lørdag 10. mai 2008

Pay it forward og Kreativ Blogger Award!

For noen dager siden dumpet denne ned i postkassa:

Tror dere jeg var litt spent, eller??:-) Hadde fått et hint av Hildegunn om at Pay It Forward-gaven var på vei, og jeg lot ungeskrik være ungeskrik (ok, jeg måtte ut og trøste og tørke noen tårer),men så var det rett inn for å åpne pakken!

Hildegunn hadde laget et kjempefint kort og skrevet noen like koselige ord inni! Jeg har aldri tenkt på å bruke blonder på kortene jeg lager selv, men det var jo kjempefint!! (Og så har jeg jo bare et lite tonn blonder liggende, kjøpt på e-bay.) Håper bare badedamen ikke var en indikasjon på hvordan jeg går sommeren i møte;-)

Dette var det som var inni! To telysholdere fra Villa Collection, en såpe som Hildegunn har laget selv og pakket inn så nydelig, og noen fantastiske grytekluter som jeg nok aldri får meg til å skitne til! Nydelige ting alt sammen, og noe jeg kunne gått rett bort og kjøpt selv!! Tuusen takk for den flotte gaven, Hildegunn!!

Må også si til de to siste som venter på gave fra meg, at de kommer altså, jeg er bare litt treg av og til. For selv om ordlyden sa innen 365 dager, så er det ikke meningen å bruke såå lang tid.

Grytelappene henger på vaskebrett-opphenget mitt. Rosa og prikker, kan det bli bedre?:-)

Så har jeg fått en Kreativ Blogger Award, det vil si jeg har fått fire! Først fikk jeg en av opphavskvinnen Hulda, og deretter har jeg fått en av Mari, Silje og Dinah. Tusen takk, alle som én!!:-) Jeg klarer liksom ikke å synes at jeg er så sabla kreativ selv, føler bare jeg hermer eller endrer litt på ting jeg ser her og der, og at jeg ikke kommer opp med egne idéer. Jeg har jo fått inspirasjonen andre steder, så det er liksom ikke fra mitt eget hode idéene kommer fra! Men veldig hyggelig å få award, altså!!:-)

Jeg skal gi denne awarden til fire andre, og jeg gir den også tilbake til et par av dere:

Silje - Jeg skulle jeg ønske du hadde 12 barn, og at de hadde bursdag jevnt fordelt utover året, slik at du stadig kunne forsynt meg med inspirasjon til å dekke til selskap. Du er kjempeoppfinnsom og tar de nydeligste bilder. Dessuten har du ikke bare et hus, men et vakkert hjem som er innredet helt etter min smak.

Hulda - Du er jo bare tvers igjennom kreativ, både med kort, søm og innredning. Du både syr, lager kort og forvandler en gammel dør til et vakkert oppheng, og jeg henter masse inspirasjon hos deg.

Beth i My little footprints - Du maler gamle loppefunn, syr og broderer. Dessuten deler du oppussingen av huset deres til glede og inspirasjon for oss andre.
.
Anita i Anitas Hus - Du hekler bestemorruter og syr både gardiner, lampeskjermer og de flotteste puter. Du er kjempeflink til å sette sammen farger og detaljer, og så tar du noen helt fantastiske bilder.
.
Kunne selvfølgelig gitt awarden til mange fler, for alle her i Blogglandia er jo så kreative...
Nå står vi på farten til Dyreparken, vi blir sikkert ikke alene:-S
GOD SØNDAG!

25 kommentarer:

Karoline sa...

hei.
så utrolig flotte ting du fikk, kunne også ha kjøpt alt det der selv.;)
og gratulerer med award. masseflotte innlegg her om dagen, koser meg.
kos dere i parken, så heldig som kan dra dit, vi gjør det noen ganger i livet og bruker en formye på opphold og park..men jammen koser vi oss der også da! men i år blir det ikke, da er det føsrt frankrike og så legoland ol i danmark.
klem

Hulda sa...

