søndag 11. januar 2009

Chill...

...Norway
I helgen var mannen på hyttetur med kompiser, og hva passet vel bedre da enn å lempe begge barna inn i bilen og kjøre en time til Grimstad for å handle nye stoffer:-)
Heldigvis har vi DVD-spiller i bilen (nesten et must når man kjører Kr.sand-Trøndelag), så de to skjønne små led ingen nød;-)
.
Da vi kom fram og jeg fikk kjøpt det jeg skulle på Meretes Atelier (kunne kjøpt mye mer;), måtte vi selvfølgelig innom et par andre steder også.
.

Tante Pose er en butikk jeg forelsket meg i sist vi var der (har bare vært i Grimstad én gang tidligere), og da vi kom dit i går var det 70% avslag på alle varer, det virket som om de skulle slutte:-(
.
Jeg trenger vel ikke si at det ble et par ekstra poser med hjem? Minstemor fikk to kjoler og en hettegenser fra Chill Norway, og i tillegg kjøpte jeg en del bursdagsstæsj til begge de to små, lavendel i løsvekt og fløyelsbånd. Angrer selvfølgelig i ettertid på at jeg ikke rasket med meg et par andre ting også, men det er begrenset hvor mye tålmodighet en kan kjøpe seg med en liten kjekspose;-)
.
Dette er favoritten av kjolene jeg kjøpte, skulle veldig gjerne hatt en sånn selv også, det er en skikkelig kosekjole:-)
.
Synes Chill Norway har så fine detaljer på tøyet sitt. Det første bildet (hjertet) er bare nydelig:-)
.
Og nå kan ruskeværet bare komme, for minstemor er iallfall klar for en kosedag inne:-)

18 kommentarer:

Hulda sa...

Kjempesøte jenteklær. Likte så godt hjertet med den fine teksten på. :)

Hespe sa...

Så utrolig skjønne barneklær - lillemor blir nok kjempesøt i disse :o)

Ønsker deg en flott kommende uke!

Klem fra Hildegunn

Miss.T sa...

Superflotte kjoler..synes også de har knallflotte detaljer..kjekt med 70% !! da hadde jeg jammen handlet masse jeg også: )

Tove sa...

Det høres da ut som en grei utflukt det, dvd er et must å ha i bilen:) Det er morspmt å komme over butikker med opphørssalg, men trist også, at spesialtbutikker ikke får det til å gå på små steder..
Kjolen var kjempeflott! og gleder meg til å se resultatet av stoffene du har kjøpt også:)

klem

Sissy's Hus sa...

:) Så mange fine ting!
Kan tenke meg at minstemor ser nydelig ut i de søte klærne!

Klem
Christina

Jeanette sa...

Nydelig!! :)
Chill of Norway har utrolig mye fint både til mor og barn :)
Deilige plagg:)
Ta en titt innom chick-design.com
har akkurat fått sydd meg en kjole/tunika der..skal snart vise den på bloggen..sort med rosa! :)Ordentlig kose kose kjole :)
Ha en flotte mandag Borghild.
Klem j.

Ninas Drops sa...

Ja det fårn si..her har du gjort kupp. Veldig søt den kjolen med tekst på lommen...

Kjenner godt igjen ungen som må kjøpes med litt snop ja...ha ha...

Mange ganger finner også jeg plagg i barnestr som jeg kunne tenke meg selv=)....Kanskje derfor trives ihvertfall jeg i velurjoggedress, mykt og godt vettu=)

janne - kathrine sa...

Hei, hei.
Så mye flott du kjøpte. Helt klart verdt en times kjøretur ;-)
Ønsker deg en riktig fin uke!

Anita sa...

Så skjønne klær!! Også på salg da! Har selv en olakjole som jeg vasser rundt i, ok kledd selv om det er behagelig å gå i! Nå skal jeg kikke på linken du la ut! Vil forresten gjerne se hva annet du tok med deg hjem! Klemmer fra Anita!

camilla sa...

masse flott du hadde kjøpt:). Er i Grimstad ofte selv. er så koselig der, og mange koselige butikker, som virkelig er verdt et besøk! tror tante pose skal legge ned ja.. veldig synn- for det er en flott butikk....

Evami sa...

så lekker den jakka/kåpa med hjertet var... Så fin en tekst. og deilig kosekjole:) Og så kjekt å få de lekre klærne med 70% avslag:)

Dvd i bila er en gave til oss folreldre,hvor mye bedre det er å kjøre på biltur,når ungene har noe å se på:)

Ha en fin kveld,og gleder meg til å se hva stoffene dine ender opp som:)
Klem Eva

Thea sa...

Nyyyydelige klær du har handlet...:)Og alltid gøy med 70% hehe

Sissy's Hus sa...

God ettermiddag!!
Har en liten ting til deg inne hos meg!! :)

Klem fra
Christina

Anka sa...

Så nussete barneplagg:-D Herlig med sånne shoppeturer.

Guttemamma sa...

Chill har superfint tøy!! Så gøy med slike salgskupp!!

Den gode feen sa...

Sukk, nå vart eg knallmisunneleg på dei nydelege klærne du har handla. Eg diggar salg, og 70% avslag er jo på grensa til å vere for godt til å vere sant. Nydelege ting du har laga i det siste også - du er råflink :)

Ha ein fin onsdag :)

Black Feathers sa...

Så flotte klær du hadde kjøpt. De var bare hærlige;)

Gøy å finne noe som man liker kjempegodt. Ha en riktig fin dag ;)

Annicen sa...

Heisann. Skjønner godt at du kjøpte med deg litt jentetøy ja. Kjolen med hjertet var bare nydelig! En slik vil jeg ha ja:D

Takk for titten. Kommer nok snart innom igjen:)

Annicen