søndag 30. mars 2008

Uken som gikk...

På torsdag var jeg og minstemor en tur i byen, vi bor jo ikke langt fra sentrum, så det er ingen stor hendelse i seg selv. Men nå var det faktisk en god stund siden sist, og det var både et par ting jeg trengte og et par ting jeg hadde lyst på. Så jeg fikk med meg en venninne, og så hadde vi en skikkelig jentedag, utrolig koselig! Sist jeg var hjemme i mammapermisjon føler jeg vi var i byen hele tiden, på kafé, shopping (både vindusshopping og vanlig:), babykino eller bare på trilletur. Denne gangen synes jeg det er deilig å være mer hjemme og legge trilleturene til nærområdet i stedet.
.
Blant annet så ble disse koppene fra Green Gate med hjem. Jeg har gått og kikket på dem lenge, men så har jeg aldri kunnet bestemme meg for hvilken farge og mønster jeg ville ha. Egentlig så ville jeg helst ha de med blå hovedfarge på blomstene, men det hadde de ikke, så da ble det grønn istedenfor. Og det er jo stor fare for at det blir supplert med andre farger og mønster etter hvert...:-)


Noen stoffer ble det også. De er nå ferdig vasket og klar til bruk. Har ikke bestemt hva akkurat disse i blått skal brukes til, men jeg kjøpte noen andre også, og de har allerede vært under kniven. Kan ikke vise bilder ennå, siden resultatet skal være en overraskelse, og det er store muligheter for at mottaker leser bloggen min...:-)


Til slutt en lyseblå notatbok. Kjekt å ha!! Tenkte å lime et bilde/kort utenpå, jeg har noe matt lakk liggende, det må da gå an å bruke det til å lime og lakke over, eller...?

Ellers tusen takk for alle hyggelige kommentarer dere legger igjen! Utrolig koselig! Ha en finfin søndag, Klem B:-)

23 kommentarer:

marie sa...

Så mye flott du har fått med deg hjem. Likte spesielt fargen på den lille boka.

Ha en flott søndag.

Hulda sa...

Alltid så fine bilder hos deg, Borghild, jeg liker bloggen din så godt!

Flotte ting du har kjøpt. Greengate er jo konge da, he he.. Veldig lett å supplere også. (snakker av erfaring, hi hi..) Nydelige stoffer, så fine blå nyanser, og notatboken var super den med. ;)

chatrine sa...

SÅ mange fine stoffer!!!
Å green gate da... de har jeg også falt fullstendig for:) Kjøpte noe her om dagen, og i går på min shoppingtur måtte jeg jaggu kjøpe mere;) Er så fornøyd atte;)
He en kjempefin søndag!
Klem fra chatrine:)

tulipanerogkrystaller sa...

God søndag.
De koppene fra Green gate er så fine altså. Har kjempelyst på dem selv, men begynner å få litt liten skapplass:-) Gleder meg å se hva du lager av stoffene. Og jeg er sikker på at boken blir fin. Hilsen Marit.

Anita sa...

Åh! Jeg digger bloggen din!! Du har blitt en av mine favoritter!! Kjempe fine ting du har kjøpt! En sånn notat bok har jeg vært på jakt etter også, men fant aldri noen! Endte opp med en sort og rød, men har fått Lovise til å sy trekk for meg!! Gleder meg til det kommer! HA en koselig uke! KLem!

Fru Pink sa...

Hei og hopp! Så søte ting, og så koselig å være i mammapermisjon. Gleder meg til jeg skal oppleve det igjen:)
Mye fint bloggingen har ført med seg for meg, f.eks hadde jeg ikke hørt om Green Gate før.. Og jeg anser meg som over gjennomsnittet bevandret i interiør-ting-og-tang-verden. Kjempeherlige kopper:)

Ha en super uke!
:)ann helen

jeanette.blogspot.com sa...

Nydelig stoff og skjønne kopper:) har godt og tittet på d jeg også:)mye fint fra Green gate:)
Ha en fortsatt fin kveld!:)

-jeanette-

Livy sa...

Elsker greengate!!! De koppene var supersøte - også så lekkert det blir hvis du finner noen andre farger og supplere med - hva med de blå;-) Det ble med et par skåler hjem fra Oslo i helgen til meg også.