Tuusen takk for at du ga awarden tilbake til meg, koselige ord. :)

Nydelig gave fra Hespe, jeg venter en fra henne jeg også, spennende. :)

tulipanerogkrystaller sa...

Tusen takkfor kjempekoselig kommentar.
Og gratulerer så mye med Award. Velfortjent.
Nydelig gave du har fått. Grytelappene er helskjønn.
Og for et flott innlegg fra barnerom. Helt nydelig rom. Og for en historie om lille Ava. Så trist.
Ellers flotte bilder som alltid.
Og koselig å lese begrunnelsene for hvorfor du gir akkurat de fire awarden. Håper du får en fortsatt flott helg.
Klemmer fra Marit.

♥ H@rmoni ♥ sa...

Kjempeflott pakke du har fått av Hildegunn!
Grattis med award!
Ha en fortsatt fin - fin pinsehelg!
:O)

Min verden sa...

Så nydelig pakke fra Hildegunn. Helt herlig. Dere er så flinke alle sammen! Kjempekreative og kjempeflotte ting! Gratulerer med award. Kos deg med den. Hanne

Hespe sa...

Åh, såååå kos at du likte pakken fra meg. Som jeg sier - minst like spennende å gi som å få...

Hi, hi - angående badedamen, så synes jeg hun er så herlig!! I det siste har det vært den "høye slanke" Tilda som har dominert, og da ønsker jeg å slå et slag for "det normale"...!

Gratulerer med Kreativ Blogger x4 awardene! Jepp - du fortjener den virkelig x4 :o)

Nattinatt til deg, og kos deg med pinsefri(forhåpentlig) i morgen!

Klem :o)

Anitas hus sa...

Gratulerer med awarden, den fortjente du virkelig! Tusen takk for at du har gitt den videre til meg, det satte jeg stooor pris på.
Jeg skal ta den med inn til meg og tenke igjennom hvem jeg skal sende den til videre, for det er ikke lett. Det er såååå mange som fortjener den!

TUSEN TAKK!

Håper både store og små hadde en super dag i dyreparken i går!

Klem:O)

sol&bolig sa...

Hei, så fine gaver du har fått og gratulerer med awarden. Ha ein fortsatt fin pinse!

chatrine sa...

Gratulerer med flott award!
Så nydelig ting en pakken din! Alt var jo nydelig, og de grytlappene likte jeg godt!

Ha en kjempefin siste dag i pinsen!
Her skal det kun blogges, i sneværet....
Klem fra chatrine:)

Tyra sa...

Oj, så fin presang du fikk!!
De telysestakene kunne jeg også virkelig ha tenkt meg...
Og nå ble jeg GRØNN av misunnelse, altså når jeg fikk se det lekre hobbyrommet ditt! Og for en super ide å lage slikt papirholdestativtypeting!!!:0)) Du er virkelig en som fortjener awarden(e) du fikk! Ikke rart de var 4 som valgte deg!
Legger deg til lista mi, jeg.
Hilsen Cathrine

Tove sa...

Først må jeg bare kommentere barnerommet til jenta di, kjempeflott! Så mange nydelige detaljer og farger, det er så deilig med barnerom som ikke flommer over av disneymotiver..
Gratulerer så mye med awardene, det er deg vel fortjent!!!
Og flott gave hadde du også fått, kjempekule grytelapper, eller pyntegrytelapper, de er jo altfor fine til å brukes ja:)

klem

silje-sin sa...

Hei Borghild:) Vet du hva, du har vært med på å gjøre helgen min ENDA bedre:) Vi har vært på hyttetur i helga, og siden svigerinna mi hadde med seg pc, sjekket jeg raskt bloggen, selv om jeg egentlig ikke skulle:) ihvertfall, da jeg leste det du skrev om meg i innlegget ditt ble jeg SÅ glad, og nesten rørt! Så tusen, tusen takk!!! Det var flotte ord:) Håper dere hadde en fin tur til Dyreparken, det er et herlig sted! Svigermor og hennes familie kommer fra Kristiansand, så vi er der hvert år, og er alltid innom Dyreparken. Den slår Disneyland og alt spør du meg! Ha en flott kveld! klem fra silje.

