torsdag 2. oktober 2008

Kjøkken og kylling:-)

Da vi skulle kategorisere oss på Norske Interiørblogger, var det vel aldri noen tvil om hvor jeg skulle havne.
For de som burde legge seg til kategori 3 står det:
Dette er det vi finner mest av på din blogg:Interiør, familie, hobby, hverdagsliv, annet.


Undertittelen på headeren min er 'Hverdagsliv og Hobbyprosjekter', så da var det ikke så vanskelig:-) Og når jeg ser gjennom bloggen min, ser jeg jo at hobbyprosjektene er i flertall. Så da tenkte jeg at jeg skulle blogge kjøkkenet vårt, slik at det iallfall finnes noe interiør her;-)

Det er både gamle og grumsete bilder, ser jeg, men sånn ser det iallfall nogenlunde ut hos oss. (Har endret på et par detaljer siden bildene ble tatt for mange måneder siden, ser jeg:-)

Vaskebrettet fikk jeg av svigermor, og det henger fortsatt på kjøkkenveggen (kommoden er borte). Men snart må nok brettet flytte ned på vaskerommet, for jeg har andre planer for denne veggen...

Kunne tenkt meg både lysere spisebord og trekk til stolene. Det er ikke aktuelt å sy trekkene selv, men nå ser jeg jo at det er stadig flere som selger slike også, så det skulle vel ikke være umulig å få tak i.


Aldri et innlegg uten hobbyprosjekter, he he;-) Denne kylling-pungen hadde jeg tenkt å lage til vinneren i jubileumsinnlegget mitt, men jeg knotet sånn med å få den til, og innsiden ble ikke så fin som jeg hadde håpet (og jeg klarer IKKE gi fra meg noe som jeg ikke er 100% fornøyd med), så da får Marit noe heeelt annet istedenfor;-) (Og det er faktisk ferdig, kryss i taket!!;-)

Men NÅ er det natta!! Klem B:-)

30 kommentarer:

tinemor sa...

Så koselig kjøkken du har!
Det ser ut som du har det veldig fint, så du må gjerne blogge mere om hjemmet ditt! ;-)
Så søt "andepungen" var da!

Elzie sa...

Vilket fint kök ni har. Och dina sysaker är väl alltid 100% perfekta. Åtminstone ser det ut så i mina ögon *s*.
Hoppas du får en bra dag.
Kram Elzie

sortekatt sa...

Hei, tenke jeg også hører til i kat.3..jeg har ikke meldt meg inn i NIB enda heller..men håper å få tid i dag. Fint kjøkken!! og fiiine pungen:)ha en god dag

bente sa...

Veldig koselig kjøkken du har! Og den kyllingen var jo søt! :)

Ha en fortsatt fin dag!

Hulda sa...

Kjøkkenet er kjempefint. :) Likte det vaskebrettet. Den lille kyllingen er jo fantastisk søt! Har ikke sett noe slikt før. Helt nydelig både i farger og fasong.

Den gode feen sa...

Hellandussan for ein vanvittig skjønn kylling!! Finaste eg har sett faktisk, du er råflink! Kjøkkenet er også kjempefint :)

Ida sa...

Köket ser mysigt ut! Åh vilken söt liten fågel du har gjort, den ser avancerad ut! Kram Ida

Christel - Bakketun sa...

Så koselig kjøkken du har:)

Klem

Magny sa...

ja dette var et herlig kjøkken... ikke noe rot heller??!!
nydelig , og koselig ...
klem~~

Himmelblaa sa...

Kjempefint kjøkken! Vil gjerne se mer ;-)

Mor Kari sa...

Flott kjøkken du har!
Har et vaskebrett i kjelleren. Nå skal det fram i lyset!!!
Den kyllingpungen er jo bare helt fortryllende!

Hespe sa...

Så fint kjøkken du har - kjempekoselig og så romslig... Forstår godt om MYE tid blir tilbragt der....

OG såååå utrolig søt den kyllingpungen var, heldig er den som blir eierender....

Ha en fin dag videre!

Klemmer :o)

Linda Gjerde sa...

Veldig fint hos dere:) Så orntli og så kosli! Lyst og fint.

Huset på kollen sa...

