onsdag 15. april 2009

Har dere hørt...

...at Sally Ann åpner som en shop-in-shop på Fretex i Sørlandsparken i morgen?
.

Gleder meg masse til å se den nye butikken (Fretex selv åpner jo også i nye lokaler)...
.
...men synes det er kjipt å tenke på at jeg ikke har sjangs til å gå innom før i neste uke:-(
.

Må også vise noen puter som ikke er kjøpt på Fretex, men som er sydd av meg. Ble nemlig litt lei av å se de hvite innleggsputene (hadde lagt trekkene til vask) pent (??) plassert på puffen i stua dag etter dag... Kunne jo kastet dem inn i et skap, men sånt tar av og til lang tid her i huset;-)
.
Artig med noe nytt, da, og slik ser de ut på andre siden. Superkjappe å sy, med glidelås langs hele den ene siden:-)
::
Må også fortelle om da vi var i 'Alléen' (sentrum) i Lyngdal på Påskeaften. Tuslet litt rundt og bare kikket, og plutselig så ser jeg en barnevogn det henger en bleiepose på, og på den posen står det b-design:-) Utrolig artig, for ikke kjente jeg hun som trillet vogna, og ikke hadde jeg ventet å se igjen noen av posene jeg har sendt rundt omkring i landet:-) Så hvis en av dere lesere eier en rød bleiepose med prikker på, var i Lyngdal Påskeaften og syntes en lyshåret 'jente' (er bare 35) kikket litt rart på deg, ja da var det nok meg:-)
::
Vi andre ses kanskje på Sally Ann til uka?;-) Klem B:-)

13 kommentarer:

Min Verden Hanne sa...

Tror jeg skal lære meg å sy puter. De jeg tittet på i dag kostet 600 kr. stykket - haha! Ikke noe for meg, trenger de pengene til roser og annet dill i hagen. Dine var helt supre. H.

Sissy's Hus sa...

Jeg tror nok du kommer til å se den bleieposer rett som det er.
Jeg ELSKER min! Hihi.. Bruker den hele tiden, perfekt str.

Ønsker deg en kjempe fin dag!
Klem fra
Christina

Lena sa...

Tusen tusen takk for pakken som kom i posten i går!!
Kjempekoselig:)
Skal nyyte de herlige påskesjokoladene!!
Klem fra Lena

Pene Lene sa...

Så flotte puter! Herlig stoff og mønster!
Og du og du for noen bukser du hadde sydd. Gjett om jeg fikk lyst til å prøve meg på sånne.

Minmill sa...

He he, det har jeg fått med meg. Så annonsen i avisen jeg også. Jeg jobber i et bygg rett i nærheten, så det er ikke umulig at lunsjen blir en liten tur ned dit.

Putene dine var forresten kjempesøte. Det er deilig med litt farger av og til.

Ha en fin dag B.

Klem Minmill

Minmill sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Pillepalle sa...

For fine puter du har sydd! De liker jeg veldig godt!
Hilsen fra Pillepalle

Lovise sa...

He he, det måtte nå være litt morsomt da,- å se en av dine egne poser i bruk:)
De er sikkert praktiske for småbarnsmødre, tenker jeg.

OdaAnna sa...

Så gøy å se sine "egne"ting da:) Jeg så engang en liten jente på senteret her med et pannebånd jeg hadde strikket. Det var jo litt stas da;) Putene var kjempefine og fargerike!! Ha en fin helg!!

Gunhild sa...

Må bare presisere at det var lattekoppene uten hank jeg kjøpte i går. Så ikke noe til de nye koppene.
Har du meldt deg på bloggtreff i Grimstad da??
Jeg var innom Sally Ann også i går, men kjøpte ikke noe av det. Ikke de helt store fristelsene for min del.

Gunhild sa...

Måtte skrive litt til. Så gøy det må ha vært å se bleieposen på en vogn. De er jo så flotte, så det er jo ikke noe rart at de dukker opp. Ha en fin søndag!! Jeg har nettopp stått opp her. Sov lenge i dag.

Hulda sa...

Så fine og spreke putetrekk du har sydd! Virkelig festlige. :) Butikken hørtes også spennende ut.

Fru. Fryd sa...

Så flotte og fargerike puter du har laget. De var kjempe fine!! Tittet også innom "sjappen" din, og er mektig imponert over alt det fine du lager i freche farger. Sikkert artig å se igjen tingene sin i bruk:0)

Takk for besøket på bloggen min, og det må ha vært utrolig artig å ha Sylfest til lærer, for humor det har den "lille" mannen;0)

God uke til deg og dine