onsdag 3. september 2008

Jubileumsvinnere!

Da fikk jeg endelig 10 minutter til overs;-) og jeg har trukket blant kommentarene på jubileumsinnlegget. Min kjære trakk, dvs. han tok en håndfull numrerte lapper opp av storebrors skattekiste, én enslig lapp falt ned, og jeg fikk beskjed om at det var vinneren;-) Nummeret var 52: Grip dagen! Denne dama lager jo ingenting selv;-), så her må jeg virkelig legge de små grå i bløt;-) Vel, jeg har bestemt hva vinneren får, må bare få laget det først...
.
Jeg trakk også et par trøstepremier, og de gikk til:
Nummer 28: Pelin og
Nummer 55: Emmeline

Så hvis dere tre sender meg en mail på borghildm@hotmail.com med adressene deres, så kommer det (relativt) snart en pakke på døra:-)

11 kommentarer:

Anka sa...

hei hei. er nok første gang jeg r inne her. Kreativ du! Koselig og titte innom og kommer helt sikkert igjen:)

Emmeline sa...

Lykkelige Emmeline har allerede sendt eposten;)

Du reddet dagen min med denne trøstepremien... Du vet; jeg er ikke akkurat et håndarbeidsgeni, så da er det bare så GØY å få trøstepremie av en av disse jentene som har fått håndarbeidstalenter i bøtter og spann:)

Så tusen tusen takk for super trekning Borghild:) Håper det står fint til med dere der sør i landet! Her går det LITT bedre etter at vaskekrampen smått om senn har forlatt kroppen....

Hulda sa...

Gratulerer til vinneren! :) Du lager så mye fint, så de kan glede seg.

Kerstin sa...

>Grastulerer til vinneren. De har noe fint å se frem til i posten :)
Ha en fin dag!
Kerstin

tinemor sa...

Gratulere til vinnerne!!!

Grip dagen sa...

Husker du musa i Hakkebakkeskogen?
Hun danser og synger "Jeg er så glad i dag, hei og hopp..."
Det er MEG du hører! For nå er jeg glad!!!!!!!!

TUSEN TAKK - OG GJETT OM JEG GLEDER MEG!!!!!!!!

Selv om jeg syr endel selv, er det ingenting som er så gøy som en OVERRASKELSE. JIPPPIIIIIII.

Hei og hopp fra Marit

Livy sa...

Grættis til alle som vant!!

Tusen takk for koselig hilsen hos meg! Ja det var veldig mye snadder og finne, og tenk at det ble med litt julepynt fra Lisbeth Dahl *fornøyd* Litt høstnyheter fra Greengate og en aldeles VAKKER kjole til Signe fra Monsoon *glise*

Vil ønske deg en skikkelig fin helg!

Klem*klem

tara sa...

heisann...
ligger en award til deg på bloggen min:)
klem tara

Tove sa...

Heldige vinnere:)

Bare innom for å ønske deg god helg

klem

Mari sa...

Det ligger en utfordring og venter på deg inne hos meg :)

Cilla sa...

Gratulerer med jubileum! Og gratulerer til de som vant:)

Gleder meg til å se hva du lager:)

Ha en fortsatt fin lørdag!