fredag 14. mars 2008

Pay it forward!

Inne hos Hespe var jeg nummer to til å kommentere innlegget Pay It Forward, og dermed blir jeg snart (eller iallfall innen 365 dager) den stolte eier av en gave Hespe enten har kjøpt eller laget selv (og jeg håper jo mest på det siste:-)
Men det forplikter også, og nå er det min tur til å 'pay it forward'...
De 3 første som kommenterer dette innlegget, får en gave av meg, enten hjemmelaget eller kjøpt - og den skal sendes innen 365 dager.
Men de tre første som svarer, må også sende utfordringen og gaver videre til tre nye.
Pay It Forward
ved å legge igjen en kommentar du også:-)

3 kommentarer:

Magny sa...

Dette blir jeg med på.... :) :)
Nå sitter jeg her meget stolt over å vite at de fire lys-posene på høyre side, er mine! Gjett om jeg gleder meg til de kommer i posten. Virkelig vakre....
Ha en fin-fin Påske du med dine!
Klem, magny :) :)

Gunhild, NO sa...

Heisann! Jeg hiver meg også på :)
God Påske til deg!!

Sol sa...

Hallo! For en koselig blogg jeg dumpet innom her ;-} Vakre bilder og masse flotte håndarbeid. Jeg vil gjerne være med på Pay it forward ;-}
Ønsker deg og dine en koselig påske!