tirsdag 18. november 2008

Arrgghh!!

I kveld skulle jeg laste opp en haug av bilder med ting til salgs, men tror dere ikke jeg på en eller annen måte har klart å slette dem!!! Kjempefestlig, spesielt siden jeg må vente til søndag med å ta nye bilder, kan jo ikke akkurat skryte av at det er godt fotolys de timene i løpet av dagen hvor jeg ikke er på jobb...:-(
.
Men da kan jeg jo kose meg med andre ting;-) En kopp mocca og strikketøy, for eksempel. Jeg har endelig fått begynt på fanakoftene til ungene, minstemor sin er først på pinnene, i rosa og hvitt. Fargen er litt mer gammelrosa enn det ser ut som på bildet, og storebror sin blir i grått og hvitt. Heldigvis skal den største strikkes i Smart-garn, jeg hadde helt glemt hvor smått det er å strikke med pinne nr 2...

Må også ta med et bilde av babushka-dukkene jeg kjøpte til minstemor for et par uker siden. Har blitt litt fascinert av disse dukkene, og ble overlykkelig da jeg fant dem inne på Accessorize-butikken på Gardermoen. (Hadde nemlig god tid til å gå der og kikke, det var tåke, og flyet var selvfølgelig forsinket...)

På søndag kom jeg også på at vi kunne prøve å ta bilder til årets julekort. Bare så dumt at jeg kom på det kun en halv time før vi skulle dra og treffe et vennepar m/barn i lekeparken. Tøyet ble tredd på ungene...


...og resultatet ble ikke akkurat vellykket. Minstemor ville absolutt ikke sitte stille og ble kjempesinna da vi prøvde å ta vekk blokkfløyta(!!) hun ville ha med seg, storebror frøs, og det hele endte i at vi må gjøre et nytt forsøk senere... (Håper det blir fint vær til søndag!!;-)

(Ble litt hummer og kanari i dette innlegget her, har ikke helt fått den store bloggelysten igjen ennå;-)

Ha en fortsatt fin uke!! Klem B:-)

17 kommentarer:

tinemor sa...

Så deilig ut med Mocca.
He, he
Trakk godt på smilebåndet av dine små...
Så ikke så lett ut det der nei.
"Vil ikke , vil ikke!"
Dere får prøve igejn. Flott dekorert har du gjordt det, så det blir nok bra tilslutt.
Lykke til!!
Klem

Guttemamma sa...

Koselig innlegg,synes jeg! ler av fotosessionen...,pleier å være helt kaos her. Jeg har stylet tre kjekke karer, er superstressa for å få ett bilde hvor alle ser bra ut...ender opp med 50stk gjenrne og litt sur mor...

Ingunn LGF sa...

Knall bilde av de små, det må bli årets julekort!

Klem fra Ingunn

Lemi sa...

ser morsomt ut me den fotograferinga ;) sint lillemor som slår storebror... nesten som her heime..

ha en fin dag!

fru Pink sa...

Men du er dypt savnet - så håper bloggelysten tar seg FORT opp:):)
Hihi, ler av julekortbildehistorien - og kjenner meg mildt sagt godt igjen;)

Anne sa...

hei:)
Så fin blog du har:) Koselig å lese innleggene. Så mye fint og kreativt:)
Ha en fin Onsdag:)

Lindas Hus.. sa...

Hei Borghild!Så kos med noe godt i koppen og strikketøy.
Knallfint bilde av barna, ta det til julekort.Det er jo slik hverdagen er ...sikkert helt på kornet.
Søskenkjærlighet.Ha en fin onsdag!
Klem Linda :))

Evami sa...

Herlig bilde det nederste,og jeg ser for meg en ganske lik seanse når våre julekort bilder skal taes..

Og den Greengaten med mocca,yummi..... Ønsker meg slike kopper jeg også,men til TRondheim har de ikke funnet veien:)

Så kos deg med nok en kopp:) Klem Eva

Ida sa...

Jag väntar med spänning till söndag när man får se vad du skall sälja för fint! Hoppas allt är bra,kram Ida

Haust sa...

For eit lunt og herleg innlegg i novemberkulda! Ser herleg ut med strikketøy og mokka, og fanakoftene dine vert nydelege! :)

Lovise sa...

Huff ja, det er ikke alltid det går sånn som vi vil.
Håper du får det til neste gang.
Og fotolyset nå for tida, det må vi bare lage selv, he he.

Ha en god høstkveld.

Hilde sa...

Kjenner til problemet med små som vil bestemme selv ja! Prøvde meg med å ta bilder til julekort jeg også, men endte opp med å bruke bilder som er blitt tatt i løpet av de siste månedene. De var mye mer vellykket. Ikke lett å få dem til å sitte stille og være blide på kommando!
Klem

Kardemomme sa...

Hihi!!! Synes julekortbildet ble bra jeg! Originalt og gøyalt å sende ut et sånt øyeblikksbilde..
Koselig bilde av strikketøy og moccakopp! Ønsker deg en fin fredags kveld! Klem fra kardemomme :)

janne sa...

Takkfor hilsen.markede er nå til helgen 22-23 november. det er på lillenslåve i mandal på vei opp til frøysland.
syr og lager ting på høyt plan, håper jeg rekker det.dataen virker ikke helt så jeg er på lån nå.
Det var noen fine barn du hadde.
Ha en fin helg hilsen nua-nua.

janne sa...

Takkfor hilsen.markede er nå til helgen 22-23 november. det er på lillenslåve i mandal på vei opp til frøysland.
syr og lager ting på høyt plan, håper jeg rekker det.dataen virker ikke helt så jeg er på lån nå.
Det var noen fine barn du hadde.
Ha en fin helg hilsen nua-nua.

Lena sa...

Angrer sånn på at jeg ikke kjøpte slike babuska-dukker på Gardermoen når jeg var der i høst, sto og holdt i de...! Skikkelig flotte er de. Og bildet av barna var skikkelig morsomt syns jeg, skal være litt action med små barn og bilde-takning;-) God helg!

Ida sa...

Sååå fine bilder ! Greengate mønsteren gjør seg virkelig på bilder :-) Gir så dekorativ stemning - akkurat den vi liker her i Bligglandia :-)

Herlig bilde av barna dine.. hihi.. husker at den første julen (med lilegutt på 2 mnd) og den andre (da var han 14 mnd) hadde litt forskjellig julekortbilde! Jeg tror kanskje jeg måtte velge ett tilfeldigvalgt fra oktober eller noe til det siste..hihi.. blir ikke lettere å ta med årene har jeg forstått! Konseptet deres så veldig flott ut da ;-) Og julekortet (om du hadde brukt dette!) hadde fått en sjarmerende preg :-)

Ha en flott helg!

Klem fra Ida