fredag 5. desember 2008

Hasta la vista, baby!

Jeg vil bare ønske alle sammen en riktig god adventstid og jul!! I morgen drar nemlig jeg og familien til Blue Star Monte Feliz på Gran Canaria:-)
.
...og vi satser på at været er like fint som på bildet. Kanskje treffer vi også denne karen:
.
...da blir iallfall ungene fornøyde:-)
Og etter to uker med (forhåpentligvis) sol og varme, kommer vi hjem bare for å vaske klær, kjøpe og pynte juletre, og sette oss i bilen og kjøre 12 timer opp til et (forhåpentligvis) snøfylt Trøndelag, hvor julenissen, lutefisk og ikke minst besteforeldre venter på oss:-)
Ha en super jul alle sammen, så 'ses' vi i romjula! Klem B:-)

24 kommentarer:

Guttemamma sa...

Kos dere masse!!!!Hvor er det?? Linken kommer ikke videre enn star tours første side..? Snøklem fra meg....

tinemor sa...

Riktig, riktig god tur og
kos dere masse!!!!!

Kerstin sa...

Hørtes deilig ut. Kos dere masse.
Vi sees!
Kerstin

liven sa...

Det høres deilig ut!!
Kos dere masse i varmen og ha en fin jul:O)

Tove sa...

Det så deilig ut det!! Kos dere masse både på ferie og i jula:)

klem

sisselso sa...

høres herlig ut! hos oss blir det 2 uker m (sannsynligvis/vanligvis/ regn før vi også(!) kjører 12 timer til et forhåpentligvis snøfylt trøndelag og julefeiring m besteforeldre! :) Kos dere i varmen :)

Sissy's Hus sa...

God ferie! :)
Kos dere..

Stor klem
Christina

Stine ☆ sa...

Så deilig med sol og varme :)
Ønsker dere en fin ferie, og kos dere masse!

MonaLisa sa...

Gooood tur. Nyt livet. gleder meg til å se oppdatering etter endt ferie! klem

Lemi sa...

åh sååå deilig! god tur!

Granberget sa...

Herlig dette skal bli, det vet jeg fordi vi også har vært på bahia felice med ungene. Kjempefin plass!! Her i trøndelag er det -10 grader å det knaker hærlig under skoene. Har i kveld vært på skitur i skogen her, knallføre.. Massse klemmer og god tur!! Velkommen til trøndelag etterpå:)

Heidi sa...

Ha en riktig god tur og kos dere masse!! Vi har vært på nabohotellet og det var absolutt å anbefale.
Det blir sikkert kjempedeilig med masse sol og varme nå. Bare bittelitt - mye - misunnelig nå..;)

:-)

Anka sa...

Gooood tur! Ta med litt finvær hjem:)

Cathrine sa...

Håper du koser deg i varmen..
Har noe til deg på bloggen min...

Magny sa...

ååååhh så herlig..... skulle tatt meg med i kofferten...
stor klem og koooos dere~~~~~~

Evami sa...

ha en fantastisk trivelig før juls-tur:) Høres fantastisk
deilig ut:) Sol og varme som oppladning til jula:) Og så feire jul i Trivelige Trøndelag da:) Ikke mye snø enda,men det jan endre seg:) Klem Eva

Jeanette sa...

Ååååå heldige du !!! ^^,
Hørtes helt fantastisk ut å bare rømme dette kalde landet !! her er vi inne på 4dagen.., lille mor er forkjøla.. Kos dere masse og så hørs vi i romjulen.¨
Ligger en award og utfordring inne hjå meg om du vil^^,
Stor klem fra j.

Moas sa...

Åh.. så underbart att åka så där nu innan jul.. och sen till svärföräldrarna.. Ha en skön och härlig Jul.. Kram Monica

Thea sa...

Det så ordentlig deilig ut... Misunnelig? Pøh neida ikke i det hele tatt... (sommermenneske som jeg er) hehe:) riktig god tur til dere og kose dere masse...

Huset i skogen sa...

Heldiggriser! Håper dere koser dere skikkelig. Her er det kaldt (-16 i dag), men skikkelig julestemning så dere kan glede dere til å feire jul her hvis dette været fortsetter;)

Stor klem

tulipanerogkrystaller sa...

Så deilig.

Kos dere kjempemasse.
Håper alt står til forventningene.

Marit.

Min verden sa...

Håper dere har det fint. Så deilig ut iallefall. Skulle gjerne kommet 2. juledag :)

marita sa...

Dette hørtest deilig ut :-) kos dere masse ,hils Gjertine og resten av familien din fra meg da
GOD JUL og GODT NYTT ÅR.

Cathrines blogg sa...

Jeg måtte titte innom bloggen din, som forøvrig er veldig koselig!
Grunnen til at jeg tittet innom var navnet, Borghild; som er det nydeligste navn......farmoren min het det, og det navnet blir bare vakrere for hver dag som går! Heldig du, med så fint navn :o)
God jul!