søndag 15. mars 2009

NettPynt!

For en tid tilbake vant jeg et gavekort på Toves butikk NettPynt. Og etter utallige runder med meg selv om hva jeg hadde lyst på (plastteppe, Blafre-bokser og andre ting stod også høyt på ønskelista), så havnet jeg på disse oppbevaringsbollene fra Rice.


Har sett på de mange ganger før, og synes bare de er sååå fine. Alikevel tok det meg en liten evighet å bestemme meg for hvilke farger jeg ville ha:-)


Jeg endte opp med disse, og er superfornøyd:-) Tusen takk, Tove!!!
.
De står selvfølgelig på kjøkkenbenken, altfor fine til å stues vekk i et skap!;-)

Og hvis dere ser øverst i bildet, så ser dere min manns bidrag til kjøkkenet! Jeg har aldri funnet noen kjøkkenrullholdere jeg har likt, og er uansett ikke noe glad i å ha rullen stående fremme. For mange måneder siden kjøpte derfor min kjære en slik hvit holder i plast, og syntes han hadde gjort et godt kjøp!! Det syntes derimot ikke jeg, og forviste den til boden der den gjorde bedre nytte.

Men tror dere pinadø ikke han hadde kjøpt en ny for noen dager siden, og klistret den opp under overskapene!!%&#@ Tok meg omtrent to sekunder å se den, selv om han syntes det var genialt å ha den der for den syntes jo omtrent ikke!!

Vel, siden den er så usynlig får vi se hvor lang tid det går før den nesten ikke er synlig i det hele tatt;-)

Nye kjøkkenhåndklær ble det også en dag. Minmill hadde fått sånne i gave, og jeg syntes de var så vårlige og fine at jeg måtte spørre om hun visste hvor de var kjøpt:-) Og med både fargerike boller og håndklær kan bare våren komme!!:-)
Klem B:-)
PS! Veskene fra forrige innlegg ligger nå her!

19 kommentarer:

Minmill sa...

Hei på deg B. Gjett om ikke jeg måtte innom her da jeg så bildet av Rice boksene. De er jo helt herlige, og virker så solide. Hansen og Co. i byen har lovet å ta inn sånne i butikken i litt mer knasje farger enn de har nå, så da venter jeg i spenning.
Ser du viser fram de herlige kopphåndklærne. Jeg var innom der på lørdag og kjøpte et ekstra lilla. Godt at du er fornøyd med de.
Jeg har et lite butikk tips til deg, hvis du ikke allerede har sett det. I Skippergaten har hun som tidligere drev Mani, startet opp en liten butikk med klær og masse herlige Rice ting. Kurver, skjeer, puter mm. Vi var innom der en tur på lørdagen, men med en litt slunken lommebok den dagen, ble det ikke noe annet enn å titte.
Ønsker deg en fin kommende uke.

Evami sa...

Grattis med de lekre boksene:)

Du er slettes ikke alene om å ha en slik tørkerull holder i huset! Min kjære har hengt den opp på en plass som er mye mere synlig enn det din kjære har gjort! OG tar jeg den bort så blir han gaill-sur! For Torky må´n ha...

Ha en flott uke:) Klem Eva

Lene sa...

Så fin blogg du har!!
Jeg var innom traktøren og så de boksene der i går, og det var nesten så jeg kjøpte de. Fikk ikke mindre lyst på de etter å ha sett de hos deg. Har egentlig satt meg selv på shopping stopp pga overfylte kjøkkenskap... men noen ting må man bare ha..
Ha en fin søndag!
Lene

Lindas Hus.. sa...

Ååååå,så vårlig å fint på kjøkkenet.Herlig med litt farger.
Ha en fin uke!Linda :))

Hulda sa...

Så fint med de boksene, har også sett på de flere ganger, virkelig lekre fargeklatter de der. :) Nydelige håndklær også.

Englefryd sa...

