søndag 20. juli 2008

Vinne i lotto?

Eller vinne dette teppet?
For å være helt ærlig er jeg ikke sikker på hva jeg ønsker mest! (Eller, hvis jeg vant i lotto kunne jeg vel ha betalt for å få laget et...)

Dette nydelige teppet har jeg, og du også, nå en mulighet til å vinne! Du må bare følge linken til Old Red Barn Co. i kolonnen til høyre.

Så da vet jeg ikke hvor vinnersjansene er størst - i lotto eller i denne trekningen...

...det nærmer seg jo 2000 deltakere allerede, men jeg vil likevel si sjansen er større her enn i lotto!

Lykke til, selv om jeg håper at det er jeg som vinner, he he!!:-)

17 kommentarer:

Koselig koselig sa...

Jeg vant 50 kr i Lotto i går jeg hihi ;) så da kjøper jeg meg en ny kupong, selv om jeg gikk 30 kr i minus i går da.huff og huff.., men bedre lykke neste gang? :) GOD SØNDAG

Moas sa...

Vilket ljuvligt täcke.. måste genast skynda mig dit.. =).. ha det gott..Monica

silje-sin sa...

det var lekkert:)

Cilla sa...

Nydelig teppe!!:) Men med min vinnerlykker så er det vel ikke mye håp..hehe!

God søndag!

Nr. 5 sa...

Oj, det var fargerikt og kanonlekkert. Jeg skynder meg avgårde...

Hulda sa...

Virkelig et fargerikt og nydelig teppe. Kanskje jeg skulle prøve lykken. :) :)

Elisabeth sa...

Det var et fantastisk teppe. Heldig er den som vinner det, lykke til.

Anita sa...

Nydelig teppe, men skjønte ikke helt reglene jeg *blush*!! Du som er såå god på å sy, du har vel ikke møsnter på en sånn vinhøne med tappekran under armen?? Har leitet i dag men kan ikke finne den noe sted!! Har sååå lyst til å sy noen sånne! Det er de med litt rundere fasong og "krage" rundt halsen! Skal etterlyse de i mitt neste innlegg, men..... Kos deg videre i kvelden, nå skal jeg sy sammen noen rød/hvite lapper!

Berit sa...

Takk for hilsen!
Det var et nydelig teppe, friskt og fint i fargene.

Nei, det ble ingen bleiepose, får vente noen dager til jeg har vært hjemme etter linstoffet, trodde jeg hadde det her på hytta , men den gang ei. Ikke ble det tid til annen sying heller, det går ikke helt etter planen som blir laget, når det er en liten baby som bestemmer hva tiden skal brukes til!!
Ha en ny fin uke!

Ida sa...

Hej! Tuuuusen tack, jag blir så glad, ser att mina antal besökare har stigit jättemycket tack vare att du skrev så gulligt om min blogg! Om du skriver en kommentar till mig med ditt efternamn och adress skall jag skicka en liten gåva som tack! Lovar att inte publicera det såklart!! Kram Ida. och täcket är underbart!

Stine ☆ sa...

Nydelig teppe! Sjansen er nok større her enn i lotto ;) Lykke til med trekningen!

Kjempe flotte puter du har sydd!

Jill sa...

Jeg har ALDRI vunnet noe, men som det sies; hell i spill, uhell i kjærlighet ;-)
Fikk akkurat et teppe fra Mollys heaven, Braxton int. igår :-)
I'm in love!
Nå melder jeg meg altså IKKE på trekningen om dette teppet, så da har kanskje nettopp du litt større vinnersjanse :-)
Lykke til, jeg krysser fingre og tær!

Minime sa...

Teppet var nydelig, så mye lekre farger. Akkurat de fargene som jeg liker best. Får prøve lykken. Klem minime

Cilla sa...

Hei igjen!

Liker bloggen din kjempegodt, defor ligger det en award til deg inne på bloggen min:))

Min verden sa...

Veldig fint teppe og alle gode ønsker til deg i trekningen :) Du får vinne i lotto også så kan du kjøpe ennå et ;) Vel, det er kanskje begrenset hvor mange tepper man trenger da. Du som er så flink med alt mulig måtte jo kunne få til et slikt teppe? Optimistisk hilsen fra Hanne

Evami sa...

Skjønner at du ønsker deg dette teppet,men sier som Hanne over her,dette må da du greie selv også Borghild,for du er jo så utrolig dyktig:) VInner du ikke,så har du jo et syprosjekt utover høsten:)

Fant ikke De 44 Årstider i Århus,men fikk shoppa litt klær og et par nye sko:) Vi var der noen timer,og med så varierte interessser som mine,en 3årings,en 16årings,mamma og pappa`s og en liten baby på 8mnd var det ikke nye vi rakk over:) Min kjære var bare imponert over at jeg handla til meg selv!! Fikk bare sett gågata,ikke den delen hvor De 4 årstider lå,men resten(tror jeg). Kan tenke meg tilbake en gang og se litt hus og arkitektur,men uten unger da:)

Du har sydd så mye fint:) Koser meg jeg med dine kreative evner:) Ha en fin mandagskveld:) Klem Eva

♥ H@rmoni ♥ sa...

Kjempeflott teppe!
:O)
Får satse på du vinner, eller så er det fram med symaskin- eller lottokuponger..