fredag 7. november 2008

Lenge borte!

Vel, da var jeg endelig tilbake igjen:-) Hadde slett ikke planlagt noen bloggepause, men så var plutselig all lyst og inspirasjon til å blogge borte!!
.

I løpet av denne tiden har vi blant annet feiret mannens bursdag:-)
.
Dessuten har vi også vært på julemarked på Randesund Lysstøperi. Der støper de ikke bare lys, men de har også en fantastisk interiøravdeling hvor pengene får nok av bein å gå på! (Og hvis dere vurderer et besøk, ikke la dere 'lure' av hjemmesiden, butikken er 1000 ganger bedre enn den ser ut på bildene:-)
.
Kjøpte blant annet dette sengesettet til minstemor, synes det er helt herlig med de heklede blomstene på:-)

Et par nye latte-kopper ble det også med hjem til 'samlingen', og prisene sammenlignet med byen er upåklagelige. Disse koppene sparte jeg 20% på ved å kjøpe de her istedenfor i byen!!

Ellers så har jeg også vært på 'Damekveld' på Hansen & Co. De åpnet i nye lokaler i byen for et par uker siden, og kvelden før åpningen hadde de invitert en del damer for å se på de nye lokalene og spise nydelig fingermat:-) Og det ble jammen handlet et par ting der også;-)

Dessuten har jeg vært tre solfyllte dager på kurs i Bergen;-), vi har bestilt tur til Syden om en knapp måned (jippi!!!!), og min kjære (heretter kalt Judas) har proklamert for 'hele verden' at jeg blogger! Ingen mer klaging over slitsomme svigerser på bloggen, altså, he he!!;-)

Og så har jeg meldt meg på julemarked til helga, dvs jeg kan bare være med på søndag, men det er jo en del prosjekter som skal ferdigstilles, så her må det hekles blomster og festes blonder til den store gullmedaljen!

Da gjenstår det bare å ønske alle en riktig god helg!! Kos dere masse alle sammen!! Klem B:-)

22 kommentarer:

prinsessa sa...

he he Judas....det passer på min mann som forøvrig mente i sist uke at den eneste måten han fikk kontakt med meg var på bloggen. For når jeg ikke sydde i 22 timer i døgnet så brukte jeg 2 timer på bloggen. Han lurte på om det snart var noe mat å få her i huset. he he
Ønsker deg en fin fin lørdag og ei herlig helg. Masse klemmer fra Elin:O)

Livet er heeerlig sa...

Huff ja, av en eller annen merkelig årsak leser mine foreldre og svigermor bloggen... Hmmm da begrenser ting seg litt hihi
Så kjekt med julemarked!!! Masse lykke til :)
*Siv*

Anita sa...

Skjønner visst ikke helt det der de mennnen! Min mann var sååå stolt over min blogging at han fortalte det til alle som ikke visste og det var maaaange! Men, men er jo litt in og blogge da;0) Så koselige ting du har kjøpt! Sengetøyet var veldig fint! Nå skal jeg sy litt! Ha en strålende helg!

happy in pink sa...

randesund, ligger det rett før kristiansand når du kommer fra øst???
jeg er jo stadig i kr.sand, så det hadde vært kult å sjekke ut den butikken:)))

ha en flott helg...
klem tara:)

Hulda sa...

Veldig koselig å se at du er tilbake her igjen, har savna deg. Flott teppe du har kjøpt, og så heldig du var å få de koppene billige også. Høres ut som du har gjort mye kjekt i disse dagene. God lørdag!

Hespe sa...

Heisann - der var du jo igjen..!! Så godt å ha deg tilbake:o) Har tittet innom til stadig for å se etter om det lå nye innlegg, sånn i tilfelle at det var bloggrollen min som hadde sviktet....

Lykke til med julemarkedetet, og ha en strålende flott helg!!

Klememr fra Hildegunn :o)

Guttemamma sa...

Høres ut som du har kost deg iallefall! Lurt å ta en pause, frivillig eller ikke!

liven sa...

