lørdag 30. august 2008

Tradisjonen tro...

...feires jubileer her i Blogglandia med give-aways. Jeg tenkte at jeg ikke skulle være noe dårligere, og siden jeg nærmer meg 20 000 treff, kommer en av dere som legger igjen en kommentar på dette innlegget, til å motta en pakke i posten. Jeg må vel advare om at det er fare for at det blir noe hjemmelaget, så da faller det kanskje vekk noen kommentarer, he he...;-) (Dere uten egen blogg kan selvfølgelig også være med i trekningen:-)

Sist lørdag var jeg og ungene på loppemarked. Fangsten ble ikke så stor, men jeg kom iallfall hjem med en enkel, men ganske lang tallerkenhylle (som jeg ikke har fått tatt bilde av.) På det samme loppemarkedet hadde de også en kul kiste. Jeg dvelte lenge og vel ved den, men kunne bare ikke finne ut hvor jeg skulle plassere den, eller hva jeg skulle bruke den til, så den ble stående...

Da jeg endelig fikk satt meg ned med det nye BoligPluss for noen dager siden, var dette synet som møtte meg. En prikk lik kiste!!! Ikke sant den er kul?


Jeg ser jeg kunne hatt den på verandaen til pledd;-) Jeg er ennå ikke sikker på om jeg angrer på ikke-kjøpet, men helt ærlig vet jeg fortsatt ikke hva jeg skulle brukt den til... Ahh, bygones!!
*
Jeg har også fått en utfordring ang. mitt beste lampekjøp. Skal prøve å komme tilbake til den når jeg får kjøpt meg en lampe! Neida, det er ikke så ille, men da utfordringen kom, ble jeg smertelig klar over hvor få lamper vi egentlig har i dette huset;-)
*
Ha en fin lørdagsveld! Klem B:-)

55 kommentarer:

liven sa...

Heisann!!
Her må jeg bare kommentere...elsker sånne konkuranser!!
Fine nelliker hos deg:O)
Og kisten var jo fin da........men hvis du ikke angrer så er de vel greit:O)
Her skal være loppemarked i september og det gleder jeg meg til:O)

Ha en fin kveld:O)

Anemone sa...

Kisten hadde passet utmerket til meg den, sykepleier skal vite!! Kunne hatt rødvin i.... hmm... rødvin ja...., mye rødvin..., men hadde vel kanskje blitt "Blå kors" da...??

Livet er heeerlig sa...

Jeg vil være med!!!!
Kisten er ikke noe å angre på selv om den var kanonstilig...
Det er så lite loppemarkeder her i Bergen, arg. Vet det er en i oktober, men det er så lenge til! Kunne gått på det hver helg jeg :)
Ha en fantastisk flott helg
*Siv*

Sol sa...

Hei hei. Det er ike noe rart i at du har så mange besøkende....Her er det mye flott å se. Og så vet jeg jo hvor flink du er til å lage ting ;-}Gratulerer så masse. Leser om loppemarked-ikke-kjøpet ditt....Jeg var på loppemarked i dag, og angret på at jeg ikke ble der til auksjonen kom i gang. Det var nemlig noen flotte gamle nattbord der som jeg kunne se for meg som hvite og lekre....Ja, ja....bygones. Nattaklem.

Anitas hus sa...

Gratulerer med så mange treff. Ikke rart, det er jo alltid hyggelig og se hva du holder på med:)

Her var det loppemarked i dag, men jeg fikk forbud av mannen mot å gå. Han var nemlig på søppelfyllinga med ett lass på torsdag og mente at vi ikke trang mer "drit"... Han ser på gamle ting som drit og jeg ser på det som skatter, hehe...
Hadde nok ikke brydd meg så veldig om det forbudet egentlig, men jeg hadde ikke tid til å dra. Kanskje like greit for da kunne jeg fort endt opp med en kiste som jeg ikke visste hva jeg skulle bruke til:D
Men kista var kul da.

Ønsker deg uansett en fortsatt god helg!
Klem:O)

Karina`s hjem sa...

Heisann:)
Åh.. en konkurranse, så kjekt da!! jeg deltar, tihi:)
Artig blogg du har, mye fine bilder:)

Er ny i denne blogge-verden, blir bare mer og mer hekta! er så gøyt og så mange fine blogger!

Jeg likte godt den kista, fikk litt flash-back fra serien "M#A#S#H husker du den!?!? tihi:)
jeg har sansen for slike firnurlige ting!

Jeg krysser fingene for meg!

Ha en fortreffelig lørdagskveld:)

Anette sa...

