lørdag 14. februar 2009

Tøffe(l) tider!

Det har ikke blitt noe særlig blogging fra denne kanten i det siste. Min kjære har ligget på sykehuset siden forrige tirsdag, den planlagte operasjonen hans gikk ikke helt som den skulle, og han kommer til å bruke en del lenger tid å komme seg på, enn vi hadde forventet. Men når det er sagt, så var selve inngrepet vellykket, og han kommer til å bli helt bra igjen - faktisk bedre enn før:-)
.
I går fikk han perm til å komme hjem i helga, og det er deilig å ha han hjemme, selv om det bare er til mandag morgen. Får bare håpe det ikke er lenge til han er hjemme for godt, men det er det nok ikke heller:-)
.
Jeg har derfor vært gressenke i noen dager, og selv om jeg har vært det mange ganger før, må jeg bare si: All ære til alle alenemødre!! Jeg har hatt super hjelp av alle svigers'er, men det er likevel et puslespill når man er i full jobb, man vil jo helst ikke slite ut 'barnevaktene' heller! (Så all den snøen som kom på nettene, var jeg egentlig ikke så glad for, måtte jo sette klokka på 6 om morgenen bare for å sjekke om jeg måtte skuffe...;-)
.
Men nok om det! I går dumpet en superfin pakke ned i postkassen:-)
.
Før jul så jeg noen knallfine tøfler på Mor Karis blogg, og jeg spurte om jeg kunne kjøpe et par av henne. Hun hadde ikke anledning til å lage noen da, men etter nyttår skulle hun gi lyd fra seg. Og nå er både minstemor og storebror de lykkelige eiere av et par muse- og rottetøfler (for det er det storebror hevder han har fått;-)

Jeg er sååå fornøyd, for tøflene er utrolig forseggjorte. Samtidig sitter de godt på foten, og er søte å se på:-) Tusen takk Mor Kari!!
Håper alle har en fortsatt god helg! Klem B:-)

17 kommentarer:

Hespe sa...

Så leit å høre at din kjære tilbringer mere tid en planlagt på sykehuset! Men godt å høre da, at når du får han hjem, blir han "bedre en før" - det er da noe å glede seg over....

Ønsker deg en fin søndag i morgen!

Klemmer fra Hildegun

MonaLisa sa...

Huff da, det vare en trist sak å lese om, men det virker som om dere er positive og at alt tross alt går godt til sist! Livet byr på sitt kan man si :)Nei livet som alenemor er overraskede strevsomt synes jeg selv - men kjærligheten til snuppa ( har jo bare ett jeg da ) er så stor at det GÅR bra. Som du sier så vil man helst ikke slite ut andre, og strekker seg ekstra langt for å få det til å fungere. Tøfflene var superfine!!Nyt denne fine søndagen venne, og ha det bar så lenge :)

Sissy's Hus sa...

Åh.. Så leit! Jeg håper at din kjære kommer seg fort!!
Kan skjønne hvor du kommer fra når du ikke vil slite ut barnevaktene, men du må tenke på deg selv også! Dine barn nyter ikke godt av at du blir utslitt..
Kos dere denne søndagen.. :)

Go'klem fra
Christina
PS. Tøflene er bare nydelige.. Hihi..

Kjeruben sa...

God bedring til mannen, og SKIKKELIG søøøøte tøfflar!
Ønsker deg ein fortsatt fin søndag!
:o)

Maria sa...

Så fiiine tøfler! De ble nok fornøyd ja.
Håper mannen din blir fort frisk og kan være hjemme hos deg igjen. Alt blir liksom feil når den ene er syk.
Klem Maria fra Idekroken

Hulda sa...

God bedring til mannen din! Jeg håper det ordner seg, slik at han fort blir frisk igjen.

De søte musetøflene så jeg på inne hos Mor Kari, syns de er kjempesøte! Fin eske hun har laget til dem også.

Anita sa...

Så det var til dere de søte tøflene skulle OG den skjønne esken!! Så synd med mannen din, men enda bra at det går bra nå!! KOs dere masse fortsatt!

Lindas Hus.. sa...

Hei!Livet er ikke alltid enkelt.
Hører du har travle dager.
Jeg blir imponert over dere ,mødre som jobber fullt og har små barn.
Håper du får din kjære hjem snart.
Ha en fin uke om du kan.
Klem fra Linda :))

silje-sin sa...

Håper mannen din kommer seg fort så han kan komme hjem til dere igjen:) Tøflene var bare herlige! Håper dere får en fin uke:) klem fra silje.

Emmeline sa...

Så leit å høre at mannen din er syk. HUFF! Håper at han snart er på bedringens vei, men skjønner godt at det er travelt som alenemor... Likevel har du fått til et superkoselig blogginnlegg innimellom slagene, og tøflene var jo bare SÅÅÅ KULE!!!
Håper at uken blir bra tross omstendighetene. Klem

Heidi sa...

waw så skønne ting du laver - og vil da lige fortælle du er den første jeg har hørt om der hedder det samme som min farmor hed ;o)

Rigtig god dag

Kjeruben sa...

Tusen takk for besøket på bloggen min og ikkje minst hyggelig kommentar :-D
:o)

Grip dagen sa...

Så koselig med mus i hus! De var skjønne!
Her er det også tøfle tider... Jeg hekler tøfler på løpende bånd. Det er så moro!
I det siste har jeg heklet bittesmå som jeg skal gi i gave.
Du ser dem ved hekekurven på innlegget mitt.

Min mann er økonom, noe som gjør at jeg også er gressenke fra januar til mars...
Han er bare hjemom for å sove.
Det betyr at jeg får alt husarbeid, snømåking, lekser, matlaging osv... Puh. Jeg har noen ganger spøkt om å søke dobbel barnetrygd...

Håper du får tid til litt håndarbeid og blogging mellom slagene.
Lykke til.
Klem Marit

Det hvite hjerte sa...

Herlige tøfler, virkelig skjønne
ღ det hvite hjerte ღ

silje-sin sa...

Hei igjen:) måtte smile da jeg leste det med ferskengrenene i kommentaren hos meg, jeg sto nemlig med dem i hendene! Men jeg visste heller ikke hvordan jeg skulle plassere dem! Så for meg at de ble litt spinkle alene.. Godt å høre at mannen din er bedre! Håper dere får en flott helg! klemmer fra silje.

Guttemamma sa...

Håper det går bra med deg og dine!! Godt å høre at mannen din blir bra iallefall, håper at helgen gir deg et pusterom!! Klem

Lena sa...

Hei! Håper at det går bedre med mannen din nå og at ting går rette veien:o) Alenemor har jeg vært i "alle år" så det vet jeg alt om, men det går det òg:o) kjempesøte tøffler!! Ha en fin uke!