søndag 30. november 2008

Rosa engler!

For et par dager siden var jeg innom Obs! for å handle litt, og bare sånn for gøy måtte jeg svippe innom jule-avdelingen bare for å kikke... Det å 'bare kikke' slår ofte feil, og disse rosa englene klarte jeg ikke å motstå:-)
.
Det er som dere kanskje ser en lysslynge, og på bildet på pakken hang englene på et hvitt juletre, men jeg er litt i tvil om hvor mye av treet en sånn slynge med 10 engler dekker, så de har fått tilholdssted et annet sted:-)
.

Det er vel heller ingen tvil om hvem sitt rom de havnet på:-)
.


Lysslynga henger nå på knaggrekka til minstemor, og dersom hun ikke tuller med ledningen, kan den kanskje fortsette å henge der også...


De hadde andre varianter av disse lysslyngene også, bl.a. en med nisser i rødt og hvitt, og en med hvite engler (tror jeg det var, de var iallfall hvite:-).

Ellers så kom adventsstjernene opp i dag! Kan ikke si det samme om adventslysene, for da jeg skulle kjøpe hvite kubbelys i går, var de utsolgt!! Så da får det vente til i morgen, men vi har tent nok av lys i kveld uansett!!:-)
.

Ellers så ser jeg at mange bloggere har julepyntet hjemmet allerede:-) Her kommer nok ting på plass sånn litt etter litt, og i morgen står julegaveinnkjøp på tapetet.

Jeg må også få takke for responsen på b-design:-), og det som er mest gøy, er at det er de tingene som jeg selv har laget oppskrift til, som har vært de mest populære:-)

Ha en fortsatt fin 1. søndag i advent alle sammen!! Klem B:-)

19 kommentarer:

Frk. Mille sa...

Å de englene forstår jeg godt at du ikke klarte å motstå. De var kjempesøte.

Ha en fin uke!

Klem Frk Mille

Mor Kari sa...

I morgen skal jeg på Obs!!!!!!

Hulda sa...

Kan tenke meg at disse var populære på jenterommet! :) Søte!

Sol sa...

Så herlig en lyslenke....Perfekt for en liten frøken ;-}

mali-mo sa...

UTROLIG søt lysslynge!! Kjempesøt ;) Hadde absolutt ikke klart å gå forbi den jeg heller. Nå har jeg bestilt en lysslynge allerede, ellers skulle denne her blitt innkjøpt imorgen den dag ;)

Også må jeg smile litt for at ikke du heller har adventsstake ;) Vet ikke om de er utsolgt her, for jeg rakk rett og slett ikke butikken. Var for opptatt med å ta livet med ro og slappe av!

Har tatt igjen på arbeidsfronten idag (sukk) og malt i timesvis på kjøkkenpanel. Ikke det morsomste å bruke søndagen på men det må jo til hvis det skal bli kjøkken til jul ;)

Ønsker deg en flott ny uke!

Karen sa...

Dem kunne jeg da hellerikke lade ligge...de er SÅ fine.

Karen

OdaAnna sa...

de var kjempefine!!! Sånne kunne jeg virkelig tenkt meg til jenterommet her og:) Kanskje jeg må en tur på Obs i morgen?;) Her henger det en lysslynge med snømenn i vinduet hos jentene, men den der kunne jo hengt oppe hele året. Ha en flott uke!!

Fru H sa...

Den lysslyngen var utrolig søt. Skulle gjerne ha tatt meg en tur på Obs for å kjøpe de, ja.

Ha en fin uke!

Guttemamma sa...

Kjempesøt slynge da!! Igjen må jeg skryte av den nydelige pungen du har heklet, skal lage et skryteinnlegg snart innimellom alt julepratet...klem fra Anette

Jeanette sa...

Åååååååh den lysslyngen var kjempefin! :o)
Ha en flott mandag Borghild!
Klem j.

Karen sa...

Hvis du kan hækle kan du få opskriften....men vi har da snart flere svampe klar. Dem der kan stå var hurtigt udsolgt. Dem der hænger er der lidt tilbage af.

Min mail adresse hedder:
Klarbaek@vip.cybercity.dk
Så kan vi lige kommunikere der.

Karen

Jill sa...

Kjempesøte engler!
Jeg harbrukt standard lysslynge rundt gardinstengene på vinduene til gutta, ble så koselig atte!!
Ha en fin 1.desember!

lilla-lykke sa...

For noen nydelige engler :)

Cathrine sa...

Nydelige engler...Det er så korselig med denne førjulstiden..

Ha en nydelig mandag

Anita sa...

Søte engler!! Passet perfekt på ett prinsesse rom!! Håper du får kjøpt kubbelys idag da så adventen får startet ordentlig hos dere;0) Ha en fortsatt fin dag!

Den gode feen sa...

Så fantastisk skjønn lyslenke har eg aldri før sett!!! Og så skjønne bilder du har tatt av den, så blir den liksom ekstra fristande å få tak i.
Kvar mandag kveld (eller tirsdag) etter ungane er i seng, så gjer eg storinnkjøp av matvarer (for resten av veka) på OBS. Gjett kven som skal halde augene åpne i kveld :)

He he, ellers måtte eg le litt av kommentaren din inne hos meg. Angåande dekorering av flaggstanga. For å sei det slik, så skjønar eg godt at de ikkje fulgte opp tradisjonen :)

Ha det riktig fint!!

Liv Elin sa...

Og DER så jeg at du har åpnet nettbutikk ! Så kjekt gratulerer !! :)
MASSEfin du lager da- kunne meget gdt tentk meg lue + skjerf til jentene i enten heklet eller strikket - noe lign det babayskjerfet du har i bloggen .....Tar du oppdrag/ønsker - eller er det kun det du har i bloggen du har tilsalgs ? :)


Ønsker deg lykke til med virksomheten ! :)

Drops sa...

hei hei på en onsdag. De englene er jo så søte. Kjøpte de i fjor på OBS jeg..hm hvor er de nå mon tro. Må nok ned i kjelleren å lete jeg. hilsen Drops:-)

Grip dagen sa...

"Engler daler ned i skjul..."
Mens Marit -m/fint følge- i morra daler ned i ørkenen!
Ikveld skal jeg bare slappe av. Jeg har jobba som en gal i det siste - og nå gleder jeg meg til en liten ferie! Jippi!

Lykke til med butikken din! Skal inn dit å titte nå. Gleder meg!

Klem Marit