Heidi sa...

Grattis med velfortjent award! :O)
Så utrolig nydelige ting du fikk fra Hildegunn. Herlig !!
Ha en fantastisk uke !!

Evami sa...

Grattis med både en velfortjent Award og en flott gave:) De gryteklutene fra HIldegunn,er bare helt fantastiske:) Har man råd til å bruke de,eller blir de hengende til pynt????

Regner med at der koste dere i Dyreparken:) Dit skal vi også en tur engang.Må bare vente til minstemann blir litt eldre... Kaptein Sabeltann u know.... Hiv og Hoi.. Må være deilig å ha parken så nære. Den nærmeste dyreparken her er Namsskogan,og det er 25 mil eller nå sånt.....

Ha ei flott uke:) Snart er det 17mai,hurra:) Klem Eva

Anniche ♥ sa...

Hei vennen !

Tusen takk for hyggelig hilsen :)
Ja, jeg elsker brae Lillesand , kunne fint ha bodd der også jeg , hihi:O)

Grattis med award(velfortjent) og ikke minst nyyydelig pakke du hadde fått!

I dag har vi bare hatt en nydelig tur , sogndalstrand! For et sted :) Vært der ??? så flott!

Bodilhjemhobbyhage sa...

Gratulerer med award :0) :0)
Den var vel fortjent !

Flott gave du fikk !!
Ha en fin tirsdag ;)

Pene Lene sa...

Så fine ting!
heldiggris som fikk de gryteklutene - de har jeg sett før og de er knallfine!

Randi sa...

Hei!!
For en utrolig flott pakke! det er bare så gøy med pakker. Blir glad av måten det er pakket inn på og jeg..:)

Ha en fin uke
Klem

prinsessa1976 sa...

En nydelig gave du ahr fått. Det er så kjekt å motta gaver som det er lagt ned sjel i. Å grattis med awarden. Vel fortjent:O)

Lene sa...

Så fin gave du har fått! Kortet var jo også helt fantastisk!Takk for titten! Klem, Lene.

Evami sa...

Vi er heldige som har fått slike gode minner etter bestemødrene våre:) Klem Eva

tinemor sa...

Heldig du ja!
Superfin gave.
Og masse gratulerer med awardene!
Vel undt.

Grip dagen sa...

Først kommenterer jeg forrige innlegg: Så gøy å få se det ferdige barnerommet!
Tenker litte tippa koser seg der inne. Det var mange søte detaljer som mora hadde laget til henne!
Festet i veggen med grein på var ny for meg - kjempesmart!
Det hadde nok vært fint ute også, med lyslykter i... Hmmm. Noe å tenke på der, ja...

Så til ferskeste innlegg:
Det er ekstra kjekt å få gaver som virkelig passer en! Og jeg kan tenke at disse tingene falt i smak hos deg, ja! Når en skal gi en gave er det jo viktig å tenke på hva mottakeren virkelig ønsker seg!

Idag skal jeg utforske noen nye gavebutikker. Har ikke stort på ønskelista, men det betyr ikke alltid så mye... Plutselig er det bare noe som står og roper på meg!

Ha en fin dag er sør. Håper du trives med å begynne å jobbe igjen!
Klem Marit

Anita sa...

Såå utrolig flotte ting i den pakken!!! Sånne grytekluter har jeg stooooore forhåpninger om å få laget til høsten til julegaver!! Syns de er såå lekre! Og awarden er virklelig vel fortjent!! Ha en flott uke fortsatt!

Lovise sa...

Å, det er herlig spennende med pakker. Du var jammen heldig.