torsdag 15. mai 2008

Loppeskapet

Slik så det ut da jeg kjøpte det:

Og etter å ha veid litt for og imot hva jeg skulle gjøre med det, valgte jeg den enkleste løsningen og malte det hvitt:


Litt mørke bilder, men hobbyrommet er ikke det beste rommet å ta bilder i...

Takket være en snill kollega av min mann, ble det for ikke lenge siden både bein på skapet og ny benkeplate. Bye Bye kirsebærlaminat!!:-)

Beina ble kanskje litt i lengste laget, jeg klarer nemlig ikke se hva som er i den øverste skuffa:-) Men jeg får bare legge ting der som jeg ikke bruker så ofte. Og med lange bein får jeg jo plass til å sette ting under skapet også...

Jeg lurte litt på å gjøre som Silje, og sette inn glass i døra, men da forsvant jo litt av vitsen med å gjemme rotet. Jeg kommer derfor til å male et monogram inne i speilet i stedet.

Akkurat nå er det rimelig ryddig der inne, men jeg har ikke fått organisert det helt ennå. Og til dere som syntes jeg hadde et ryddig hobbyrom, må jeg bare si at det var en grunn til at dere bare fikk se nærbilder:-) Tar visst litt tid å få alt i orden, så 'store' bilder kommer ikke ennå heller...;-)

Ha en super torsdag! Klem B:-)

45 kommentarer:

Anitas hus sa...

Her var det tellekanter gitt*ler*. Tror nok du er ett skikkelig ordensmenneske;)

Skapet ble nydelig. Gøy å pusse opp gamle møbler når resultatet blir så bra.

Jeg står fortsatt i garasjen (ja, ikke hele tiden altså) og oljer hagemøbler. Nitrist, men det blir nok bra når jeg er ferdig... Ting tar bare så himla lang tid noen ganger og jeg er av den sorten som helst skulle vært ferdig i går, hehe.

Ha en super dag du også!
Klem:O)

silje-sin sa...

Så flott det ble! Og skikkelig orden i sakene ja:) det høres helt nydelig ut med et hobbyrom! Jeg prøver å få gjort litt hjemme i dag, men lillemor vil ikke sove, og da er det ikke så enkelt.. Nå "roper" hun visst på meg igjen:) ha en flott dag! klem fra silje.

janne - kathrine sa...

Så flott et lite skap, med virkelig vakre utskjæringer! Det kledde å bli hvitt. Tror kanskje jeg ville valgt å male bena hvite også jeg....
Enig i at døren bør få være hel, men et monogram blir sikkert storslagent :-)

Ønsker deg en fin dag videre!

prinsessa1976 sa...

Å fytti katta du er heldig du!!! Klem:O)

Pene Lene sa...

Det ble så lekkert!! Du kunne nesten selge det igjen med ganske stor gevinst :)

Randi sa...

For ett utrolig flott skap!1 det hadde fått plass på stuen viss jeg hadde fått tak i ett sånt...nyyyydelig!!
Ha en fin dag

Moderncountry sa...

Men ååå så flott dette ble Borhild!! At det går ann å forvandle et skap så utrolig mye. Synes det var vakkert fra før, men nå er det som en drøm. Ja, du vet vel hvor glad jeg er i skap?! :)) Beina var kanskje litt lange ja, hihi..men da kommer kanskje ikke barna til i den øverste "hemmelige" skuffen?

Gratulerer forresten med Awarden, jeg hadde tenkt å gi deg den samme!! Men så du allerede hadde mottatt fler. Og rart er jo ikke det. Du er så dyktig til så mye, kjempeimponer er jeg!!
Ja, og mest av alt har du øye for vakre detaljer. Barnerommet er et godt eksempel, så utrolig vakkert!! Så nydelig med himmelen over senga :)Kjempeflotte bilder, fine vinkler, lys og detaljer..

Håper du får en riktig god Sommer bloggevenn, og så sees vi snart, og denne gang i Norge. Sommerklemmer fra meg!!

Magny sa...

~herlighet for en juvel det ble...
~ha en fin feiring på lørdag! :)

krinkelkroken sa...

Så nydelig skap, ble vakkert som hvitt, heldig du;)

Lyst på livet! sa...

Det ble kjempefint!!
:-)

Lindas Hus.. sa...

Hei!Se det ja, det ble jo riktig så flott.Ser du har en del Tilda stoff
liggende om jeg ikke ser feil.
Var innom Lydia og fylte litt opp
igjen.Er litt glad i det Rosestoffet med rosa bunn.
Har blandet det med røde og rosa
småmønstrete i samme serie.
Kos deg med prosjekt hobbyrom.
Det er flott det du har ordna til nå.Ha det fint.Hilsen Linda :))

Miriam sa...

Det ble jo superfint å male det skape hvitt! Nydelige ornamenter i toppen. Guri som jeg gleder meg til alle auksjonene i sommer nå! Blir jo fryktli' fristet til å kjøpe skap selv om jeg ikke har en eneste milimeter ledig plass å sette det på ;) jaja.. vi får se.
Klems miriam

sol&bolig sa...

Så flott skapet ditt ble og med eit monogram på døra så blir det riktig så stilig. Kan eg spør kva for type maling du har brukt? Den såg kjempefin ut. Eg har hatt ein del bomvalg mht type maling, det nytter ikkje å spørra i malerforretningen for han anbefaler i hytt og dynevær og blir dritsur når ein klager på resultatet. Ha ein fin kveld!

Hege sa...

