tirsdag 26. august 2008

Nytt garn, nye planer!

På lørdag lå det en pakke med garn i postkassen. Etter å ha lest et innlegg hos Den gode feen for en tid tilbake, bestemte jeg meg for å bestille garn fra 123Knit.
.
Det ble sukkersøte pasteller i handlekurven, og noe skal brukes til gave, så det resultatet får dere se senere en gang:-)


Jeg var også innom Annas Rom en tur på lørdag, og da var det veeeldig lenge siden sist. Det har liksom ikke fristet å ta med seg minstemor, som kan være en vandrende katastrofe, inn på en sånn butikk. Men med snuppa godt plassert på armen og med en rosinpakke i lomma, gikk det bra:-) Jeg kjøpte bl.a. dette fugleburet, eller: det var storebror som skulle ha det... Men det står altså i vinduskarmen på kjøkkenet, og da jeg funderte på om det gikk an å plassere lys i det, proklamerte storebror at det kunne jeg iallfall ikke, for da kom jeg til å brenne fuglene, og det vil vi jo ikke...;-)

Denne brødkurva ble også med hjem, men så viste det seg at den var ganske grei til løk også! Og oliventreet i bakgrunnen har jeg faktisk holdt liv i ganske lenge nå!:-) Jeg prøvde å sette det utendørs tidligere i sommer, men da slapp det en haug med blader, så det ble kjapt plassert tilbake på kjøkkenbenken, og nå tør jeg ikke sette det andre steder. Innbiller meg at det er plasseringen med morgensol og det at jeg faktisk husker å vanne det når det står der, som gjør at det lever i beste velgående og at det faktisk kommer med nye blader!

God onsdag!! Klem B:-)

25 kommentarer:

Anitas hus sa...

Så masse flott du har handlet. Gleder meg til å se hva du skal bruke garnet til, skjønne farger.
En fornuftig liten kar han sønnen din også;) Han syntes nok at moren hans var ganske brutal som ville brenne opp småfuglene:D ha ha...
Har fryktelig lyst på ett oliven tre jeg også, men de er ganske dyre og jeg er så dårlig med planter at jeg er redd det hadde mistet blader bare jeg tok i det.
Ha en fin dag!
Klem:O)

Lindas Hus.. sa...

Hei Borghild!Så nydelige garn du har handlet.Flott at oliventreet
lever.Skjønne ting fra Annas rom.
Vil du ha idee om nye hekleprosjekter? Titt inn hos Marit
Grip Dagen.Bedårende Prinsesse på tur...Ha en fin dag!Hilsen Linda:))

Lena sa...

Det garnet gleder jeg meg å se hva det blir av:) Mye fint du har shoppet..

anitas lille lykke sa...

fint med ugenes kommentarer, mann skulle skrevet ned mye mere av dem

Kerstin sa...

Lekre farger på det garnet. >Gleder meg til å se hva du får ut av det. Flotte ting du handlet til kjøkkenet ditt. Uff, nei, brenne fuglene vil vi jo ikke, ler! Det er herlig kommentarer vi får fra disse små.
Ha en fin dag!
Kerstin

Heidi sa...

Så fine ting du har shoppet hos Annas Rom. Jeg skulle gjerne vært der en tur jeg også, men det blir nok i lengste laget for en handletur ;O)
Gleder meg til å se hva du skal lage av det herlige garnet.
Ha en fin, fin dag !!

Livet er heeerlig sa...

Å det garnet var kjempelekkert!
Kanskje jeg også skal ta meg en handlerunde på 123knit. Hmmm tror kanskje jeg skal fullføre strikkeprosjektene mine først, for de hoper seg opp!

Kjempeskjønne barn du har :) Jeg også har gutt først og så liten jente. Gleder meg som et barn til de blir store nok til Dyreparken! Må nok vente noen år til ennå...

Ellers var det mye fint du har kjøpt deg... Digger bloggen din
Ha en fortreffelig onsdag (her går dagene i surr)!
*Siv*

Haust sa...

Mmm...inspirerande med ein haug mjukt, delikat, nytt garn! Spent på å sjå kva du tryllar fram av det! :)

vibeke sa...

Nydelige farger på garnet,spent på å se resultatet :0)Helt sikker på at det blir noe lekkert!

Ønsker deg en fin dag.

Magny sa...

først var det da ei nydelig god prinsesse herunder!

masse deilig garn har du skaffet deg,- i dag regner det her og eg fristes av strikketøy....

lekre saker ellers også,- ~
1000-takk for titten,
klem til deg~~

sologbolig sa...

lekkert garn. Ja nå begynner det jo å bli strikketid igjen. Eg strikker ikkje noe særlig om sommeren, mn nå er eg begynt på to gensere i flettemønster.
Flotte ting du hadde kjøpt deg også! Ha ein fin kveld!

mali-mo sa...

Så fint garn du har fått tak i. Er det ull eller? Syns det lignet på bånsull sitt ull-silkegarn i fargen. Det er så fint syns jeg.

Fine ting du hadde kjøpt hos Anniche også.

lilla-lykke sa...

Takk for koslig melding hos meg :) Så masse fint du hadde fått kjøpt deg!! Og de blomstene på første bildet var jo bare helt nydelige!! :)

liven sa...

Fine saker fra Annas Rom!!
Masse fristelser der........er på nettet og ser på utvalget hennes:O)
Skjønt garn du har kjøpt også:O)

Ha en fin kveld:O)

fru vims sa...

du er med vettu :)

så fine farger du har valgt på garnet! blir sikkert bra gaver ;)

forhåpentligvis så vil plastblondekanten holde seg fin her i gården. tror ikke jeg vil bruke brettet så mye, mest ha det på veggen evt i ei tallerkenhylle til pynt.
ser ut som det kun har hengt på veggen dette, for det er i veldig fin stand, og det er en hyssing som ser ut som har hengt på eb spiker på det.

Anita sa...

Nydelige farger!! Gldere meg til å få se hva du skal lage for noe fint av det! Det fuglehuset var veldig fint!! Ha en strålende uke fortsatt! Klemmer!

Bak en Sky sa...

Likte veldig godt fargene på garnet du har fått i hus!Skal bli spenennde å se hva det ender opp som!;)

Living White sa...

Takk for koselig hilsen og artig at du ble med i konkurransen. Jeg tror nok ett trehus er bedre enn zinkhus til fugler, så dere har nok helt sikkert fortjent dette. Vi får se hva som skjer, skal trekke ut en vinner lørdagen.

Hulda sa...

Garnet så veldig fint ut, både i kvalitet og farge. Du kommer nok til å lage noe fint av det. Flotte saker fra Annas Rom også. Ha en fin dag!

Mari sa...

Nydelige farger på garnet!! Gleder meg til å se resultatet!!

Ida sa...

VIlka härliga höstfärger du köpt garn i, nu känns det bara härligt att sommaren börjar bli till höst och man ska vara inne och mysa i hemmet. Skall bli roligt att se vad det är du skall göra med garnen. Ha en trevlig helg (imorgon) kram Ida

Magny sa...

hallo...
lampeutfordringen til deg hos meg...

lykkehuset sa...

Halloen! En liten utfordring til deg inne hos meg:)

marie sa...

Du har da virkelig shopping-genet. Nydelige farger på garnet du har handlet.

Ha en flott fredag!

Anette sa...

Hei så flotte farger på garnet du har kjøpt, gleder meg til å se hva du skal trylle frem av de :) Du har en flott blogg jeg gjerne vil se mer av så jeg legger deg til på siden min?

GOD HELG!

Hilsen Anette