torsdag 30. april 2009

Isblå?

I det siste har det dukket opp et par isblå/mintgrønne ting på kjøkkenet. Det startet med matboksene som fulgte med da jeg kjøpte anorakker til ungene.
.
Knallfine, synes jeg:-)

Og så malte jeg jo krakken på kjøkkenet (i ren frustrasjon;)
Den kan godt se hvit ut på bildet, men det er altså en god del blått i den.
.
Og så var det disse boksene som plutselig stod på kjøkkenbenken, kjempekjekke til forskjellige frokostblandinger. (Burde vel strengt tatt dratt ut ledningen bak før bildet ble tatt, men men...)
::
Har ikke så mye å blogge om for tiden, men ville bare ønske alle sammen en riktig god langhelg!! Klem B:-)

19 kommentarer:

Lena sa...

Nyyydelige isblåe ting, boksene var kjempefine! Har samme krakk som deg, men den er umalt. Ønsker deg en finfin helg:-)

Lindas Hus.. sa...

Hei Borghild!Nei,det er ikke alltid
det er like lett det med blogging.
Nydelig med blå detaljer.Flotte bokser,søt krakk.Fant du noe på loppemarkedet?Her ble det kun med hjem to ting.Ha en fin 1.maihelg.
Linda :))

Bjørkely sa...

hei hei!
For noen flotte ting du har. Den blå fargen var nydelig!

Pillepalle sa...

Hei!
Så fine farger i ditt kjøkken! Jeg liker alt sammen :)

Ja, det er synd med loppemarkedet! Jeg husker slike opplevelser med guttene mine, men heldigvis er de litt eldre nå og loppebanen er fri for meg!

Hilsen fra Pillepalle

Rekkehuset sa...

Enig med deg - det er en nydelig farge! Og de matboksene var virkelig søte:-) Ha en finfin helg, klem fra Hanne.

Marte sa...

SÅ morsomme matbokser. Følgte de bare med eller får du også kjøpt de andre steder? Har du peiling?

Sol sa...

Isblå er lekkert.....et par sånne ting(eller fler) kunne godt ha funnet veien sin til mitt kjøkken også ;-} Ha en fin 1. Mai.

Jannicke sa...

Lekre bokser (de med frokostblanding i), hvor fant du de??
1.mai klem fra J.

Tove sa...

Det var mange fine isblå ting:) Det er en nydelig farge. De boksene er fra House Doctor er de ikke? Lurer på om ikke jeg må bestille inn slike... Så mye bedre enn de store frokostblandingseskene..

Ha en flott helg!

klem

Anita sa...

Jøss, fortell hvordan såå fine bokser bare plutselig dukker opp;0) Likte de alle sammen rågodt! Kjempefine!! Tror mine pioner har kommet masse lenger opp bare i dag, og det beste er at alle de 3 jeg plantet, ett annet sted kommer opp! Blir så glad, tralalala:0) KOs dere fortsatt og kryss fingrene for mere vakkert vær!

Hulda sa...

Men, det er jo også en helt herlig farge!! De boksene på både det øverste bildet, og det siste var så lekre! Er det house doctor? Søt skammel også.

Guttemamma sa...

Liker alt sammen SÅ godt!!!

Englefryd sa...

den fargen er jo sååå fint. Kjempe delikat. Kule matbokser.

God helg til dere.

klem

Huset på toppen sa...

Så flott og praktiske bokser du har kjøpt, Borghild!! Det er jo fint å se hva som er inni boksene der de står på benken:) Koselige mat bokser dere fikk med til ungene,lekker fasong!! Og den skålen med sweets var ny for meg, men jeg har godis!!Liker så godt disse skålene fra Bruka,og jeg har lyst på fler. Håper det dukker opp noen nye her i min interiør butikk snart!!
Ønsker deg en fin helg videre!Klem Linda

Lykkeline sa...

Så fint det var med det Isblå.. og alt ellers..

Rekkehuset sa...

Hei igjen,

takk for skryt:-) Angående nøstebarnboka synes jeg de har veldig fine modeller og jeg har strikket flere av dem. Størrelsene er ganske normale egentlig, men det er klart at når jeg strikket str. 4 år men med Lerke ble den større enn om jeg hadde brukt originalgarnet - men det visst jeg jo. Dersom man bruker originalgarnet mener jeg størrelsene tilsvarer det man forventer. I boka er det både baby-modeller, barnemodeller og voksen-oppskrifter så du finner nok noe som passer!
Ha en fin helg videre, klem Hanne.

Minmill sa...

Jeg synes de blå innslagene var riktig så delikate jeg. Noen ganger kan ting fort bli for hvitt, bare fordi det er trygt og greit. Jeg skulle ønske jeg kunne prøve meg på litt kulør jeg også.

Sissy's Hus sa...

Hihi.. Flotte ting! Jeg trenger den rutete røde!!!

Hahahhaha.. La ikke merke til ledningen jeg..

Klem klem

Raquel sa...

I like those boxes in the kitchen very much! You have such beautiful things in Scandinavia. I hope hope that I can visit your country one day and buy lots of, lots of beautiful things!Hihihi!

Kind regards Raquel