sendt hjem igjen jeg...... lille Mia har det så bra inni magen at de ville ikke sette det i gang, skal tilbake på sykehuset mandag morgen, får tett oppfølging hele veien nå.
Så i dag skal jeg og mannen ut til Askøy - ca 15 min fra Bergen, der har de en utrolig fin interiør butikk som heter Havna Interiør:) så vi får ta en titt der i dag, de hadde visst fått inn masse vår nyheter... :) Ha en kjempekjekke helg og så snakkst me!:)
Klem j.

jeanette.blogspot.com sa...

he he,Der er meg jeanette69...
kommer plutselig opp anonym på meg,må ha trykket på noe!!! Hmmm d lyt jeg sjekke opp i:)

Magny sa...

Takk borghild, du er grei du! Har fått høre fra en bekjent at jeg Bare STILLER UT ting på bloggen! Og jeg som er så glad i gamle saker...
Fortsatt god helg! Imponert over kortene,helt proffe!

Magny sa...

Hei igjen! Så forresetn at "klarafina" selger et slikt stoffhjerte du gav meg , for 100 kr. Så takk for det jeg fikk! Skjønnt gjort av deg!

Dinah sa...

åå så fine kort! de var søte!! ha en fin helg! :)

Trønderpia sa...

Så fine kort du lager, flink er du!

Håper du har en fin helg! Klem

Storeflittig Solveig sa...

Så fine kort!! Du er kjempeflink!

tusen takk, forresten, for oppskrift på tøfler, den skal jeg hinte frempå til svigemor om altså!

Hege sa...

Utrolig fine kort!!
Tror eg må komme meg på et sånt kurs og lære meg det. Er så kjekt å gi og få hjemmelagde kort.

Mvh Hege (hegesskrimmelskrammel.blogg.no)