torsdag 20. mars 2008

Påsketur!

I morgen (eller det blir vel egentlig senere i dag, for klokka har passert midnatt:-) drar vi en tur på hytta til mine svigerforeldre. Den ligger litt over en times kjøring herfra, passe langt til en hytte... Vi skal iallfall ha èn overnatting, kanskje to, det avhenger av om minstemor er samarbeidsvillig på natta eller ikke...
.
Det begynte jo så bra, og hun sov rundt i flere uker etter at vi kom hjem fra sykehuset etter fødselen. Men så var det slutt på idyllen!:-) Neida, vi har egentlig hatt gode rutiner på legging og soving , men hver gang vi har vært på ferie, overnattingsbesøk osv så kommer hun helt ut av rytmen. Men det er det som er så greit med at hun er andremann, vi vet det bare er en periode, og at det går over...:-)
.
Håper det går greit på hytta iallfall, for jeg vil gjerne være til lørdag, slik at jeg kan få besøkt Mosters Hus, har jo hørt så mye fint om den butikken:-)

Og siden de andre tøflene jeg strikket til minstemor, ble for små, måtte hun selvfølgelig få noen nye. Typisk at de ble for store, da, men da vokser hun iallfall i dem...:-) Blomstene ble litt for små, det ser litt rart ut, så jeg tror jeg må hekle noen nye...
Ha en fortsatt god påske! Klem B:-)

16 kommentarer:

Anita sa...

God tur!! Nydelige tøfler og påske ris!! Ha en koselig tur!! Klem fra Anita

Lykkelene sa...

Ser vi har samme påskepynt;0)
Nydelege tøfler du har laga...
God påske og god tur:0)

Hulda sa...

Veldig søte tøfler du har strikka, fin farge. :) Kos dere på hytteturen!

Bo med barn sa...

Så nydelig tøffler! Åh...skulle ønske jeg også kunne strikke sånne..:)

Ønsker dere en fin hyttetur. Husker godt hvordan det var med å komme ut av sove-rytmen. Ikke like artig. Men det er som du sier, en periode og det er det som er deilig med nr 2. Man får ikke panikk om noe endrer seg litt:)

God tur:)

Lena

My little footprints sa...

Hei!
Ønsker deg en kjempefin tur! Koselig å dra bort litt i påsken også! Vi skal besøke litt venner og svigerforeldre, ellers regner jeg med at huset mitt de andre dagene blir fyllt opp med venner og familie ;) Synes det er så koselig å få besøk ;)
Synes sokkene var kjempesøte, de små blomstene også ;)
Ønsker deg en kjempefin påske!
Påskeklemmer fra Beth

Livy sa...

Hesann!
God tur på hytta da! Håper lillemor sover slik hun pleier!
Digger de tøflene du lager, de er bare så søte!

God påske videre!
*Kram*

♥ Harmoni Interiør ♥ sa...

Håper dere får en koselig tur!
Skjønne tøffelusker.
:O)

Evami sa...

For noen nydelige tøfler,er jo helt herlige som pynt også de:)

Håper dere får en fin hyttetur,og at den lille frøkna er samarbeidsvillig Sånn at dere får kosa dere skikkelig:)

Ha ei flott påske:) Eva

Bo med barn sa...

Velkommen hjem igjen da:) Tenker lille frøken sover godt inatt jeg...hjemme i senga si. Deilig for mammaen og pappaen også.

Jeg slapper av etter en velfortjent økt med deilig musikk og litt blogging. Ute er det julestemning:)

Storeflittig Solveig sa...

Noen av de fineste sokker/tøfler jeg har sett. De var fantastiske! Ok om jeg viser en strikkekyndig disse, så de kan lage til meg? Nyyydelige!

♥ ♥ ♥Anniche ♥ ♥ ♥ sa...

Ja, den snøen er jo heeeeelt på tryne , skjønner ikke hvor den snøen komemr ifra engang ???
I morgen er det visst meldt sol (da skal jo jeg jobbe ...) men på søndag er det påan igjen .
Ja, jeg var også helt klar for hagen osv nå, møtte din kjær på Plantasjen as we speak , så deg og ....men de venta i bilen så måtte "løpe" .

Koslige bilder fra pynta stue !!!
Og de tøflene var bare skjønne :=)

klem

Dinah sa...

så vittig! sitter her selv under pleddet og har endelig fått varmen igjen.For et snøvær! vi som har snakket så om våren og gledet oss som bare det. Mannen er ute på farten for øybelikket. Strømmen er gått på jobben så han må ut å sjekke litt. Godt dere er vel hjemme igjen. Kjøreturen ned var ikke gøy.
Ha en fin påske! :)

Dinah sa...

kjempesøte tøfler forresten! :) du er så dyktig!

Lindas Hus.. sa...

Hei!Håper dere får noen fine dager på påsketur.Vi har jo fått masse snø igjen her sør.Lykke til med leggerutiner.Om minsta skal bytte seng eller soverom er det ogaå lurt å gjøre etter en har sovet vekke fra hjemmet noen netter.Søte små tøfler.God påskeaften.
Hilsen Linda :))

chatrine sa...

Heisann!
Titter innom hos deg for å ønsker deg en kjempefin påskeaften!
Tøflene var jo bare knall-fine!:)
Kos deg masse!
Klem fra chatrine:)

Elisabeth sa...

Åee kjære deg så nydelige tøfler.
Ingen tvil om at du kan kunsten.
Håper du har fine påskedager på hytta med både sol og litt håndarbeid :)