Det er bare helt utrolig klønete å glemme baggen, men vi var så opptatt av at barna skulle av sted, og at vi måtte ha med alt til dem, så woopsi - fort gjort! Tror kanskje det kvalifiserer til en nominasjon under kategorien "årets flause" *flire* Men det gikk jo fint til slutt - og jeg var sååå fin i mitt nye antrekk;-)

Ønsker deg en riktig fin start på uken!
*Klem*

Fru Fjeldhammer sa...

Flotte green gate kopper altså.. (jeg og vil ha...)

Ha en fin uke...

Lene sa...

Du har en nydelig blogg som jeg er veldig glad i å besøke. Er selv helt ny i denne blogg verdenen, og du gir meg masse inspirasjon til både bloggen min men også til hverdagen min. Tusen takk!

tulipanerogkrystaller sa...

Tusen takk for koselig kommentar. Ja det er dette med tid og penger da. Vi var heldige å fikk en veldig god pris på reisen. Det er av og til lagt ut slike reiser som ikke koster skjorta:-.Tror reisebyråene har slike tilbud.
Ha en strålende god uke. Hilsen Marit.

Magny sa...

Så nydelige stoff, du tar så lekre bilder...
Har en AWARD til deg...

christinasinteriør sa...

Hei! Alt her var bare nydelig! Disse kortene i forrige innlegg var såå fin da!
Ha ei fin ny uke!!

Min verden sa...

Veldig fint mønster du valgte til slutt - og det er vanskelig å velge. Jeg likte stoffene dine godt også og jeg så at Christiania glasmagasin hadde servise med hvit bunn og blå roser. Jeg så puter i samme stilen også i går. Lurer på om det kanskje blir trend i år?! Veldig fint var det alt sammen. Hanne

Pene Lene sa...

Så fine innkjøp!
Og de sjøroverkorta: Knallfine!

liven sa...

Hei!! Så fine ting du har kjøpt.
Venter på at en butikk her skal få inn nytt fra GreenGate. Det var like om hjørnet sa hun.:)
Nydelige stoffer !!
Ha en fin dag:O)

Evami sa...

Kjenner meg sånn igjen i det du skrev om mamma-perm.
Er hjemme med nr 2 og er der du er.Med nr.1,lunsjer,byturer,aktiviteter dagen lang...Nå,er det litt mer sofa-liv og små-tusleturer...

Legen min sa det så bra: Med nr 1 kunne du sove når du ville,og ta ting i hans rytme,nå har du 2 som bestemmer.Når du før kunne slappe av,så må du nå leke og være sammen med den største:)
Derfor er du ikke like mye rundt og farter... Var beskjeden jeg fikk...

Mye flott du har handla,likte de nydelige stoffene dine jeg:) Spent på å se hva du skal lage:)

Klem Eva

Miss.T sa...

Heisann.
Takk for besøk i bloggen min.. malingen jeg har brukt er hvit høyglans maling som " grunning " så tok jeg å sprayet over etterpå med hvit blank sprayboks... for å komme til inni krinkelkroker.
Nydelige stoffer du hadde kjøpt deg !!!
Fantastik fine kort du lager : )
Lykke til med maling : )

Lykkelene sa...

Så søte stoff du har handla. Kva skal du lage for fint av dette?

Laila sa...

Så mye fint du har handlet. Jeg likte spesielt fargen på boka, den kunne jeg godt hatt...

Soreflittig sa...

Hei du!

Jeg ble litt forelsket i det bildet med de ulike tekstilene, jeg! Nudddeligge farger, yum:)

Håper du koser deg i mammapermisjon, husker det var slitsomt til tider, men oh joy så deilig også! Du har sikkert en nydelig baby, hihi!

Ha en god uke!

Cathrine sa...

Hei! Ja det er sant at det er godt å nyte permisjonen hjemme. Jeg har heller ikke orket å farte så mye rundt,blir jo lei av å vandre i sa bygatene hele tiden å da. masse fint du har vært å kjøpt deg også. Klem

Miriam sa...

For noen fine stoffer du har kjøpt deg. Nydelige blåfarger. Har faktisk akkurat erklært min kjærlighet til blå på sia mi ;) Gleder meg til å se hva du får laget ut av det. Synd du ikke rakk innom Mosters hus i påska da. Den er så bra den butikken! Merkelig at det ikke er noe lignende her i byen egentlig. - utenom annas rom i søgne da selvfølgelig.
Ønsker deg ei go' uke iallfall :)
Klems Miriam