Så superkul kiste, hadde kjøpt den tvert, ikkje stusset et sekund :) Liker bloggen din kjempegodt og blir nok fast gjest her inne hos deg ;) Håper det er ok?! ;)

Natta, no e eg stupings, rett i bingen og opp kl 06 med lillemor, phuuu...

lykkehuset sa...

Hei på deg! Kista var skikkelig tøff, men det går jo som kjent flere tog! Tenk at du har rundet 20 000 treff. Det må jeg si:) Moro! Ellers venter jeg spent på om du finner deg en lampe;) den som venter får se! Bloggen din er mer enn nok inspirerende uten en eneste lampe! God natt!

tinemor sa...

Tøff kiste, men trenger du den ikke , er det jo ikke mere å dvele med.
Masse gratulasjoner med 20 000 besøk!
Kjempebra.
Men så har du jo en super blogg, og jeg er en av dine mange trofaste lesere! (har deg på blogg-rollen vet du, så vet med en gang når det kommer noe nytt her inne)
;-)

Lindas Hus.. sa...

Hei Borghild!Gratulerer med mange besøk.Spennende på loppis,gleder meg tilå se tallerkenhylla.
God helg!Hilden Linda :))

Litt av Mitt, Jorunn sa...

Du fikk deg jo tallerkenhylle og andre fine ting. Ikke noe vits i å dvele vet det som er gjort :0)Du skal se at på neste loppemarked finner du en kiste som er myyye finere ;0)

Kristin Helene sa...

Grattis med jubileet!!
Det er ikke så lenge siden jeg fant bloggen din, men den har blitt en av mine favoritter :) Finner masse inspirasjon hos deg!

Det er så artig med loppis, man jan finne utrolig mange skatter der, bare man leter litt. Og du, jeg har en lignende kiste i kjelleren et sted. Kanskje jeg skal lete den frem...

Hulda sa...

Hehe, ja, sånn kan det også gå, det er ikke alt man tenker på å kjøpe. Men, så også på den kista i boligpluss, var ganske tøff!

Gratulerer med 20000 treff, artig!

Må også få takket deg skikkelig for den flotte hemmelig venn gaven du sendte meg i forrige runde. Ble veldig glad for alt, og det er i bruk. Sinkkassen har jeg på arbeidsbordet til oppbavaring av penner, sakser og diverse. :)

Tove sa...

Gratulerer med 20000 besøkende, du har runda det nå:)

Den kista var jo kjempestilig da, men det er jo noe med det å vite hvor man skal ha den og ikke minst hva man skal bruke den til ja.. Noen ganger må man la noe gå:)

Håper du har hatt en flott helg, og at du får en flott, ny uke:)

( og noe hjemmelaget fra deg... tror nok ikke du "mister" kommentarer av å ha det som premie akkuratt:))

klem

Hilde sa...

Jeg vil også være med! Alltid kjekt med hjemmelaget, og etter hva jeg har sett lager du så mye fint! Takker for en koselig og inspirerende blogg! Ha en god søndag!
Hilde

tintin sa...

Hei! Jeg vil gjerne være med i trekningen, morsomt med slike trekninger. Har vært med på noen i sommer, men ikke vunnet, kanskje turen min har kommet nå. Og hjemmelaget er jo helt perfekt!
God søndag!

Miss.T sa...

Her må jeg kaste meg på. elsker stilen din !!! Jeg hadde nok angra litt på kisten ja.. men men..det kommer flere loppemarkeder utover høsten... kanskje med en ennå finere ? : )

ha en flott søndag !

Karen sa...

Til lykke med de mange tref...det er jo fordi din blog er god og vi altid lige skal ind og se om der er noget nyt sat på.
Kisten er super fed. Kender en god ven der samler på forbindingskasser...men denne er jo en hel kiste....godt jeg ikke var på det loppemarked, for jeg havde ikke kunnet lade den stå.

Knus fra
Karen

*Hege* sa...

Gratulerer med så mange treff!!! Det er jo kjempemoro å gjøre noe ekstra ut av det da:) Og jeg er med på konkurranse jeg;)
Ha en god søndag:)

home 4us sa...

Hei
Konkurranse menneske som jeg er så slenger jeg meg med på dette innlegget:)

Tallerkenhylle er et must, forstår jeg. Jeg har en på sommerhuset som jeg ikke har fått malt eller montert opp, men nå lurer jeg på om jeg ikke skal ta den med hjem, nå som jeg har fått ideer om hva den kan brukes til:)

Mange gode ideer å snappe opp her i Blogglandia.

Huset på kollen sa...

