søndag 26. april 2009

Frustrert!

Det er det man blir når man blir nødt til å ta med seg små barn på loppemarked! Spesielt hvis man har gledet seg i mange uker;-S
Det var det som skjedde i går, og det gikk som forventet. Det er jo så trangt på slike tilstelninger, at etter å ha skvist meg gjennom en runde med ett barn på hoften og et annet klamrende fast i genseren, og uten å ha fått sett noen ting, så dro vi hjem uten en eneste loppe...:-(
.
Det vil si, jeg stoppet og kjøpte en liter maling og en hengeselje som trøst, og ungene fikk hver sin is. Stakkars unger, det var jo verst for dem, omringet av 'gale' folk på alle kanter;-)
.
Men selv om det var verst for ungene, så syntes (synes) jeg litt synd på meg selv også, tenk på alt det jeg kunne ha funnet!! Men sjansen kommer nok igjen:-) Og noe godt kom det jo ut av frustrasjonen; Ikea-krakken ble endelig malt:-) Jeg traff Camilla i alt kaoset også, og hun gikk og bar på et flott emaljert vaskefat + at hun hadde sikret seg et par stoler også - heldiggrisen!!;-) (Gleder meg til å se bilder av ferdig oppusset prosjekt, Camilla!:-)
.
I dag derimot, har turen ut av huset vært ganske så fin! Like bak huset vårt er det et kjempefint turterreng, og i dag gikk turen til Jettegryta.
.
Strålende vær for en tur!!
.
Spennende for både store og små med kjempestore hull i bakken;-)
.
Og alle var vi enige om at det hadde vært en fin tur:-)
Grillingen da vi kom hjem var ikke så verst den heller;-)
.
Ha en riktig fin uke alle sammen! Klem B:-)
.
(PS. Flaskene på forrige innlegg er kjøpt på Ultra, men de samme finnes kanskje i andre store butikker også)

10 kommentarer:

My little footprints sa...

HEI!!
Koselig å titte innom igjen ;)
Jeg måtte le litt når jeg leste, jeg så dere liksom for meg der dere trengte dere forbi menneskethavet som stod tett i tett og småspringer for å finne det beste loppiskuppet! ;) Er nok ingen lett sak det der! ;) Ønsker deg en fin Vår Borghild!
Klem Beth

camilla sa...

Hei Borghild.
så koselig innlegg:) Forstår godt at du syns det var kaos, syns det selv jeg... Men så fin den lille trappa ble. Nydelig farge! Har samme, så må ogdså få malt den. Ha en fin mandag...:)
Klem- C-

Minmill sa...

Æsj, så kjedelig da at loppemarkedet gikk slik for deg. Kan levende se for meg at du følte deg litt snytt. Håper du kan klare å gå alene neste gang det er loppis. Men nå fikk du erfart hvordan det er å ta med barn. Jeg ville også ha vært der, men jeg var på skitur i stedet. :)
Ikea krakken din ble jo fin med hvitmaling, så det kom jo noe godt ut av dette.... Ha en fin dag.

Charlotte sa...

Ja, det er lidt kedeligt at loppemarkedet gik sådan for dig og dine små. Men dagen endte jo godt trods alt. Turen til Jettegryta ser vældig dejlig ud.
Ha en super fin dag.
Hilsen Charlotte i Dk
www.herhosmig.blogspot.com

Tove sa...

Små barn og loppemarkeder behøver ikke å være den beste kombinasjonen nei, og iallefall ikke to barn.., hihi Skjønner godt at du ble frustrert ja.. Har hatt med Hannah på mange loppemarkeder, og det har som regle gått veldig bra. Men så er hun jo bare en da, og må si jeg har vært på loppemarkeder med Hannah når hun var mindre der jeg ikke har fått "gjort alt jeg skulle" ja.. Men det funker jo best på loppemarkeder der det ikke er overfyllt med mennesker. Da pleier hun å få 20 kroner til å kjøpe seg noe for.. Da er hun opptatt med å finne noe, eller å beundre funnene sine:)
Men godt at du fikk malt krakken din da:), og ellers høres helgen deres ut til å ha vært super, med tur og grilling:)

Håper den nye uka di blir flott, og husk å skaff barnevakt før neste loppemarked:)

klem

Sissy's Hus sa...

Jeg skjønner at man blir en smule frustrert på loppis nå om dagen! Folk er jo GALE...
Men så fint at de fikk seg en is!

Krakken ble kjempe fin!
Ha en kjempe fin uke..
Klem fra
Christina

Jannicke sa...

...koselige bilder! Synd at det er slike tilstander på loppemarkeder! Mer ro og fred i naturen, ja :o)

Ha en fin start på uken :o9 J.

Home By Virginia sa...

Hei...!!! :D

Det ligger noe til deg inne hos meg... ;)

*--- Klem ---*

Grip dagen sa...

Små unger er ikke lett å ha med seg på loppis, nei... Har prøvd det!
Nå er mine større. De har lært at mamma springer sin egen vei straks dørene åpnes. Ungene må også komme seg nær bordene og straks gripe tak om de ser noe de ønsker.
En skal tidlig krøkes, for god loppe å bli... Eh...

Klem Marit

Ramme alvor sa...

Jepp, ser det for meg. Ikkje rart du vart frustrert. Men trappa og treet var fint, og ungane vil me jo ikkje leve utan heller :)

Britt