onsdag 14. januar 2009

Matchings:-)

På morgenen i dag tok jeg med meg en kaffe ned på hobbyrommet for å sy ferdig (nok;) en bleiepose. Og mens jeg sitter der og syr, blir jeg klar over at koppen og stoffet matcher:-)
(Og denne gangen var det faktisk en tilfeldighet;-)
.
Stoffet er, som dere ser, også fra Green Gate, og ble kjøpt på lørdag sammen med et par andre stoffer fra samme merke:-)

Det er en gutt som skal ha denne posen, så da må jeg ha merkelappen i sort, sant? Ble litt jentete med hvitt og rosa?
Men nå må jeg gå, jobben kaller! (Selv om jeg heller ville ha tilbrakt dagen på syrommet:-)
Klem B:-)

17 kommentarer:

Jannicke sa...

Så flink du er da! Veldig fin bleiepose :O). Og artig med matchende kopp og stoff!

Ninas Drops sa...

Matching er kuli
Jepp enig med den merkelappen der ja..oki da sier vi det...
tøff skje du har og da=)

happy in pink sa...

herlig!!!
blir nok best med sort guttelapp, ja:)))
klem tara...

Minmill sa...

Hei. Det var skjønt å komme inn i en kreativ blogg som din. Jeg vet jeg har vært innom her før, men nå er det lenge siden. Det må være deilig å få til å lage så mye fint som du gjør. Selv holder jeg på med å knekke hekle koden for tiden. Sitter i sofaen på kveldene og prøver meg på oldemorruter. Skal nok få det til etterhvert.

Ha en fin dag.

Magny sa...

ja tenk å vært på hobbyrommet en hel dag...! forresten heldig som har hobbyrom!!

så flott at du har skaffet deg greengate stoff,- make til koppen..., du kan jo sy gtytekluter, eller pose til en plante på kjøkkenbordet...
stor klem, og god jobb!;O)

hilsen magny

Sissy's Hus sa...

Hihi..Liker prikker!! :) Tror jeg ville valgt sort lapp til gutt ja.. Hihi..
Brukt snuppas bleiepose masse!! :) Den er skikkelig praktisk.. Snuppa liker å bruke den som veske!

Klem fra
Christina

Helene sa...

Heisann!! Ny leser av bloggen din - veldig bra blogg med masse kreative ideer. Jeg blir helt matt hvor mange flinke damer som finnes der ute - jeg er ikke av det slaget dessverre. Lurte på om det er mulig å få kjøpt bleiepose? Synes de er über lekre og utrolig praktisk! Klem

camilla sa...

Hei, og takk for kommentar på siden min.
utrolig flott stoff. Tar du bestiller på feks puter eller lignende?
du er jo utrolig flink og kreativ:)
Klem C

Anita sa...

Fine ting du har laget, igjen!! Heklede veskene var veldig fin! Kos dere!

Miss.T sa...

ja du må ha sort lapp til en guttebass.. Veldig kjekke de bleieposene dine.

Det hvite hjerte sa...

Så stilig stoff, jeg har også detter serviset fra Green Gate og jeg liker det så godt! Synd jeg ikke har bruk for bleiepose!!
Men de heklede pungene/veskene var søte, kan de bestilles hos deg tro...
Klem

sisselso sa...

Heisann! Ligger en velfortjent award til deg i bloggen min! Koser meg alltid når jeg er innom her :)

sol sa...

Morsomt med stoff som matcher koppen, selv om det var ubevisst :)
Svart merkelapp blir kanskje best hvis posen skal være guttete, men den lyse passet fint til prikkene på stoffet.

Rekkehuset sa...

Du lager altså så mye fint! Jeg gleder meg til pungen ankommer meg:-)
Det ligger noe til deg hos meg; du har sikkert fått den fra før, men ikke av meg:-)
Riktig god helg! Hilsen Hanne.

Grip dagen sa...

Det stoffet liker jeg veldig godt. Jeg har kjøpt et nesten maken på Stoff og stil. Herlig farge - og så er jeg sååå glad i prikker.

Over helga skal jeg en tur innom Lydias quiltebutikk i Vennesla. Jeg skal tilbringe laaang tid der og kose meg.
Min bestemor, som du traff på Vigeland under messa, har fått slag. Så jeg vil sørover å tilbringe noen dager med henne på sykehuset.
Det hele kom veldig brått. Ho har nettopp malt gangen selv, vært på reise både hos oss og i utlandet. Ho er jo så sprek.
Derfor kom dette som et sjokk. Jeg gruer meg å se hvordan hun ser ut nå. Jeg er ikke flink med slikt.

Ha det fint så lenge. Kos deg med dine nydelige håndarbeid.
Du verden så flink du er!
Klem Marit

Anka sa...

Hei! Har noe til deg på bloggen min:) Riktig god helg.

Lindas Hus.. sa...

Hei!Tlotte ting du har sydd og hekla.Skal si det passa fint med koppen.Deilig med varmt drikke i vinterkula.God helg!Linda :))