lørdag 21. mars 2009

På skattejakt!

For noen uker siden var foreldrene mine på besøk, og tradisjonen tro når de er her, må jeg og pappa ut på skattejakt:-) Vi er begge like glade i å gå i bruktbutikker, og siden sist hadde jeg hørt at det fantes en flott bruktbutikk i Arendal som heter Mitt Skattekammer.
.
Og det var den også!:-) En flott butikk, masse varer, og eierne hadde stylet utstilligene med blonder, tørkede blomster og gamle ark/bøker. Det som slo meg da vi kom innenfor dørene, var at her hadde Hulda og Hildegunn vært i sitt ess:-)

Denne gule boksen falt jeg fullstendig for, og klarte derfor ikke å gå fra den. (At min kjære synes den er helt usmakelig og totalt ubrukelig (full av rust), bryr jeg meg absolutt ikke om:-) Noen små heklebrikker ble også med hjem, men de ble kjøpt på gjenbruksbutikken som ligger ved E18 i Lillesand:-)

Tenkte å pynte noe av minstemors tøy med disse:-)

Og så fikk jeg dette flotte overlakenet av mamma, tusen takk mamma!!:-)
Jeg kjøpte (selvfølgelig) noen flere ting også, men det får komme senere.
Skulle jo tro jeg var fornøyd med brukthandlingen nå da, men jeg irriterer meg fortsatt ørlite (MYE) over at jeg jobbet i dag, det var nemlig ikke mindre enn to loppemarkeder i området, tenk på alt det fine som garantert lå der og kunne blitt mitt!!! Men jeg håper nå at loppesesongen er i gang, og at det blir et loppemarked (eller fler) lørdagen som kommer også:-)
.
Ha en fortsatt god helg! Klem B:-)

8 kommentarer:

camilla sa...

hei.
var en veldig koselig boks:)
Tusen takk for lommeboken, er så fornøyd atte! Ser du er litt mer oppdatert på loppemarkeder i område enn jeg er. Kan du ikke gi et lite hint om hvor og når det er??

Klem C

Maliva`s verden sa...

Så gøy å komme over slike skatter..Likte så godt fargen på boksen jeg:O)Go`søndag til deg fra Maliva

Lindas Hus.. sa...

Hei!Åååå,få lekkert.Manfolk har jo ikke alltid sansen da...eller.
Gleder meg til å se mere.
God søndag!Linda :))

Hulda sa...

Du får sagt det. :) Ja, hadde garantert likt denne butikken! Herlig boks og små duker du kjøpte.

silje-sin sa...

Så moro med bruktbutikker! Kan finne mye fint der:) Og det hadde du jo gjort også:) Til helgen skal vi til kristiansand. Svigermoren min er derfra, og hele familien hennes bor der. Så vi har vært noen turer der, men jeg har ikke funnet noen butikker som har bemerket seg så veldig.. Har du noen tips? Interiør-, leke- eller klesbutikker? Kanskje mest barneklær evt. Er det noen butikker jeg bare MÅ innom?:) ønsker deg en flott uke! Siden du jobbet i går, har du kanskje litt fri i uka?:) klem

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Heisan! Smiler , for de gubbene ser visst ikke sjarm i noe som helst, ser de rust så er det stygt ha ha, det synes vi er høyst sjarmerende. Nydelig boks som jeg heller ikke hadde gått i fra :o)
Ha en fin dag.
Klem

Miss.T sa...

Koselig boks !! Nyyydelig overlaken !

Grip dagen sa...

O-la-la. Høres gøy ut med brukt-runde. Har du vært på den nye bruktsjappa i Vennesla?
Sikret meg en benk derfra sist jeg var der. Den skal nok blogges i morra. For nå er den nymalt og klar!
Den gule boksen var skjønn. Jeg har en nesten maken. Men min er HELT full av rust. Minstejenta fant den på fjellet en dag ho var ute og lekte. Ho vet at mamma er glad i rust, så ho tok klokelig boksen med hjem!
Flink pike!

Lykke til med videre loppiser.
Klem Marit