Ja til konkurranser, kjempegøy :) Er stadig innom bloggen din, men dette er vel første kommentaren - lokking med gaver gjør tydeligvis susen ;) Synes du har en veldig fin blogg og liker stilen din godt, skjønner godt at du har mange treff!

Kari sa...

Sier aldri nei til å kunne vinne noe hihi..
Det nytter ikke å angre på ting en ikke har kjøpt..
Men kisten var jo tøff da ;)

Ha en fin dag

Minime sa...

Det er vanskelig det når man ser noe som man liker veldig godt. Jeg er ikke alltid like flink til å stoppe opp og tenke etter hva jeg skal bruke det til. Imponert av de som klarer det.

Minime

Lemi sa...

grattis me jubileet!! e visst mange som eeske giveaways :)

Haust sa...

Gratulerer! Eg vil gjerne vere med i trekninga! :D

Eg las forresten dette innlegget seint i går kveld, og i natt drøymde eg at du hadde kjøpt kista likevel. *knis*

God søndag!

toneab sa...

Kjekt med slike konkurranser ja - og noe hjemmelaget er veldig kjekt å få :-)
Ha en fin søndag!

Ann-Cathrin sa...

Hei:) Du får nok ikke færre kommentarer av at det er hjemmelaget premie, heller flere:) Blir spennende å se hva det skal bli av garnet du har kjøpt:) Ha en flott søndag!

Pelin sa...

Hei,
jeg hiver meg med jeg også :-) Gratulerer med 20000 treff, det er jo veldig bra. Men skjønner det veldig godt, koser meg når jeg leser bloggen din.

Nr. 5 sa...

Heisann
Alltid litt irriterende når man finner ting man egentlig ikke vet om man har bruk for- men har veldig lyst på! Jeg fant også en sånn flott kiste på Fretex for en stund tilbake siden, og visste heller ikke hva jeg skulle med den, bare at jeg hadde lyst på den :) Men så leste jeg på en annen blogg om ei som hadde satt den på gjesterommet, til å ha ekstra dyner i o.l. Så nå tror jeg kanskje at jeg har god nok grunn til å kjøpe den, hihi :)

Du må ha en flott søndag

Klem fra nr. 5

Camilla sa...

Jo, du har ganske ret. Den er rigtig fed - kisten med det røde kryds. Jeg ville gerne eje en selv.
Camilla

Anonym sa...

Her er det bare å hive seg på når du skal lage noe til giveaway, for du er bare rå når det kommer til det å være kreativ :)) Bloggen din er alltid morro å følge med på, så her er jeg innom ofte. Ha en fin helg
Dina

Anita sa...

Gratulere med jubileet! Er alltid like kjekkt å kikke innom bloggen din. Du lager så mye fint, og har så mange gode ideer:) Ha ei fin uke.

Anita Kristin

A-mora sa...

Hiver meg på konkurannsen jeg også.Så den kista i boligpluss jeg også.Skjønner deg om du angrer deg, men en må ha plass til tingen også. Ha en fin kveld.

janne sa...

GRATULERE MED JUBILEUMET,DET ER IKKE VERST.JEG SKULLE OGSÅ HATT DEN KISTEN
DEN VAR BARE KJEMPEKUL TIL Å HA PÅ VARANDAEN. HA EN GOD KVELD. HILSEN NUA-NUA.

vivian sa...

Gratulerer. Det var mange treff.
Gøy med slike konkurranser. hehe!
Titter ofte innom deg. Har en handfull favoritt blogger som ligger inne som favoritter på pc`en. Der har vi jammen deg å. Ha en fin uke. hilsen vivian

Anita sa...

Gratulere med treffene og selvfølgelig faller det ingen bort når det er hjemmelaget som gjelder!!! Hadde det bare vært så vel så hadde jo min e vinnersjanser øket:o) Ha en god kveld og en strålende uke!

Pene Lene sa...

Ja, nå har du jo fått absolutt nok kommentarer på dette innlegget og 20 000 er passert for lenge siden. Du må ikke tenke på spilt melk - det er jo bare ingenting å gjøre med. Se fremover!
Jeg har en award til deg i bloggen min. Ha en kjempefin uke!

Karen sa...

Malkepige tørklæder er et trekantet tørklæde til hovedet. Og når man får det på ligner man en pige der skal ud og malke køer...
tror snart det blivet et hit igen....er i hvert fald selv vild med det.

Karen

Min verden sa...

Hehe - huset uten lamper. Skulle vært morsomt å se ;) Hus uten fine lamper... høres kjent ut! Kisten er stilig. Hanne

Charlotte sa...

