fredag 27. mars 2009

Påske eller advent?

Med det været som vi har nå, vet jeg sannelig ikke hvilken årstid det er lenger...
Her har det lavet ned med snø i natt, og det var bare å finne fram sørlandsskuffa i morges (ok, så var det mannen som måtte til pers, jeg slapp unna;-)
.
Og jeg som hadde funnet fram vårskoene og alt... Har faktisk blitt veldig begeistret for lilla i det siste. Det ser dere vel i både skoene, og...
.
...i denne løperen som jeg kjøpte på en bruktbutikk. Kankje litt adventspreg på den, men her blir den iallfall brukt som vårløper:-)
Ellers blir det stadig mer farger både på bloggen, i heimen og i bloggbutikken, og for de av dere som har spurt, så finnes nå bl.a. bleieposen under med fler her.
.
Og nei, lysbryteren medfølger ikke;-) Vil gjerne beholde den selv, for det betyr at min svoger har vært her og fikset strømmen på minstemors rom og at hun nå har fått lysekrone på rommet sitt;-)
.
Da gjenstår det bare å ønske god helg, kos dere som best dere kan alle mann!!

Klem B:-)

15 kommentarer:

Lena sa...

Åh, nå hoppet jeg i stolen her! Du skjønner, jeg har DRØMT om, og ønsket meg, lilla sko leeenge! Men ikke sett noen! Så hvor i all verden har du funnet disse, de var kjempefine! Jeg er visst inne i en fargeperiode, etter mange år i sort/grått/beige-dvale... Kommer aldri unna de fargene da, men litt glade farger her og der gjør susen:-) Ha en flott helg!

Tove sa...

Kjempekule sko da! Lilla er kjempekult:) Farger generelt, og den gule boksen du har funnet "under her"... hadde ikke nølt et sekund hadde jeg sett den.

Og været.. fryktelig kjedelig, kan bli "deprimert" av mindre:(

Uansett vær så håper jeg du og dine får en kjempefin helg!

Klem

Huset på toppen sa...

Ja,nå håper vi alle på vår og fint vær, også laver snøen ned hos dere, da er det nedtur, ja!Vi får gåpe det går raskt over!!!!Knallfine lilla sko,ser ut som de er deilig å ha på foten!!
Ønsker deg en riktig fin helg!!
Klem Linda - ♥ -

LenaS sa...

Å så lekre sko! Ja, er det ikke deilig å fråtse litt farger igjen ?
Jeg kjenner meg så igjen, idag bestilte jeg meg et par gule ballerinasko fra La Redoute. Hadde det vært for et par år siden, hadde jeg fnyst ved tanken hehe...
Ønsker deg også ei riktig god helg :)

Lindas Hus.. sa...

Hei!Deilig med litt farge innimellom.Friske vårsko der ja...
Flott løper,sikker fint med fargerike ranukler på....
Har du lyst til å se innom ei fargerik dame så titt innom
Attic 24 som jeg har linket til
på siden min.
God helg i snøværet!!!

Fru Fjeldhammer sa...

Så kule sko!
Ønsker deg og dine en riktig så fin helg..
klem

silje-sin sa...

Hei Borghild! Først må jeg takke for masse flotte tips om butikker i kr.sand! Vi har dessverre ikke fått reist i dag som planlagt, mannen min er ikke helt i form. Men håper vi kan dra i morgen. Uansett skal jeg ta vare på butikktipsene til neste sørlandstur! Svigermoren min bor ikke i kr.sand nå, hun flyttet til skien for over 30 år siden. Så hun jobber på noa noa her. Men det er jo morsomt at ei i kr.sand likner på Ferdinand da:) Så kule lilla sko, og løperen var kjempefin! lilla er jo litt påskefarge også da, sammen med gult:) Nydelige ranunkler også:) Ønsker deg og dine en flott helg! klem fra silje.

OdaAnna sa...

For noen lekre sko!! Kjempefine:)

Guttemamma sa...

Ja, dette såkalte vårværet lever sitt eget liv!! Allikevel, ha en strålende helg!!

Anita sa...

Her er det ikke mye som minner om vår nei! har kommet nesten40cm i dag:00000! Uff og uff! Så på toppen av all snøen vi hadde er det ikke greit:} Så søte sko, vårlige og fine! Godhelg!

Anitas hus sa...

Kuuuule sko, får håpe du kan bruke de snart. Hadde begynt å bruke joggesko, men nå er det tilbake til vinterskoene igjen, blæh...
Ja ja, vær eller uvær så ønsker jeg deg en strålende helg!
Klem fra Anita:O)

Glede sa...

Hei! Lilla er en favoritt her også. Så et par lilla ecco-sko på en slektning, og de tror jeg også jeg må anskaffe meg. Ellers er det lilla klær, lilla puter, lilla krukker og lilla vaser.. :) Utlodning inne hos meg om du vil ta en titt. Både lilla og andre farger.. *Glede*

Anka sa...

Det er litt godt med farger nå om dagen, det trenger vi:-D Fortsatt god helg. P.S Våren kommer snart skal du se;)

Kristins` hjem sa...

For en flott farge på skoene :-)

Katrine sa...

Nydelig lilla sko! :)