fredag 13. mars 2009

Kommer snart...

...i bloggbutikken:-)
Har heklet noen flere små vesker i det siste, og denne gangen har jeg brukt Svale-garnet fra Dalegarn. Det har litt silke i seg, og gir en nydelig melert effekt, synes jeg iallfall;-) Og så oppdaget jeg at det fantes i en knallfin lillafarge!
.

Og her ser dere hva krusene fra min hemmelige venn ble brukt til:-) Passet fint med den gule duken som bestemor har heklet. Jeg har jo aldri vært fan av gult, men nå er fargene på full innmarsj hos oss;-) (Det tror jeg senere innlegg vil bære preg av også;-)
.
Disse veskene er det altså som snart kommer i bloggbutikken. Jeg har en liten følelse av at jeg har lovt noen å gi beskjed når jeg laget nye, men jeg kan bare ikke finne igjen mailen/navnet. Så hvis det er noen som føler seg truffet, er det bare å si fra;-)
.
Helt til slutt lurer jeg bare på om det er noen som gidder å fortelle meg hvordan jeg lager en egen bloggroll? Jeg har prøvd å søke på det, men finner ingen 'oppskrift', og ikke har jeg tålmodighet til å lete etter det heller. Mye lettere å spørre alle dere bloggere som allerede kan det, he he... (Sånn er det å ha minimalt med interesse for data:-)
Ha en finfin helg alle sammen! Klem B:-)

19 kommentarer:

Hespe sa...

Hei Borghild!
Tusen takk for tipset - høres ut som butikken for meg :-)

Ser du snart legger ut de søte veskene/pungene for salg i nettbutikken din snart. Dersom du har den i brunt, melder jeg meg på til en slik... :o)

Ha en superflott helg!

Stor klem

Miss.T sa...

Lekre vesker !! de er så søte og yndige : )
Kan ikke hjelpe med bloggroll...fikk hjelp til det selv.

God helg.

Hulda sa...

Så lekre veskene dine er! Har sett på de flere ganger. Ble påskestemning på bordet hos deg. Smart med blomster i koppene.

Hulda sa...

Så lekre veskene dine er! Har sett på de flere ganger. Ble påskestemning på bordet hos deg. Smart med blomster i koppene.

Anonym sa...

Hi, hi
Så du ville bruke de til det...
Jeg så for meg at du satt på det flotte kjøkkenet ditt og nøt en deilig kopp kaffe med din kjære...
;-)

Pia sa...

Kjempesøte vesker du har laget!

God helg!

Huset på toppen sa...

Bloggrolller: Gå til utforming,legg til gadget, så finner du Konfigurer bloggliste,så ligger du til med dine bloggvenner:)
Nydelige vesker du hekler, flotte farger!!
Ha en fin fredag og god helg!!
Klem Linda - ♥ -

Rådyrveien sa...

Ser du har fått hjelp til bloggrollen allerede. Det er veldig enkelt.
Flotte vesker du har laget!
Ha en fin fredag!
Klemz

Grip dagen sa...

Så søte disse veskene er! Det er jammen gøy å hekle slike småting.

Jeg var godt igang med div kaker og muffins, før den fatale skituren...
Men garnet går jo ingen steder, jeg fåt fortsette om noen måneder.
Jeg er litt redd at hodet skal eksplodere av idèer nå. Det hoper seg jo opp når jeg ikke fått satt dem ut i livet enda...

Men i morra braker det løs i Skulehuset. Da har jeg nok å glede meg over! Jippi!!!

Riktig god helg!
Marit

Anita sa...

Sååå masse fine vesker du har laget!! Skjønne er de! Kan ikke hjelpe deg med noe som helst sånn der avansert blogge greier;0) Min blogg forblir nok sånn litt nostalgisk;0) Ha en strålende og kreativ helg! Klemmer fra Anita!

Lena sa...

Så søte vesker, du er så flink! Mulg jeg må invistere i en sånn, men ønsker meg da en som er beige/brun/grå, ton-i-ton...Og gjerne med 2 små blomster på, istedet for èn stor? Så om du en gang hekler en sånn, så sett mitt navn på den! Ha en flott helg!

Guttemamma sa...

Heklesakene dine er så superfine ,Borghild!! Er så glad for vesken min!!! SEr du har fått hjelp til bloggrollen allerede...lykke til!
Klem og god helg

Maria sa...

Så mye fint håndarbeid ;) du er jo kjempeflink! Holder på med litt sånt selv og, og har faktisk konkurranse inne hos meg i dag, for første gang. Velkommen inn :)
Klem Maria fra Idekroken

Audhild sa...

Så fine vesker du har laget. Likte fargene på dem. Ser ut som det er skikkelig påskestemning hos deg allerede,med påskeliljer og gul duk

Rekkehuset sa...

Så mange fine vesker du har laget! Jeg er såå glad for at jeg "sikret" meg en fra forrige runde:-) Klem Hanne.

Tove sa...

Så flotte vesker! Og så "nøye og fint" du hekler:) Godt å høre at bollene er fremme og at du liker dem ( det skal jo mye til å ikke like dem da, hihi)

Ha en kjempefin helg!

klem

Randi sa...

Flotte vesker du har laget. Disse kommer vel til å gå som varmt hvetebrød.

Ha en flott helg

Anlen sa...

Herlig med påskeliljer i slike krus! Det var jammen ein god ide:)

Ha ein fin søndag!

Lindas Hus.. sa...

Hei!Flott å vårslig på bordet ditt.
Flott å pynte med arvestykker.
Gult er kuuuult.
Ha en fin søndag!Klem :))