tirsdag 21. april 2009

Av og til...

...må man kjøpe noe bare fordi det er fint:-) Jeg har ofte gått forbi disse flaskene på butikken, og tenkt at de er ganske dekorative der de står...
::
...men 40 kr for en flaske 'saft'?? Men så tenkte jeg at jeg betaler jo gjerne 20 kr for flasken, og da var ikke 20 kr for innholdet så mye lenger heller;-) Og så har jeg jo to flotte 'karafler' til sommerens hageselskaper!!
::
Det smakte ikke helt det jeg forbinder med lemonade, heller som grapesoda, men pyttsann, det gjorde ingenting, og en skive sitron gjorde susen:-)
::
(P.S. Jeg var ikke klar over at det var kullsyre i den, så åpningen var temmelig 'poppende', greit å vite til neste flaske skal åpnes;-)

Klem B:-)

23 kommentarer:

camilla sa...

ja, de er skjønne de flaskene. Men du, vet du når det var loppemarked i Lund Kirke til lørdag??
Klem -C-

silje-sin sa...

Utrolig fine flasker, med delikat innhold:) klem

Home By Virginia sa...

Kjempe søte flasker... :)
Hvor fikk du tak i de...??

*--- Klem ---*

Bo med barn sa...

Åh..så godt å se at jeg ikke er den eneste. Jeg har nemlig gått å siklet på en lignende bare pga utseende:) Hvis du kan så kan jeg også..hi hi. Løper og kjøper. De er jo så fine!!

Klem

Karen sa...

Det er da vist bare den slags "emballage" man MÅ EJE. Fantastisk fine.

Huset på toppen sa...

Kjempe søte flasker,og de ser jo så forfriskende ut... :jeg skjønner godt at du falt for fristelsen
:)Koselig bilder, og nå fikk jeg lyst å smake!! men hvilken butikk har du kjøpte de i??Kiwi?? Meny??
Klem Linda

Guttemamma sa...

Synes det var verdt hver krone,innmari fine er de:-)

Miss.T sa...

For noen lekre saftflasker !!! skikkelig gammeldagse og fine : = )

Charlotte sa...

Ja, de flasker er virkelig skønne. Flotte farver saften har. :-)
Jeg kender godt til fristelsen med at købe nogte bare fordi det er fint.

Drömlägenheten/Caroline sa...

Hej!

Jättesöta flaskor!!! och så fin blogg du har. Väldigt inspirerande.

Skall kika runt mer på din blogg nu!

/Caroline

Lykkeline sa...

Kjempefine flasker, du! Og bloggen din var også flott, synes jeg!!

camilla sa...

Ja, har blitt noen nye kurver. Er blitt så glad i de som er litt grå. Som dene ene jeg kjøpte på Mester grønn. Jeg har også sett på det oliventreet, så går også å tenker på å anskaffe meg det.. Er jo så fine :) Ja, må få til det loppemarkedet. Så mulig vi sees da.. Ha en fin onsdag. Klem -C-

Lindas Hus.. sa...

Flotte flasker.Dem blir flotte på sommerbordet.Nå sol,te og hageprosjekt.SMIL Klem.

Gunhild sa...

Stilige!! Vet du jeg har noen ganger vært fristet til å kjøpe bitter appelsinmarmelade på Ultra pga. en flott orange boks. Har ikke gjort det enda da. Så det er ikke bare du som fristes av emballasje.

Englefryd sa...

De var jammen kule. Har du kjøpt de i vanlig mat butikk eller? Vært fine på kjøkkenhylla kanskje, tjihi:-)

Minmill sa...

Åh, så super fine flasker. Skikkelig nostalgiske med den korken på. Jeg faller også pladask for slike flasker. Ikke tenk på prisen, dette er jo ikke noe du skal kjøpe hele tiden. Støtter deg jeg...

rosa:-) sa...

Heisan:-)
Ble rent tørst av å se på de fine bildene dine!
Flaskene er ganske stilige ja. Har sett lignende flasker i ulike farger hos Pytt i Panne (tror det er det de heter) og de var rimligere! Se for deg en slik flaske i en farge du liker og med selvlagd saft og selvlagde etiketter, hadde det kunne vært noe?
Klem

Livs Lyst sa...

Ja, de var fine!
Hilsen Ljo

Grip dagen sa...

Søte flasker, ja.
Koselig å bruke slike på bordet. Det er liksom prikken over i'en.

Hører rykter om at du skal på loppis i helga! Heldige du - og lykke til!
Klem Marit

Kristin`s hjem sa...

Utrolig flotte flasker, vi er mange som lurer på hvor vi kan få kjøpt disse? Har sett noen før,men de var bare til utstilling i en interiørbutikk.Hilsen Kristin

Kristin`s hjem sa...

Takk så mye,jeg tror rett og slett jeg må ta meg en tur ut til sørlandssenteret hehe,Har vært på jakt etter disse flaskene,og siden de ble brukt til utstilling tenkte jeg med en gang at dette blir ikke lett å få tak i. Gøy med noe utenom det vanlige. Ha en flott dag,og nyt finværet. Hilsen Kristin

Lindas Hus.. sa...

Hei Borghild!Lurer på om jeg så deg et stykke foran meg i køen,det var jo kaos på loppis i dag.
Litt sån "klaus"...Fant et målebeger
og ei lita brikke.Min venninne fant
tre flotte mugger og noe annet smått.Jentungen fant masse bøker, cder,og vesker.Så ei ung jente med en av dine heklepunger,veldig fin Live.Ha en fortsatt fin helg!Linda :))

Anita sa...

Sååå fine flasker!! Faktisk ganske så billig spør du meg.... Hørtes friskt og godt ut!! Kos dere masse! klem!