tirsdag 10. mars 2009

Kjøkkengave!

Sist fredag var det min tur til å motta hemmelig venn-gave:-)
Jeg rakk aldri å ta bilde av pakken før jeg åpnet, men den var iallfall pakket inn i et rosa papir med prikker, og pyntet med noen nydelige hjerter/perler...
.
Gaven bestod av en pose med velduftende blå java, to stilige krus og en nydelig hvit løper - OG et kjempesøtt kort!
De to krusene kommer jeg til å bruke litt alternativt til å begynne med, bilder kommer nok;-)
.
Vi har dessuten hatt besøk av mine foreldre nå i 1 1/2 uke, og bloggen har ikke akkurat hatt førsteprioritet (det har den vel heller aldri, når jeg tenker meg om;-). Det har iallfall vært veldig koselig med besøk, det er jo ikke hver dag vi ses, og vi håper det ikke blir sååå lenge til de tar turen igjen:-)
.
Og i og med at mine foreldre har postadresse i Trøndelag, tror jeg at jeg er ganske så sikker på hvem min hemmelige venn er. For selv om det ikke stod avsendernavn på pakken, så stod det et postnummer, og denne damen bor nok ikke så altfor langt fra mine foreldre;-)
Jeg tror derfor at min hemmelige venn stadig er i det kreative hjørne;-) Tuuusen takk til deg for en flott gave!!!!!!
Klem B:-)

8 kommentarer:

Evami sa...

Så flott en gave og så koselig å ha hatt besøk:=)
JEg er så heldig at jeg har mamsen og papsen som nærmeste nabo og det er en gave skal jeg love deg:)

Sov godt:) Klem Eva

Hulda sa...

Så flott gave du fikk! :) Koppene var kule!

Anonym sa...

Glad du likte gaven
;-)

Anita sa...

Kul gave, spent på hva du skal bruke koppene til:0) Ha en strålende uke fortsatt!

Anniche ♥ sa...

Hei vennen !Hyggelig å "se" deg !
Hvordan går det med dere ?

Flott gave du har fått , de krusene så spennende ut !

Guuuurimalla for en deilig dag å våkne opp til ! Hunden ligger rett ut på gulvet og steker seg i sola ;)

Ha en solflott dag ,Klem A

Minmill sa...

Grattis med hemmlig venn gave. Det varmer i hjertet å få uventede presanger i posten, og så er det jo ikke så mye som skal til.
Ønsker deg en fin dag.
Klem Minmill

Hespe sa...

Så fin gave du har fått fra din hemmelige venn :o)

Du, Stoff og Stil, er det en butikk som ligger i København?? Skal en snartur innom Køben neste mandag, og da kunne jeg godt ha tenkt meg innom, om det er der... Kanskje har du andre gode tips om "must" i Køben???

Ha en fin fredag i morgen og en toppers helg!

Klemmer fra Hildegunn

Lindas Hus.. sa...

Hei Borghild!Nå skinner sola i vinduskarmen...Nå er det bare å hive seg rundt å ut på tur.
Flott gave!God friiii helg!
Klem Linda :))