torsdag 4. desember 2008

Gave fra Hemmelig Venn:-)

I går fikk jeg pakken fra min hemmelige venn i Give-Alongen. Den lå på benken da jeg kom hjem fra jobb, men jeg klarte faktisk å vente til litt utpå kvelden (for å holde nyskjerrige hender unna;-) med å åpne den.
.
Og pakken var både nostalgisk og gammeldags i rødt papir og blonder:-)
.
Og dette var det som var inni! Et koselig kort, en gryteklut i flotte julefarger, to hjerter til å henge opp, en lyslykt og et dryss med sjokoladehjerter!!! En sitter jo bare og Åååhh'er og Aaahh'er når man åpner disse pakkene, og jeg er superfornøyd:-)
.
Avsenderen har iallfall klart å fange tak i det nostalgiske, og alle gavene sklir rett inn hjemme hos oss!
.

Den fine lyslykta fikk straks plass under vaskebrettet.

Tusen takk hemmelige venn, jeg aner ikke hvem du er:-)

5 kommentarer:

Aina sa...

Så fin gave, gjennomført i rødt:0)
Det er alltid stas med disse hemmelige venn gavene, jeg ble så fornøyd jeg også.
Ønsker deg en koselig torsdag!

Klem fra nattens dronning;0)

Hulda sa...

Virkelig herlige ting du fikk. Så lekkert alt sammen. Fine bilder også.

Frk. Mille sa...

Det var jammen meg en nydelig gave du hadde fått :) Kan tro du var fornøyd med den.
Likte veldig godt vaskebrettet som du hadde pyntet. Stillig.

Klem Frk Mille

Anita sa...

Så fin gave, og de sjokoladehjertene er såå fine! Lurer på hvor de er kjøpt jeg! Kos deg fortsatt!

Fru H sa...

Så hyggelig med gave og så mye fint du fikk. Tenker det smakte godt med litt sjokolade:)