onsdag 1. april 2009

Påskegave til deg?

Jeg får alltid så koselige kommentarer på innleggene mine, og må nok innrømme at jeg får en smule dårlig samvittighet når jeg ikke alltid 'svarer':-( Blogger blir lest, men det er så fort gjort å bla seg videre fra den ene til den andre, og svupp er 'bloggetiden' oppbrukt, og jeg har ikke lagt igjen en eneste kommentar:-(
Derfor har jeg lyst til å gi bort en påskegave til en av dere, selv om egentlig alle skulle hatt en:-)
.
Så hvis du har lyst på denne fuglen og disse serviettene (begge fra Maileg), trenger du bare legge igjen en kommentar på dette innlegget, og du er med i trekningen.
.
Jeg har også fått hengt opp en ny hylle på kjøkkenet. Den har bare ligget ferdigmalt i sånn ca et år, så nå endelig kom den opp.
.
Der finnes både sunne og mindre sunne oppskriftsbøker, og jeg må nok innrømme at American Sweets er den boken som frister mest;-)
.
Både loppisfunn og nyere funn har også fått plass:-)
.Ble i grunnen veldig koselig med en tallerkenhylle der, og egentlig passet fuglen og serviettene fint også, mulig jeg må investere i et par selv også;-)
Men fuglen og serviettene (og kanskje litt til) er altså beregnet på en av dere! Og vinneren trekker jeg nå til søndag (den 5. april).
Klem B:-)

68 kommentarer:

vivian sa...

Ja vet hva du mener! Er så mye spennende her inne i blogglandia. Da blir det litt vanskelig å følge opp alle. Uansett alltid koselig å besøke bloggen din. Å så klart måtte jeg legge igjen en kommentar denne gangen! hehe! ;-) Ha en super duper uke!

SMIIIIL fra vivian ;-)

Hulda sa...

Vil selvsagt være med! Fine ting du skal gi bort. Hyllen er flott, likte blandinga av bøker og fat. Ble stilig! Liker bloggen din godt, alltid koselige innlegg og fine foto.

Rekkehuset sa...

Så fin hylle:-) Jeg har etter en tid i bloggverden funnet ut at jeg nok må få meg en tallerkenhylle jeg også..rart hvordan sånt smitter *ler* Ikke alltid så lett å få lagt igjen kommentarer overalt heller, men det er koselig å ta en leserunde likevel. Jeg er stadig innom bloggen din, fordi jeg liker den så godt:-) Og trekningen vil jeg gjerne være med på! Ha en finfin dag, klem fra Hanne.

Englefryd sa...

Er gjerne med på en trekning jeg også:-)
Ble kjempe fint med tallerkenhylla, så "farlig" gode ut kakene på de bøkene gitt!!

Klem fra May Britt

Nostalgia sa...

Klart jeg vil være med :-)
Så fin den var tallerkenhyllen, og oppskriftsbøkene dine. Kan tenke meg det er mange fristelser ja :-D

Ha en deilig onsdag.
Klem, Nostalgia

Nr. 21 sa...

Ble veldig fint med tallerken-hylla! Jeg ønsker meg også en sånn, altså! Og den fuglen var jo sååå søt! Ønsker meg en sånn! :)

villemo sa...

Det ble kjempefint med tallerkenhyllen, noe som minner meg på at jeg har to stk umalte her.. Jeg er fortsatt veldig fornøyd med lommebøkene, og bleieposene du har laget, og får masse skryt av de. Vil gjerne være med i trekningen din. Ha en fin fin dag i solen.

Glede sa...

Hei! For en nydelig premie! Jeg vil gjerne være med i trekningen! For en nydelig tallerkenhylle, akkurat en slik jeg skulle ønske at jeg kommer over.. Skal snoke litt rundt på diverse loft tenkte jeg, så får vi se hva jeg kommer over. Ha en fin dag!

Jeanette sa...

Så koslig og så snill som du er da Borghild! :)
Jeg vil gjerne være med!!
Ønsker deg og dine en flott påske ^^,)
Klem j.

Tove sa...

Så fint du hadde ordnet til i tallerkenhylla! Det er så morsomt med slike hyller, det er så lett å forandre og pynte dem:)
Og selfølgelig blir jeg veldig gjerne med i trekningen din, utrtolig søte ting du vil gi bort!

Ha en kjempefin uke

klem

Kari sa...

Tallerkenhyllen var kjempefin! Har også to stykker liggende, må bare få malt dem og så tar det vel enda lenger tid før jeg får dem opp... Tenkte også jeg skulle ha bøker i den ene. Blir gjerne med i trekningen.

Kari :-)

igi sa...

Tallerkenhylla ble kjempe fin!
Jeg ønsker selvfølgelig å være med på påsketrekningen!

Solstad sa...

Jeg vil gjermne bli med på trekningen din ....du er jo bare sååå snill :))
Jeg kjenner meg sååå igjen i det du skriver...hopper fra den ene bloggen til den andre ..det går så fort :)

Christine Louise sa...

Jeg er gjerne med i trekningen din :) Spennende.
Skjønner hva du mener med bloggingen ;)

God klem til deg..

Fjordheim sa...

Ja det er nok ikke bare du som bare skal se på en blogg til før en skriver en kommetar, og så plutselig må en avslutte. forstår ikke hvor fort tiden går når en koser seg med alle de flotte bloggene. Og inne hos deg er jeg rett som det er, men ikke ofte jeg legger igjen en kommetar nei. Men i dag måtte jeg jo det.
Ønsker deg ei flott påskehelg :)

Katrine sa...

