lørdag 18. oktober 2008

Pop garden

Jeg fikk brukt litt av Heather Bailey-stoffene mine her om dagen, og sydde et nytt trekk til høystolen til minstemor.
.
Var ikke dette stoffet jeg egentlig hadde tenkt å bruke, men 1/2 yd, som jeg hadde bestilt av alle stoffene, er egentlig ikke så veldig mye. Og når man allerede har brukt litt av de, får man ta det man har mest av...

Burde kanskje malt stolen også, men nå har vi vel strengt tatt bare lånt den, selv om jeg tviler på at eierne vil ha den tilbake...:-)

Ha en fin lørdag! Klem B:-)

12 kommentarer:

happy in pink sa...

nydelig stoff!!!

ønsker deg en strålende helg...
klem tara

Merete sa...

Flott stoff som gjer at puta vart kjempefin og skjønn!! vesle snuppa er nok strålande fornøgd med den :o)
Ha ein fin laurdag!

Anita sa...

Ble flotters det da! Kommer akkurat fra garnbutikken jeg og har kjøpt garn til en pen bolero til meg!! Skal legge opp nå!! Ha en fortsatt flott helg! Klem!

Anette sa...

Ble jo kjemepfint! Friske og herlige farger, at jeg ikke tenkte så langt da ungene var små...hadde de kjedelige putene putene som fulgte med..

Randi sa...

Noe så herlig!! det var stoff til å bli glad av.
Ha en fin helg

Stine ☆ sa...

Kjempe søtt stoff! Passer pefekt i stolen til minstemor :)
Ha en fin helg!

Støv på hjernen. sa...

Så spenstig den blei, søt og morsom, alt på en gang...

fru Pink sa...

Så søtt det ble! smart anvedelse:)

Lindas Hus.. sa...

Hei Borghild!Flott pute du har sydd.Ville bare innom å minne om quilteutstilling på festninga.
Søndag oppe fra 11-17. 4 butikker,utstilling,lotteri salg og kafe....God helg!Hilsen Linda :))

Bak en Sky sa...

Herlig stoff du har brukt!Fine farger!

Tove sa...

For et flott stoltrekk! Nydelige farger på det:)
Ha en fortsatt flott helg

klem

fru vims sa...

det stoltrekket der var skikkelig fresht og lekkert!
:)

og fin detalj med rynkene :)

moro at du måtte se alias for å tegne gensermønster, tyder på at du er skikkelig RAM på strikkingf og mønster!!

jeg har planer om å lære meg å strikke sokker, snart....

men ting tar tid....


ønsker deg en fin kveld, og ei god uke!!

klem