Skapet ble skikkelig lekkert!!
Og enig i at det er greit med hel dør til å skjule rotet bak, men hvor er rotet?? *ler*
Ha en strålende 17 mai feiring :)
Klem

Mari sa...

tusen takk for koselig kommentar.. hehe, vi har nok ganske like menn på det området da ja :)

Skapet ble kjempefint synes jeg!

Ha en fin 17.mai-helg :)

Klem

Ann-Cathrin sa...

Så flott det ble! Ligger en award til deg hos meg, men nå ser jeg jo at du allerde har fått den:)

Fru Fjeldhammer sa...

Gud så lekkert det skapet ble hvitt!! Åh, drømme.. det ville jeg hatt altså!

Klem

Lemi sa...

så flott d ble, synes bina så litt vike ut, en d e kanskje bare på bilde ? ;)

Tone sa...

Gosh, så lekkert det ble!! Det kan du være kry av :-) Det er bare sååå moro å holde på med slike ting, men nå skal jeg ha en selvpålagt pause. Tror jeg...;-)
Ha en fin syttende mai, klem.

Tulip sa...

Jøss, dette ble flott!
Nydelig skap, jeg ble litt misunnelig her jeg sitter... :)

Tulip

Evami sa...

Kor lekkert skapet ditt ble Borghild:) Skjønner at du er fornøyd med dette:)

Håper dere får en flott 17 mai:) OG at været blir bra:)

Klem Eva

Lovise sa...

Du og du så fint det ble. Rart hvor forandret det blir bare med litt maling.
Skulle ønske jeg hadde lyst til å male....

Hulda sa...

Skal si skapet ditt ble flott! Snakk om å trylle med penselen. :) Flotte ting inni også.

Lykkelene sa...

Så flott det vart!Ønsker deg ein god 17.mai!

Lindas Hus.. sa...

Hei!Hipp,hipp,hurra.Ha en fin 17 mai.Klem :))

Cathrine sa...

Skapet ditt ble bare dritlekkert..Du har jammen meg bra orden inne det å..Ønsker deg og dine en fin feiring i morgen.
Klem Cathrine

Hespe sa...

Fytte, katta, det skapet ble bare rålækkert!! Det skulle jeg gjerne ha hatt!!!

Nå er alle forberedelsene til morgendagen i boks. Bunadsskjorte strøket og sølv pusset, og ingredienser til champagnefrokosten er på plass. Bare det beste igjen - pynte boret!

Ønsker deg en flott 17. mai - kos deg masse!!

Klemmer fra meg:o)

Huset på toppen sa...

Å,åååså flott det skapet ble i hvitt!! Det enkle er ofte det beste og peneste:-)

Her er alt klart til den store dagen.men det er heltsikkert du og!!!

Kose dere masse og ha en kjempefin 17 mai!

tinemor sa...

Så utrolig flott skapet ditt ble med hvitmaling!!!
Lekkert!!!

Trønderpia sa...

Så flott skapet ditt ble, skikkelig en lekkerbiske!
Som jeg i grunnen gjerne skulle slått kloa i selv, hehe.

Håper du hadde en flott dag i går, ønsker deg en super søndag!
Klem

Livy sa...

Hei Borghild!
Du og du, for et nydelig skap! Og det ble jo bare såååå fint etter at du malte det!

Håper dere har hatt en flott 17. mai! Ønsker deg en fin uke!
*klem*

chatrine sa...

Så fint det skapet ble! Skikkelig hærskapelig!! Nydelig i hvitt!

Vel overstått 17mai feiring!
Her snødde det som vanlig, så vi var for det meste inne og fyrte i peisen:) Koselig likevell:)

Ønsker deg en riktig fin søndag!
Klem fra chatrine:)

liven sa...

Så heldig du var med dette skapet!!
Det ble skikkelig lekkert med hvitmaling:O)
Nydelige detaljer øverst her!!
Ha en fin dag!!

tulipanerogkrystaller sa...

Nydelig skap. Virkelig flotte utskjæringer.
Ryddig og fint.
Håper du har hatt en fin 17 mai feiring og ønsker deg en fin søndag.
Klem Marit.

Granberget sa...

Så koselig det skapet ble,maling gjør underverker =)Klems

Ida sa...

Det blev verkligen fint, tänk vad lite vit färg kan göra! Jag ser fram emot den dag vi flyttar till hus och jag kan ha ett hobbyrum med massor av förvaring, har ett stort skåp nu men man samlar ju på sig så mycket att man aldirg kan få nog av förvaring! Ha en bra vecka! Kram Ida

Magny sa...

å guri, ikke stress med det...
men blir jo spennende, selvsagt...
klem og god uke ~~

Miss.T sa...

SUPERFINT !!!!

Lindas Hus.. sa...

Hei!Gratulerer med jenta,deilig å kunne slappe av et hektiske dager.
Ha en fin og kreativ uke.Klem :))

Jill sa...

Så nyyydelig skap!
Det var litt av et kupp!

Bente sa...

Hei,og stønn for et nydelig skap!!!
Noen møbler er til å bli forelsket i:)Nesten så det tar pusten fra enn!

Kos deg:)
Klem fra Bente:)

Magny sa...

såååå mange tusen takkk.... dette var svært overveldende... :)
~legger det ut en av dagene~
det hadde da holdt med én av tingene! Men ble jo utrolig glad,da!! suuupert!....

Hege sa...

Eg har utfordret deg på bloggen min :)

Blått er flott sa...

Skapet ble virkelig fint, også er det deilig med skap der man kan gjemme rot :)

Ha en fin uke!

Livy sa...

Du får ta deg en tur på g-sport;-)

Ha en fin dag Borghild!
*klem*