Helt nydelig kjøkken, likte alt jeg :) Flotte fronter, passe med glassdører og lys, og likte spesielt godt den benken som skiller av mot spisedelen. Synes stolene og bordet også var fine, ble fin fargebalanse - hvorfor skal alt hele tiden være hvitt? Lunt nå som det går mot høst også vet du :)

Vis gjerne frem mer!

happy in pink sa...

flott kjøkken:)
lyst og trivelig...
digger den fuglen, den var bare helskjønn;)
klem tara

liven sa...

Her bare zoomer jeg inn altså........du har noe slikt som jeg tenker på!! Her er det full planlegging!! Skal ha hvitt kjøkken med svarte benker!! Det er bestemt.....og hvite mursteinsfliser!! Men trenger alikevel masse ideer......synd bildene dine var så mørke!!
Hvilken type kjøkken har du??

fint vaskebrett du har!!
angrer på at jeg ikke kjøpte et jeg fant på Fretex :( Ble plutselig litt gjerrig og ville ikke betale 240 kr for det!!
Men jeg har angret etterpå...........ikke sååå lett å
få tak i akkurat!!

Ha en fin torsdagkveld:o)

Merete sa...

Nydelig kjøkken du har!! heilt etter min smak :o) flott gamalt vaskebrett du har hengt opp til pynt!
Den vesle kyllingpungen var fantastisk søt :o)

Fru Fjeldhammer sa...

Flott kjøkken.. men gud den pungen var da jo bare å spise opp.. flott var den, som alt annet du lager!!

klem

Lena sa...

Så koselig du har det. Mye flott har du laget - igjen. Ha en fortsatt fin torsdagskveld, og nå er det jammen snart helg:)

Ann-Cathrin sa...

Så flott kjøkken du har:) Pungen var kjempesøt!

Moderncountry sa...

Flott kjøkken Borghild! Varmt, lyst og lekkert. Og du, jeg blir enda helt satt ut av dine syferdigheter, du er ei inspirerende og dyktig dame!! Bleieposer, supre så det holder. Og noe jeg aldri verken har hørt om eller sett. Ser nesten ut som mobiltrekk i større format. Hvordan får du bunnen så kantete og fin?
Skulle hatt sykurs selvfølgelig, men spør deg :)

Ha en trivelig helg!
Aina

Jeanette sa...

Takk for bleieposen:))))
Nydelig kjøkken du har!:)
Kjøkkengardinene dine var dritlekre:)))
God Helg!
Klem j.

Lindas Hus.. sa...

Hei Nydelig stort kjøkken hos deg.
Herlig liten pung.Små ting kan være vriene av og til,ergelig.
God helg!Hilsen Linda :))

Cathrine sa...

Nydelig kjøkken,regner med du nyter dette.
Vi instalerte nytt kjøkken i forrrige hus vi eide. Men her er det desverre gammelt kjøkken, som jeg har fått spraymalt skapene på.
Men et nytt kjøkken hadde vært gjettebra:-)

Ha en strålende helg

Kaffi og lokalen sa...

I et kjøkken skal det være godt å være, synes jeg... Og på ditt kjøkken så det veldig innbydende ut. Nyt det!

Sissy's Hus sa...

Da MÅ jeg ha en!! :)
Har du noe lilla stoff?! :) Snuppa har det meste utstyret sitt i lilla.. Hihi.. :) Marimekko er kult.. :)

Anka sa...

Hei hei. Så stort kjøkken du har! Og veldig koselig:) Her kunne jeg laget store middager:) I dag titter sola frem, endelig. Så nå skal jeg ut og nyte høsten. Ha en strålende dag.

Evami sa...

For et stort og lekkert kjøkken du har:) La spesielt merke til all benkeplassen du har.. JEg har nesten ikke benkeplass,men drømer om nytt kjøkken.

Og den pungen din,var jo bare til å spise opp,så søt:)

Ha ei fortsatt fon helg:) klem Eva

Shabby Charm sa...

Koselig blogg du har. Bleieposene var utrolig fine. Så god idè! Vil gjerne bestille en av deg jeg!

KLEM

Miriam sa...

Flott kjøkken du har. Noe annet en kjøkkenkaoset her for tiden. Og den kyllingenpungen - Guri så skjønn.

Du har en utfordring til deg som du kan hente på bloggen min om du har ork, lyst og tid ;)

god helg videre.
Klems Miriam