tirsdag 14. april 2009

Bukser i lange baner

På den siste påskefridagen fikk jeg litt tid bak symaskinen. Det ble et par nye puter, og så hadde jeg noen stoffer fra bruktbutikken som hadde ligget en stund. En gardin og et dynetrekk ble til to pysjbukser, den ene mykere enn den andre:-)
.
Storebror fikk grønne bukser med et ubestemmelig tegneseriemønster på:-)
.
Og minstemor fikk et par psykedeliske bukser:-)
.

Og mens størstemann forklarte at han ville bruke buksene om ganske lenge til(!?!), så kunne ikke minstemor få dem på raskt nok. Her er hun på farta i kjøkkenskuffen, kopp og Byggmester Bob-sugerøret på gulvet er allerede funnet fram, og hun står her på tå for å få tak i sjokomelkpulveret.
Haaa sånnnn!!! Sta som få!;-)
Lurer på hvem hun har det fra???;-) Klem B:-)

12 kommentarer:

camilla sa...

Nydelige bukser Borghild.
Du er utrolig kreativ... Håper dere har hatt en fin påske:)
Klem camilla

Englefryd sa...

Kule bukser. Jammen er du flink.
Skjønner godt at lillemor vil ha sjokomelk jeg ja, det er jo kjempe godt det:-)

Klem

Bo med barn sa...

For en herlig buks minstemor har fått! :) Og du, man kommer langt med litt stahet..he he.

Lena

Glede sa...

Hei! Så flink du er til å sy.. Likte spesielt den til minstemor. Fikk meg en symaskin til jul, men tror det er en stund til jeg kan sy noe slikt. :)

Lindas Hus.. sa...

Hei!Herlig tulle på titt i skuffen.
Gøyale bukser du har sydd.
Har bare en idee hvor du kan se på info om bruktmarkeder i danmark å det er hos Brocante, men det var i helger,det var et tlf.nr der, kanskje du kan ringe å høre.
Nå er den 25.4. plotta inn,å seer du etter meg, så går jeg nok med turkis jakke.Ha en fortsatt fin uke.Klem fra Linda :))

Tove sa...

Herlige bukser du har sydd, de var vireklig fine begge to. Og er det ikke rart hvordan barn ofte blir "speilbilder" av sine foreldre, hihi På godt og vondt:)

klem

Sissy's Hus sa...

Så nydelige bukser!! :)

Og så nydelig liten (stoooooor) jente du har.. Hihi..

Klem fra
Christina

minimum sa...

fine bukser altså!!! Har en del gammle dyne trekk jeg ikke helt vet hva jeg skal gjøre med - er ikke sikker på om det er verdt å sy noe av det en gang så utslitt som det er - men fine er de - så kaste dem gjør jeg jo heller ikke...

Anette sa...

Så herlige!! Og storebrors kommentar...he he

silje-sin sa...

Så tøffe bukser, og skikkelig originale!! Her i huset er også lillesøster utrolig sta, men det er jo bra egentlig da;) Håper dere har hatt en fin påske! klem fra silje.

Livs Lyst sa...

Veldig RETRO-KUULE bukser altså!! Jeg syns det er så tøft selv om jeg ikke lager slikt selv. Men denne stilen fasinerer meg veldig!! Tøft tøft!!

Og JEG har tro på at DU finner en gammel seng! Kanskje skuvseng er litt vansekeligere å få tak i, jeg vet ikke. Men jeg har sett flere kuule senger på bruktmarkeder. Har bare ikke hatt plass eller behov for flere jeg da..
Men lykke til med det!!

Hilsen Ljo :O)

Haust sa...

Kjempefine bukser!

Fortsatt god helg! :)