tirsdag 23. september 2008

Gave:-)

Da jeg kom hjem fra jobb i dag, lå det en pakke i postkassa og ventet på meg. Jeg hadde vunnet i jubileumsinnlegget til Jeanette, og som dere kan se av bildet, var det ikke bare jeg som var nyskjerrig på innholdet:

Fireåringen ville nemlig helst at pakken skulle være til han, og var ikke helt fornøyd med 'bare å få lov til å åpne den...'

...derfor er det bilde av bare ett sjokoladehjerte, og ikke to:-)

Men se så mye annet fint, da!! Flotte servietter, et deilig duftlys, et søtt kort, to sjokoladehjerter (som storebror sier smakte kjempegodt, det andre hjertet forsvant nemlig også i hans mage;-) og et nydelig bittelite skrin!

Men jeg er litt usikker på hva som er oppi skrinet, Jeanette, er det leppepomade eller parfyme (eller noe helt annet)? Nydelig var det iallfall, tuuusen takk!!

Og til alle dere tre som venter på mine jubileumsgaver *flau*, de kommer altså, og jeg skal prøve å få det til før telleren runder 30 000;-)

Klem B:-)

13 kommentarer:

Hespe sa...

Ja, Grey's Anotomy måtte jeg få med meg, men Medium må jeg droppe i dag. Må pakke ferdig - drar bort på jobbseminar i morgen, og må prøve å komme meg i seng før midnatt i kveld...

Så fin gave du har fått av Jeanette! Ja, det er kos i denne bloggverdenen, med mange snille mennesker... :o)

Klem:o)

Mor Kari sa...

Så heldig du var. Pakker er gøy!!!
Kortene jeg kjøpte av deg ,for en god stund siden, er blitt beundret av de som har fått dem, og av gjester.Gøy med litt skryt, ikke sant?

Hulda sa...

Så fine ting du har fått. Det er artig med slike gaver som kommer i postkassen av og til. ;)

Kari - My home is my Castle sa...

Ja er det ikke moro med gave hihi.
Jeg fikk og pakke i posten idag.. Sjokolade helt fra Island ;)

Nydelig gave du fikk :))

Ha en fin kveld

Jeanette sa...

Tjihi.. sjokolade hjertene ja d er gode:))))
D er parfyme,Mmmmm :))))
Kjekkt du likte gaven!
Har sendt deg en epost i dag:)))
Stor klem:)

tinemor sa...

Flott gave du har fått!
Heldig du.
:-)

Min verden sa...

Oj, så koselig. Gratulerer. Hanne

Anitas hus sa...

Å så heldig du har vært!
Flott gave og storebror var nok fornøyd med sjokoladen tenker jeg, resten av innholdet var kanskje ikke helt det store for han, hihi... Men for mor derimot, så var nok dette kjempeflott;)
Ha en fin dag!
Klem:O)

Evami sa...

Så flott en gave du har fått:) Og skjønner godt at lille gutten din ville smake,det så jo bare så fristende ut:)

Ha en flott uke Borghild:) Klem Eva

Grip dagen sa...

Hvis du lover ut gaver hver gang telleren passerer runde tall, kommer du til å sy gaver støtt!
Her går det unna, forstår jeg...
Men den som venter, venter som regel på no godt!
Jeg venter pakke fra Stoff og stil, Panduro og deg. Kan det bli bedre?!?
Hilsen lykkelig Marit

sologbolig sa...

Å for ei koselig gave. Skikkelig spennende å åpne også. Ha ein fin dag!

Ann-Cathrin sa...

Så flott gave! Heldig du er:) Ha en flott dag videre!

Ingrid sa...

Fin gave du har fått! Det er alltid koselig når det dukker opp noe i postkassen...
Håper du får ei fin helg når den tid kommer! :) Klem