Der var du ja......
Ja mens jeg ikke snakker om bloggen min så gjør andre det!!
Diskuterer ivrig hva jeg har skrevet og slikt.....:(
Avogtil føler jeg at jeg omtrent må stå til rette for det og sånn......
Men sånn er det....har valgt det selv!! Men gir ikke bort adressen min om noen spør:O)

Fine bilder hos deg!!

Ha en fin helg:O)

Lemi sa...

hei på deg.... så flott teppe t lilmor ;) er ska ho nok kose seg me å pille ut tråder fra blomstene ;)

Cilla sa...

Koselig at du er tilbake igjen! Har savnet bloggingen din.
Nydelig sengetøy du har kjøpt til lillemor..

Ha ei fin helg:))

Kari - My home is my Castle sa...

Ja Randesund Lysstøperi kjenner jeg godt til :))
Der er det farlig å gå for pengene forsvinner altfor fort hehe.
Utrolig flott butikk med en herlig betjening :))
Jeg kom meg dessverre ikke ut på Julemarkedet forrige helg, men men...Skal ha meg en tur før jul hvertfall ;)

Ha en fi lørdag
Klem,Kari

marie sa...

Haha! Judas.

Her leser snart alle jeg kjenner bloggen, så jeg må også oppføre meg pent.

Ha ei flott helg!

Lindas Hus.. sa...

Hei Borghild!Koselig at du er her igjen.Har savna deg.Så spennende med marked.Hvor da?Her produseres det også til juleutstilling på jobb.Ting tar jammen tid men detn er jo litt kos.Lykke til på marked i morgen og god helg!
Klem L :))

Ann-Cathrin sa...

Så flott sengetøy! Ha det gøy på julemarkedet, og selv mye:)

Jeanette sa...

Nydelig sengesett du har handlet til jenten din:o)
å d GG koppene er kjempefine..jeg har lyst på alle mønstrene - syns d er fint og blande..får ønske meg litt til jul:o)

Her er vi på hytten i helgen,eldste jenten er ute på scooter tur så du kan tru hon koser seg^^,

Kjekkt at du hadde flott ver i Bergen,flott by vi bor i når været er fint!:o)

Fin fin lørdag`s kveld til deg og dine. KLem J.

Aina sa...

Så fint sengesett du har funnet til jenta di, sprekt og så heldig du var som finn kjøpt Gg koppene til 20%, da kan en jo unne seg en ekstra;-D

Jeg samler på det med rosa roser og det blå med prikker men jeg synes det nye i beige/brunt er veldig fristende..ops har visst en rød kopp med prikker også, mon tro om det er grenser for hvor mange en kan samle på?

Judas var jo et koselig kallenavn på mannen din *fnis*
Jeg var "lur" nok til å vise noen kjente bloggen min, og dermed vet nærmest alle jeg kjenner om den!

Håper du får en finfin helg og at bloggelysten kommer tilbake for fullt:0)

Klem fra Aina.

Den gode feen sa...

Så kjekt at du er tilbake :) Ja, ikkje sant det sengesettet er aldeles herlig? Eg kjøpte det tidlegare i haust til minifeen, og diggar det :)Ha ein fin lørdagskveld.

Anka sa...

Det er lett å falle for shoppingfristelsen. Men så mye fint du har fått da. Nydelig sengetøy. Det er de små detaljene som gjør seg. God helg.

Himmelblaa sa...

Så bra at du er tilbake. Har savna bloggen din!
Klem

janne sa...

Det var ett fint sengetøy. Har vært innom randesund en gang før, men det er farlig, de har så mye fint der.Hvor skal du på julemarked? det hadde vært koselig å titte innom.
skal selv på julemarked i mandal, så det blir produsert en hel massen
Ha en fin søndagskveld.Hilsen nua-nua.

Det hvite hjerte sa...

Velkommen tilbake, her var det MYE fint!!! Ha en fin ny uke!

marie sa...

Hei!

Du lurte på gulvet vårt. Det er faktisk eikeparkett. Hvitbeiset og mattlakket. Det ser litt grålig ut og alle tror at det er ubehandlet på grunn av den matte lakken.