mandag 30. mars 2009

Anorakkjakt

Jeg har vært på jakt etter nye vårjakker til ungene, og mens jeg 'tråler' nettbutikkene, dukker det stadig opp fristelser i form av supersalg. Selvfølgelig falt jeg for én av fristelsene, og en dag i forrige uke lå denne i postkassa:
.
Og det er jo kjempegøy å handle når kjøpet kommer i en sånn innpakking:-)
.
Innholdet var dette, en kjole og en skjortebluse fra Mini A Ture og en trøye og en strikkajakke fra Idas Eventyr.
.

Prisen på herlighetene? Rett over 400 for alt sammen!! Jeg er kjempefornøyd med både pris og service!!:-)
Og nettbutikken heter Rosa og Ridderen!
.
Men tilbake til grunnen for nettsurfingen. Jeg har lyst på disse anorakkene til ungene fra Mini A Ture. Har mest lyst til å kjøpe dem 'live' slik at jeg kan se hvordan de er i størrelsen, så hvis noen har tips til butikker på Sørlandet som selger disse (i lilla og brun) så gi meg gjerne beskjed:-)
.
Og dersom jeg ikke får kjøpt dem 'live', tar jeg også gjerne imot tips om kvalitet, størrelse osv.
Ha en super uke! Klem B:-)

6 kommentarer:

Englefryd sa...

Så flotte klær. Og så fin pris:-)
Har også handlet på rosa og riddereen gang, de har kjempe masse fint.

Ha en flott mandags kveld:-)

Hulda sa...

Virkelig søte barneklær, så billige også. Fine foto!

Guttemamma sa...

Anorakk helt i min stil...må sjekke!!

Anka sa...

Så søte klær:) Ville bare ønske deg en fortsatt fin uke!

om meg: LenaS sa...

Hehe...vi fikk også en like nydelig innpakket pakke i posten her om dagen ;)
De anorakkene er rett og slett herlige. Skikkelig god kvalitet på dem. Ida har brukt sin vinteranorakk nå i to år fra Miniature. Eneste som vises på den er at ribben nederst på ermene er blitt litt slapp. Hadde jeg hatt råd, hadde det blitt ny våranorakk også fra sammen merke. De tåler godt med vann også før det går gjennom !
Rosa og Ridderen har fantastisk mye fint altså :)

Sine sa...

Jeg har arvet en slik. Kjempefin kvalitet. Jenta mi ser fram til å ta den i bruk. Hun må bare vokse litt til først.