torsdag 25. september 2008

Enda en gave:-)

I går fikk jeg hentelapp i posten, og i dag hentet jeg pakken fra min Hemmelige Venn! Og jeg var jo ikke mindre spent denne gangen:-) Jeg hadde fått en 'anonym' kommentar om at den var på vei, og jeg skjønte iallfall så mye som at min hemmelige venn er svensk:-)

I esken lå tre nydelig innpakkede gaver. Vennen min hadde brukt hvitt papir, og pyntet med små lapper med gammel skrift, en engel, og et slags emblem, og så slått en slags 'pusetråd' rundt, det var bare kjempefint!!! På den ene gaven var det også festet et lite hjerte:-)

Og her er det som var oppi. En telysestake med kors og perler, en pakke servietter og en liten karaffel/glassflakong. Alt var bare superfint, og jeg ble sååå glad:-)

Telysestaken, med serviettene og det nydelige hjertet bak.

Jeg har ennå ikke bestemt meg for hva jeg skal fylle glassflakongen med, badesalt kanskje?:-)

Tuuusen hjertelig takk min hemmelige venn, gaven falt virkelig i smak!!:-)

(Men jeg fikk litt dårlig samvittighet da jeg så hvor mye du hadde betalt i porto for å sende til Norge, uff...)

15 kommentarer:

Ingrid sa...

Fine gave du har fått fra din hemmelige venn! Ble mange gaver på deg når da... :) Ha ei fin helg!

Hulda sa...

Kjempeflotte ting du fikk i hemmelig venn gaven. :) Nydelig alt sammen. :)

Stine ☆ sa...

Oi så heldig du er da. To pakker med flotte gaver på en uke!

Livet er heeerlig sa...

Så mye fint :)
Alltid kjekt å få noe fra Sverige...
Ha en trivelig kveld
*Siv*

Anka sa...

Snill jente du som får mye gaver:) Så gøy!

tulla i skogen sa...

så fin gave.la deg til i blogglista mi jeg nå:-)

Anitas hus sa...

Her drøsser det inn med gaver om dagen, he he.
Helt skjønn gave hadde du fått!
Ønsker deg en god natt!
Klem:O)

Mor Kari sa...

Skal si det ramler inn gaver hos deg om dagen. Pakker er gøy!
Nydelige servietter med magnoliablomster på. Har sånnt tre i hagen.Det er et syn, når det står i full blomst, i mai.

Kari - My home is my Castle sa...

En nydelig gave :)
Så heldig du er ;)

Anita sa...

Så koselige ting! Så heldige vi er som får så mange gaver;o) God helg!

Randi sa...

wow!! her var det mye fint!! jeg går å venter på min gave jeg også.
Ha en koselig helg.

Elzie sa...

Verkligen fin present. Den ljusstaken skulle jag också kunna tänka mig.
Hoppas du får en bra helg.
kram Elzie

Merete sa...

knallfin presang du har fått frå din hemmelege venn :o) dei små hjertene er så søte..
God helg til deg!

Karen sa...

Hyggelig idé at sende hemmelige gaver. Det burde vi gøre noget mere.
Fine ting du har fået.

Karen

Anonym sa...

Så skönt att det kom fram helt! Var lite orolig att karaffen skulle gå sönder..men det gick ju bra!
Vin, likör, badsalt eller kanske lite fint i tvättstugan med sköljmedel?
Karaffen går att använda till så mycket:)

Klart att frakten blev lite dyrare när det blev tungt...men det var det värt för att glädja dig:)

Din hemmelige venn!