fredag 26. september 2008

Nye bleieposer...

...er på vei til sine nye eiere.

På de siste bleieposene har jeg sydd på en hank som kan åpnes/lukkes med borrelås, slik at de kan festes på vogna e.l.

Denne bleieposen er straks på vei til Bergen (hvor jeg nå seriøst vurderer å ansette Jeanette til å promotere tingene mine, he he;-)

Og denne skal til Bærums Verk, til mammaen til lille Pernille:-)

Håper bleieposene faller i smak, og at mottakerne blir fornøyd:-)

God helg alle sammen! Klem B:-)

25 kommentarer:

Anitas hus sa...

Flotte bleieposer. Nydelige stoffer, blir nok noen fornøyde nye eiere:)
Takk for kommentaren på bordet;) he he, jeg stivet av med vinkler. Brukte vinkler der som smijernet er festet med skruer i bordplaten og vinkler på bordbena hvor jeg brukte de skruene som sto der fra før av.
Ønsker deg en god helg!
Klem:O)

Ingrid sa...

Så lekre de var!! :) Skjønner godt at det er mange som vil ha dem.. Her holder vi på med bleieavvenning.. så det er ikke helt riktig tidspunkt. Men skjønne var de...
Ha ei riktig god helg! :)

Livet er heeerlig sa...

Kanonstilige!!!
Du er jammen meg en flink dame :)
Ha en super helg
*Siv*

Hulda sa...

Disse må jo bare falle i smak! Supre både i farger og design. :)

Fru Langtind sa...

Fine bleieposer! Hvor mye tar du for en sånn? Jeg drar nå rundt på en zip-lock pose med bleiene jeg...fungere fint..men kanskje ikke det fineste?!...hehe :-)
Klem

Mor Kari sa...

Bleieposene dine er så koselige og praktiske! En sånn må jeg bare ha til mitt femte barnebarn, som kommer i januar.
Sender deg en mail.
Ha en fotsatt strålende helg!

Bak en Sky sa...

Så smart!!!Kjempe kjekt!!dissse skal jeg ha i bakhodet hvis jeg noen gang går med kul på magen!!!;)

God weekend!

liven sa...

Så fine disse var da!!

noe annet enn å ha de i en Tema pose ja :o)

Her i huswet er nok ikke så mye bleiebruk!! Men kanskje med tiden!!

Ha en fin dag:o)

*Hege*-mine små skatter sa...

Så geniale bleieposer!! Jeg tok meg i å tenke at sånn skulle jeg hatt!!! Men nå er det på siste verset at lillemor bruker bleier-de andre er "fri" for lengst;)

Men du er flink og nydelige var de!!!

Ann-Cathrin sa...

kjempefine:) flotte farger og mønster, du er så flink! Fin gave du har fått og! ha en flott helg:)

Sissy's Hus sa...

Kjempe flotte poser.. :)
Hva er prisen på disse?
Skulle virkelig ønske at jeg var så flink på symaskina..

Nr. 5 sa...

Utrolig festlige :) Så flink du er!!!

Min verden sa...

De er veldig - veldig fine og utrolig praktiske. Synd at jeg ikke visste om sånne da jeg hadde bleiebarn. Hanne

janne - kathrine sa...

Så fine de ble!
Er de sydd med voksduk-stoff? For det må vel være praktisk....?

Ønsker deg en riktig fin uke!

Karen sa...

Åh, hvem der bare stadig havde brug for så fine fine ble poser.
Du kan da få ALT til at se lækkert og dekorativt ud.
Mine piger er alt for store...og søsteren børn er lige kommet af med bleen.
Men jeg skal tænke på at sende en mail næste gang jeg skal bruge en barselsgave....

KAren

Cecilie sa...

Geniale!!! Så kjekt det må være å kunne sy sånne...og å ha sånne. Kan det stemme at det var på din blogg jeg så en strikkekurv/nett som du hadde sydd??

-Cecilie-

Evami sa...

Så utrolig flotte de posene var og så smart med hanken:) Jeg elsker min pose,og den er med overalt:)

Har ei venninne som skal ha ei lita jente snart,så jeg vurderer sterkt å kjøpe en bleie-pose til henne:) For det er sånt man ikk etenker på selv,men som man blir så glad for å få:)

Ha ei flott uke:) Klem Eva

Merete sa...

knallfine bleieposer i nydelege stoff!!

Anka sa...

Så stilige bleieposer og kule gaver til nybakte mødre (som det blir fler og fler av på min alder:)
God kveld.

vivian sa...

Tøffe bleieposer! Tror du må begynne å lage kule bindposer som kan pynte opp i veskene våres også, eller kansje på badet! Hm!!!! Dette var en god ide ja! ;-) Hilsen Vivian.

Miriam sa...

De er virkelig flotte de bleieposene du lager. Smart ide. Og skal si det har haglet gaver rundt deg i det siste. Så heldig du har vært. Masse fint.
Nå er det deilig høstferie for min del, så jeg får endelig tatt meg en runde rundt på bloggene. Har blitt mye kjappe kikk innom hos folk i det siste, men skal iallfall få lagt igjen noen spor denne uka :) Ha en fin dag - jeg må ta turen til kaoskjøkkenet mitt og begynne å dampe vekk tapet. Akk (men gøy tilslutt da)
Klems Miriam

Livy sa...

Så utrolig stilig!!!

♥ H@rmoni ♥ sa...

Gurimalla for noen stilige bleieposer. skulle hatt behov for en sånn.. ;O)
Flink du er !!

Huset på toppen sa...

Borghild,du lager de fineste bleieposer jeg vet om, og i nydelige stoff!!

Ha en fin onsdag!!

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Ja, dei bleieposene var nydelige!!! :) Utrulig stilig :)