Hei hei.
Utrolig flott og inspirerende blogg du har. Såååå mye flott du lager.
Selv er jeg helt fersk i blogg gamet.Håper det er greit at jeg linker til deg på siden min.

Din mann sa...

Beklager kjære, men kjøkkenrullholderen blir hengende....

Anita sa...

SÅ fine bokser! Heldig du som vant! Syns jo egenlit det var lurt med rullen under der jeg da, bedre enn på benken iallefall;0) Men kanskje best i boden:0) Ha en flott og kreativ uke!

Charlotte sa...

Lækre Rice bokse. Dem vil jeg gerne eje! Jeg elsker de farver!
Jeg har netop købt nogle små Rice bokse ... hvis du har lyst, kan du se dem på min blog:
http://www.herhosmig.blogspot.com

Mange hilsener fra
Charlotte i DK

Moas sa...

Jättesnygga burkar.. så fina och glada färger.. förstår att de får stå på bänken o lysa upp din dag..=). Ja pappershållaren var inte snygg, men det är klart den syns nog inte så mycket bara på dina kort då.. hihi.. Ha det så gott Kram Monica

OdaAnna sa...

Så fine boller! Herlig med litt farge nå, og klart man ikke kan stue vekk noe så fint:) Må le av mannen din, han gir seg ikke, det skal han ha da;) Ha en fin uke!

Ingrid sa...

Herlige farger på de boksene! :) Vårlig stemning..

Anka sa...

Så deilige farger... Vi trenger farger nå om dagen. Blir nesten som en liten vitaminsprøyte:-D Klem fra meg

Jeanette sa...

Hei Borghild ^^,)
Dei var kjempefine - hmm vil ha :) får ta turen innom og titte litt!
Ha en flott uke!
Klem j.

Guttemamma sa...

Jammen har du det fint på kjøkkenet du også, de bollene er utrolig fine!! Og enig i at de må stå fremme!! Lilla egg ser jeg ligger bak der også...nydelig farge, fikk ikke tak i den fargenjeg!
Håndklærne likte jeg også godt, Borhild! Og du, synes mannen din var litt flink jeg da...ha en flott dag!!
Klem fra Anette

Minmill sa...

Takk for tips om fargerike ting fra Kreativ Design. Skal stikke innom der neste gang jeg er i byen. Det er jo gøy å gi hverandre shoppingtips når vi bor i samme by. Den lille butikken til Mani folkene, skal jeg innom igjen. Fikk jo ikke kjøpt noe, men kunne godt tenkt meg noen rice skjeer. Putene må jeg tenke litt på, siden de kostet litt. Men tenker jeg lenge nok på det, er det mulig det blir en handel for meg også. Tji hi. Gøy med litt shopping i disse dager når butikkene bugner av masse fargerikt....
Ha en fin dag.
Klem Minmill

Hege sa...

Kjempefine bokser - også helt gratis da gitt! :) Bare roper vår av de fargene der. Heldige du!

Den gode feen sa...

Ojojoj, så fine stoff du har kjøpt. Ja, boksane er sjølvsagt også knallfine, men sidan eg har slike sjølv vert det ikkje like store susen over dei. Men stoffa var knallfine, og skjønar absolutt godt at du tok bil og danskebåt, ja :)

Gledar meg til å sjå syprosjektet ditt ferdig!

ha ein fin torsdag!!

Shirley sa...

Ha ha ha! Har hatt min ronde me såner tørkerullholder for nogen år siå, og eg ska låva deg atte den ikkje blei hengt opp på kjøkene. Me sto så nogen kampklare hannkattar begge to og min mann jekk i full forbannelse (milt sagt)ner på forretningen å bytta den. Eg prøvte meg atte han konne få ha den på vaskeromme....Nå når me bur på Karmøy så har han hengt opp ein på vaskeromme - heilt supert - men trur neppe han våga å kjøpa ein te kjøkene....Ha ha ha!