lørdag 16. august 2008

På plass...

...med nytt kamera!!:-) Jeg ser vi er iallfall tre stykk som har kjøpt dette kameraet i det siste, copycat? -Nei! Salg på Nikon D40? Ja!
.
I kamerakit'en fulgte det også med et ekstra objektiv (55-200 mm) noe som var helt avgjørende for en som er avhengig av macroknappen...:-)
Så de siste par dagene har jeg knipset i vei, og i morgen er det vel på tide å lære seg å overføre bildene til dataen. Jeg trodde jeg kunne bruke minnekortleseren jeg alltid har brukt, men neida, må visst installere noe først, og det er bare sååå kjedelig!
Men nå skal det iallfall ikke bli så lenge til neste innlegg...:-)
Ha en fortsatt fin helg! Klem B:-)

20 kommentarer:

Min verden sa...

Grattis! og det må jeg bare si, dette ønsker jeg meg også... *sukk* Kos deg med det :)

Karen sa...

Dejligt...så kommer der nye billeder at se på på din blog igen.
Til lykke. Hvad kan vi vise uden et kamera?
Jeg har først lige fået købt nyt denne sommer og det er bare SÅ dejligt igen at tage billeder af alt det omkring mig....og teknikken...den skal bare overståes.

Karen

Anitas hus sa...

Grattis med nytt kamera, samme som vi har. Er godt fornøyd med det.
Tusen takk for den koselige kommentaren på bloggen min, og ja, det er meg og mannen min på bildet:)
Håper du får en fin søndag og gleder meg til å se de nye bildene dine!
Klem:O)

prinsessa1976 sa...

Garatulerer så mye med nytt kamera.
Har planer om å kjøpe noe slik til mannen til jul. Han ønsker seg et ordentlig kamera og jeg må si meg enig. Det ille vi har duger men ikke noe mer liksom. Dette var iallfall et flott eksemplar:O)

Ann-Cathrin sa...

Gratulelerer:) Sånn ønsker jeg meg og! Nå blir det nok mange fine bilder:)

Fru Fjeldhammer sa...

Hei du, sitter med kamerat mitt nå jeg, takk og pris for hurtigveiledning!! Men du kan du fortelle meg hva denne macroknappen er? Er det noe man får kjøpt ekstra ved siden av osv...? jeg er helt blond når det gjelder elektriske ting!!

kos deg videre...klem

Anemone sa...

Grattis!! Men synes faktisk de er litt store å drasse på jeg da, på tur og lignende..., men de er kanskje ikke så????

Hilsen "ennå ikke kjøpt".

Livet er heeerlig sa...

Hurra for nytt kamera :)
Heldiggris som har makrofunksjon. Jeg sikler på en makrolinse, men må nok ønske meg til jul, og det er jo så lenge til, snufs
Ha en riktig god søndag
*Siv*

Lena sa...

Gratulere, du er en heldiggris. Ønsker meg ett sånt ett jeg også! Ha en fin fotograferingssøndag:)

silje-sin sa...

Gratulerer med nytt kamera! Vi har Nikon D50, og er kjempefornøyde med det:) Men skulle gjerne hatt et ekstra objektiv, så flott at du fikk det med:) Ha en flott søndag! klem fra silje.

fru Pink sa...

Grattis! Så moro med orn`tli kamera!

tinemor sa...

Masse gratulasjoner med nytt kamera!!!
Så spennende!

Ida sa...

Hej och grattis till din nya bebis-hoppas du får mycket glädje av den. Jag har också en Nikon D40 och är förälskad i den! Ha en trevlig vecka kram Ida

Huset på toppen sa...

Gratulerer med nytt kamera:-)
Et nytt kamera står på ønskelisten her i huset og,håper på et til jul!!

Ha en fin søndagskveld!! Du har sikkert knipset mange fine bilder i dag!!

marie sa...

Gratulerer! Et slik står også på min ønskeliste. Kanskje til neste år. *drømmer*

Grip dagen sa...

Nye, tekniske dubeditter kan være en utfordring...
Vi er nok mange som venter i spenning nå. Lykke til!
Klem Marit

Hespe sa...

Gratulerer med nytt kamera!! Har samme type selv, og er kjempefornøgd :o)

Da er det bare å knipse i vei, og glede oss med mange flotte bilder!

Herlig kommende uke til deg!

Klemmer :o)

Pene Lene sa...

Gratulerer!!
Du får rope på mannen. Det gjør jeg hver gang noe skal installeres. Jeg er for øvrig imponert over hvor kort tid det tok før minstemor boltret seg til nytt kamera var i hus. Gleder meg til resultatet av knipsinga.

Flower Power sa...

Grattis med nytt kamer! Det er greit med salg ja, det liker vi:))
Gleder meg til å se vakre bilder etterhvert:)

Camilla sa...

Tillykke med det nye kamera. Jeg har selv fornyeligt købt et magen til. Dejligt kamera. Jeg kan se at vi begge er glade for flagranker og drengetæpper i blå og røde striber og tern. Dejligt at besøge din flotte og inspirerende blog.

Mange hilsner
Camilla