Hei, tusen takk for kjempehyggelig kommentar på bloggen min ang. bryllupsalbumet. Lager sidene selv, bruker Photoshop (CS3). Det er kjempe kos å sitte å pusle med når gubben er på Nordsjøen (reiste bare 3 dgr. etter bryllupet) Så kan jeg mimre og kose meg mens jeg venter på at han skal komme hjem :) hehe..
Tror ikke jeg har vært innom bloggen din før, må bare si at den er kjempe flott!! masse fin inspirasjon. Var jo så synd du ikke kjøpte den kassa, den var jo kjempe kul.
Her kommer jeg nok innom flere ganger :)
Ha en videre fin kveld.
klem

Himmelblaa sa...

Kjempefin blogg du har. Er stadig innom. Gratulerer med 20 000 treff! :-)

Mari sa...

Kjøpte du IKKE den kista??? Holy moly!! Den kunne jeg hatt overalt nesten :) -men jeg skal ikke gni det inn jeg :)

Ha en super uke! Her males gulv!
Klem ;M

Kardemomme sa...

Kista var skikkelig fin! Jeg hadde nok helt sikkert kjøpt den, men jeg har også latt ting gå fra meg..Har stått der på et eller annet loppis med noe lekkert i hånda UTEN å kjøpe og så har jeg angret som en hund etterpå, men sånn er det bare..Trøst deg med at du kommer til å finne MANGE andre flotte ting i tiden som kommer ;)
Ha en fin dag :)

Ida sa...

Jag vill väldigt gärna vinna något hemmagjort av dig! Ha en bra vecka kram ida

Mor Kari sa...

Gratulerer!!!Bloggen din er blandt mine favoritter. Er innom flere ganger i uka. Men,er desverre ikke flink til å legge igjen kommentar.Skal prøve å skjerpe meg. Kortene jeg kjøpte av deg, har blitt beundret og behørig kommentert av de som har fått dem.Ha en strålende uke!!!

Anonym sa...

Hei!
Må bare si at du har en utrolig fin blogg! Er ofte innom for å titte, tror jammen meg jeg må få min egen blogg snart:) Nydelige ting du strikker/syr!
Hilsen fra Cecilie

Lena sa...

Trekninger er gøy, og må få si du har en utrolig inspirerende blogg.. flink er du!
Klem fra meg...

Signe sa...

Hei Borghildpia!
Den tallerkenhylla hørtes veldig fin ut. Vil prøve å få tak i en selv, til barnebøker med flotte forsider og artige historier. Ble mamma til en skjønn liten gutt for 4 dager siden, og gleder meg til en lang permisjon med masse puslerier :-).
Hilsen Signe

Camilla sa...

Ja, Sandness Garn har leveret både garn og opskrift. Opskriften er at finde i Sandness' strikkehæfte fra august i år. Det hedder Sandness Alpakka 0-4 år, men modellen er kun i str. 1-24 måneder. Jeg kan se at du også elsker lækkert garn.
Jeg glæder mig til at se hvad du skal lave af det.
Mange hilsner
Camilla

Elzie sa...

Kanske lika bra att köpet inte blev av då, eftersom du inte vet vad du skulle använt den till *s*.
Men vad trevligt med utlottning. Det kan man inte säga nej till.
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Jill sa...

Grattis med jubileum!!!

Grip dagen sa...

Det var da svært til kommentarer på dette innlegget ditt!

Det du skrev om hjemmelaget gave, skremte nok ingen. Tvert imot...!

Lykke til med ditt lille jubileum!!
Klem Marit

fru Pink sa...

Heihei!
Du, begynner du også å lure litt på de stoffene våre, eller? Er jo en evighet siden vi bestilte? Må bare høre med deg, du er den eneste jeg "kjenner" som også har bestilt, hehe!

Og elsker dine hjemmelagde saker og ting, da!! Du er flink!

Evami sa...

20000 treff,grattis:) Og så velfortjent,og at du feirer det med en konkuranse er jo bare hetl topp,for hvem vil ikke like å motta en av dine hjemmelagde ting??

Og den kista,var kul..Men sånn er det bare noen ganger,at inspirasjonen kommer etterpå og da er det desverre litt for sent. Tror mange av oss har vært der
en gang eller to....

Satt og så på sandvolleyball fra Kr.Sand på lørdag,og da tenkte jeg på deg.. FOr et deilig vær dere hadde,så jo ut som reine sommeren:)

Sov godt:) Klem Eva

Emmeline sa...

Jeg også elsker hjemmelagede saker. IKKE ALLE ALTSÅ; men iallefall dine for du er så flink!

Så dermed legger jeg inn et lodd og gratulerer masse med jubileumet;)