torsdag 21. august 2008

Mens jeg venter...

... på at stoffene fra Heather Bailey skal ankomme vårt sørlandske hjem, har jeg laget en nålepute i hennes design. Tutorial finner dere her.

Skulle gjerne stappet den enda litt mer, ser jeg i etterkant, men den får være som den er. Har brukt Marimekko-stoff her også, med en mørk lilla blomst på den ene siden...

...og en lys lilla på den andre. Et par av knappene jeg har brukt, kommer fra en supersnill medblogger, nemlig Storeflittig:-) Tusen takk igjen!!!:-)

Så nå går jeg bare og venter på pakke i posten, teller på knappene, og håper den kommer snaaart!!!

Klem B:-)

29 kommentarer:

Hespe sa...

Så flott nålepute. Har funnet en oppskrift på en liknende nålepute som jeg tenkte å sy, men denne var jo nesten enda finere....

Får legge oppskriften i "to do" bunken, over prosjekter for høsten...

Ha en herlig dag videre!

Klememr :o)

Nr. 5 sa...

Oi, så flott den var. Kanskje jeg også må prøve meg på noe sånt :)

Ha en fin torsdag.

Klem fra nr.5

janne - kathrine sa...

Så søt den ble da :-)
Venter spent på hva du skal lage med stoffene du venter på!

Ønsker deg en fin dag.
Hilsen Janne - Kathrine

Kristin Helene sa...

Kjempestilig!!! Lilla er favoritten min, så denne likte jeg veldig godt :)
Håper at stoffene dukker opp snart. Den som venter på noe godt vet du ;)

Anitas hus sa...

Så fin den ble, lekkert Marimekko stoff.
Skjønner godt at du gleder deg til stoffet kommer, spennende...
Ha en flott dag!
Klem:O)

fru Pink sa...

Så flott den ble! Skulle ønske jeg kunne sy litt mer enn rette sømmer altså, hos meg kommer Heather B stoffene til å bli brukt til gardiner og puter bare.. (..kjedelig a gitt etter å ha sett dette)
Men jeg må si jeg venter veldig nå, hvor lang tid tror du det tar? Tror vi bestilte sånn noenlunde likt tidspunkt. Ikke minst er jeg veldig spent på tollen..

Kardemomme sa...

ÅÅÅÅÅ!!! Det er den fineste nåleputa jeg har sett noen gang sukk!!! Jeg er jo Marimekko-fan av høyeste rang og lilla er definitivt MIN farge i år...
Helt nyyyydelig!! Sukk og stønn :)))

Haust sa...

Nåleputa vart kjempefin! :)

Tove sa...

Fy søren så flott nålepute!!! Sånne skulle jeg gjerne solgt i butikken min... ( Når jeg engang blir ferdig..)

Tusen takk for lykkeønskniger, det er såå koslig:)

( Bare en kjapp tur innom, men når jeg så nytt innlegg fra deg måtte jeg jo både se og skrive:))

Forgjengelige ting sa...

Den lekreste nålepute jeg har sett hittil!!

Livet er heeerlig sa...

Nice nice nice, du er så flink atte :)
Har vært innom den lokale hobbybutikken her for å kjøpe inn til Babuchka dukker, oioioi skal se om jeg tør begynne på de i kveld når alle små er under dynen...
Hmmmm alltid spennende med nye prosjekter!
Ha en kreativ ettermiddag & kveld
*Siv*

Lindas Hus.. sa...

Hei!Flott nålepute hos deg.Gleder meg til å se dine nye stoff når di ankommer.Har noen jeg også.
God helg!Hilsen Linda :))

Huset på toppen sa...

Flott nålepute, og for noen lekre stoff Heather Bailey er designer for:-)
venter spent for å se hva du har bestilt!!

Ha en fin torsdagskveld!!

tinemor sa...

Så flott nålepute!!

Hulda sa...

Så søt! jeg skvatt til da jeg så den, for her sitter jeg med planer om å sy nåleputer ala denne til butikken min... Mener på ingen måte å herme etter deg, ble så overrasket over å se noe som jeg ikke har sett annet sted enn i mitt hode, på et bilde. :)

Jeanette sa...

Så nydelig, du er bare så flinke..d fine farvene da.. den bleieposen du sendte meg i lilla har jeg selv tatt i bruk:) jeg gav den blå bort i gave...men måtte ha den lilla selv..kniiis :)
Sitter på hytten og surfer, vi kom opp her i dag, deilig og nyte stillheten med fyr på peisen... for peis har vi ikke hjemme i byen... lørdag blir d sykkeltur fra Finse til Flåm, en tur på rundt 5 - 6 timer, skal bli kjekkt men slitsomt kanskje:)
D kommer bilder fra stuen senere, har ikke fått handlet meg nytt teppe enda, hev ut d gamle, og så strever jeg med å finne stoff og få noen til å sy lift gardiner til meg.. bor i et gammelt Bergenshus, så kan dessverrre ikke kjøpe ferdig sydde, for der er d jo bare standard mål.. men huset på toppen har tipset meg, en butikk med navnet stoff og stil.
Så når gardiner og teppe er på plass + litt stæsj så kommer d bilder:)
Ha en fin fin helg, så snakkes vi snart igjen! :)
Stor klem fra j.

Jill sa...

Sånn nålepute har jeg sydd oxo :-)
Blir spennende å se hva du får ut av de kule stoffenen du venter på!
Slit'an med nytt kamera :-)
God helg!!!

Moas sa...

Oj vad fin den blev.. jag har kopierat ut sidan från hennes sida och lagt den på hög för sådant som jag vill pyssla med i höst. Får nog ta fram beskrivningen för den blev ju jättefin.. Ha en skön helg.. Monica

Lemi sa...

æ går å å vente på stoff fra heather bailey, men di e bestilt via etsy, har aldri prøvd d før, så blir spennende å se ka æ får ;)

Hobbyhuset-Merete sa...

knallskjønn nålepute!!! ønsker deg ei
fin, fin helg :o)

Evami sa...

Så flott ei nålepute du har sydd:) Det er så kjipt å måtte vente på ting en venter på,håper for din del at stoffene dine kommer snart,sånn at du får lekt deg med "godsakene"..

Ha ei strålende helg:) Klem Eva

Hulda sa...

Titt innom hos meg, der ligger noe til deg. :)

vibeke sa...

Så herlig blogg du har :0) Har sittet og koooooost meg "inne" hos deg en stund nå og her kommer jeg garantert igjen.Så mange kreative ideer du viser frem, jeg er blitt kjempeinspirert!

Ønsker deg en god lørdagskveld.

Living White sa...

Måtte bare skrive noen ord, har ikke vært innom her før men ville bare si at du er fantastisk flink å lage ting og du har en nydelig blogg.

Klem fra nord

Karen sa...

Prøvede at skirve dig i aftes, men der var fejl på forbindelsen.
Heateher Bailey....helt nyt for mig, men ikke mindre fantastisk at opdage.
Tak for god inspiration.

Kram fra Danmark

Lykkelene sa...

KJempefine nåleputer, og det røde bildet ditt var jo heilt suverent! Ha ei fin veke:0)

Line sa...

Fin nålepute:) Har kika litt rundt inne hos deg, og bloggen din er berre så koseleg. Kjem gjerne innom igjen. Ha ei fin veke

Living White sa...

Tusen takk for det:)

Da var man i en ny uke, vi har knallfint vær her i nord norge. Vi har hatt så manko på finvær så greit om vi får en fin høst:)

Ha en strålende mandag.

Lena sa...

Knallfin nålpute:) Ha en fin uke:)