tirsdag 13. januar 2009

På (hekle)kroken!

De siste dagene har jeg endelig fått sydd ferdig fôr til disse heklede veskene/pungene. De ble heklet ferdig for lenge siden, men så ble de liggende, det var en del andre ting som også skulle gjøres ferdig...
. Festingen av alle trådene er jo det kjedeligste av alt, og blir alltid utsatt til siste liten, heldigvis er det ikke sååå mange tråder på disse, da:-)
.
To av disse er snart på vei til nye hjem, muligens den tredje også, dersom den som stod på 'venteliste' ikke synes det tok for lang tid;-)
.
Ellers har jeg også fått sydd en ny bleiepose, og enda en blir det i morgen. Da skal jeg bruke et av de nye stoffene jeg kjøpte sist lørdag:-)
.
Så må jeg bare vise fram den første soppen jeg noensinne har heklet. Karen var så snill å sende meg oppskrift og en ferdig sopp å se etter, og selv om Karen sin sopp er myyyye finere, så kommer jeg nok til å hekle flere av disse, får nok teken på det etter hvert;-) (Min er forresten den i forgrunnen, hvis det var noen som lurte...;-)

8 kommentarer:

villemo sa...

Hei. Jeg har sendt deg mail - jeg vil gjerne ha den. klemmer fra villemo

OdaAnna sa...

Så fine punger. Stilig med merket ditt på:) Synes soppen var fin jeg!!

Min Verden Hanne sa...

Soppene er supre og pungene også. Fint med brunt og rosa :) Hanne

Hulda sa...

Du lager så mye fint! Jeg falt for de pungene og soppene. :)

Guttemamma sa...

Nå kom jeg på at jeg må lage reklameinnlegg med den fine vesken jeg kjøpte hos deg...klem

Ninas Drops sa...

Herlige sopper, lommebøker og bleieposer. Synes du virkelig har teken på den soppen jeg. Kan du være stolt av=)
klem fra Drops

Tove sa...

feste tråder ja.. ikke spesielt "givende", hihi Men det må jo deverre gjøres da.. Har to prosjekter jeg holder på med nå som kommer til å gi meg hundrevis av tråder å feste..

Og tingene du lager er kjempefine!

klem

Lena sa...

Så utrolig flotte vesker/punger, i fine farger! Og soppen ble supersøt, skikkelig dekorativ:-) Morsomt å lage ting selv! Har noe til deg på bloggen min, nettopp fordi du er så kreativ og flink:-)