Kjempe fin hylle! passer fint på kjøkkenet :) endelig er loppesesongen igang, og masse skatter hjem i hus. Pippipen og serviettene var jo nydelige!

Lovise sa...

Kjenner meg så godt igjen. Man vaser rundt og leser litt her og der, og plutselig må man ile på jobb..... Sånn er det bare. MEN KOSELIG HOBBY ER DET I ALLLE FALL!!

Takk for titten hos deg i dag:)

Guttemamma sa...

Du søte Borghild, du skal ikke strese med kommentarer! Bare surf rundt og kos deg du!! Men jeg blir ikke lei meg for å få litt lilla i hus...klem så lenge!

My home is my Castle - by Kari sa...

Jeg blir og gjerne med :))
Jeg har og lagt ut en trekning hos meg og du er velkommen til å delta :)

Klem,Kari

Lena sa...

Som flere her sier, så kjenner jeg meg også igjen... Jeg får flere kommentarer enn hva jeg rekker å legge igjen selv, og det gir ofte dårlig samvittighet. Men, men, man gjør så godt man kan! Flott tallerkenhylle du har fått deg, og koselige ting i hylla. Og jeg vil mer enn gjerne være med i trekningen av den søte fuglen og de flotte serviettene:o) Ha en flott dag!

Sine sa...

Du er ikke alene, det skal du vite. Det er jo så mye flott å se. Jeg vil gjerne bli med i trekningen :-)

Hespe sa...

Heisann!
Tror det er flere av oss som har det slik. Vi suser innom bloggene, men får dessverre ikke alltid lagt igjen kommentarer...

Trekning om en herlig påskegave vil jeg jo gjerne være med på :o)

Ha en flott dag videre!

Klem

Jorunn sa...

Jeg tror vi er mange i samme båt... Skulle så inderlig ønske jeg var flinkere til å legge igjen kommentarer!
Blir gjerne med i trekningen av disse skjønne serviettene og fuglen! Trekningen foregår på min bursdag, kanskje har jeg flaks da!!??
Ønsker deg en strålende dag!!
Klem

tulla i skogen sa...

blir gjerne med på trekning om en påskegave ja:-)

ha en fin uke:-)

*Randi*

Huset på kollen sa...

Superfin tallerkenhylle, jeg kjenner på meg at jeg må ha en til i hus snart jeg også ;) Og ja takk til trekning, det er alltid stas! Nydelige servietter :)

Snuskefrua sa...

Ja det var de svarene på innleggene. Jeg er helt enig i at et er lett å bla videre. Men jeg tror ikke at man egentlig bryr seg så veldig mye om det kommer svar eller ikke:) Det viktigste er at vi får komme med våre kommentarer...
Jeg syns de Maileg-produktene er helt nydelige. Det er INGEN butikker her hvor jeg bor som fører disse produktene:(

Snuskeklem:)

happy in pink sa...

akkurat sånn føler jeg det også!!! er IKKE flink til å kommentere...og lider av dårlig samvittigheti pga det:)))

men sånn er det...tiden strekker ikke alltid til!!!

fuglen og serviettene er lekre og lilla...elsker lilla:)))

blir gjerne med på trekning, ja;)))

klem tara

Anita sa...

Jeg vil være med!!!! Kjempefine ting du trekker ut!! Hyllen ble veldig fin på sin plass! Fint med kombinasjonen bøker og annet!! Ha en flott ettermiddag!

Jill sa...

Blir litt redd for at det er en aprilspøk når du lover vekk så fin premie... :-)
Jeg har en kokebok som heter Sjokolade.....
Need I say more?

Black Feathers sa...

Klart jeg vil være med. Besøker jo bloggen din hele tiden, men er kanskje ikke flinkes til å legge igjen kommentar. "Ta seg i nakken"
Jeg skal bli bedre til det ;)

Ha en super dag ;)

umulie sa...

Hei! Jeg har vært innom bloggen din før,men ikke vært flink til å legge igjen kommentar. Ha en strålende påske

camilla sa...

Hei Borghild.
Så koselig det ble med tallerken hylla. Ønsker meg en selv, men får håpe det blir en i løpet av våren!
Ellers får vi glede oss over at våren er kommet til sørlandet:)
ha en fin dag,Klem

Lena sa...

Du er ikke alene om å ha dårlig samvittighet, er ikke verdens flinkeste til å kommentere selv!
Nydelig hylle du har fått deg:)

Frøken Englefjes sa...

Jeg kunne virkelig trengt en liten pip som kunne lyse opp dagene mine i denne tiden hvor jeg har hatt og har det ekstra vanskelig. Vårrengjøring, studier og påskepynting har jeg ikke ork til så jeg vil gjerne være med i trekningen, så kanskje kan en liten pip hviske meg i øret om morgenenen når jeg ikke vil stå opp at jeg burde og flotte servietter kan pryde bordet når jeg har jenteklubb neste gang.

Maliva`s verden sa...

Oh så fin hyllen ble..så noen spennende kokebøker der også:O)Klart jeg vil bli med i trekningen av den koslige påskegaven....Klem fra Maliva

Britt Eva sa...

Hei. Kos og se innom deg. Mange rundt om i bloggeland beklager seg over at de ikke får tid til å legge igjen kommentarer til alle, men er det så viktig. En ser jo at folk er innom hvis en har en teller, også legger en igjen en hilsen når en har tid og lyst. Det synes jeg er helt ok, så ha ikke dårlig samvittighet : )
Det var noen koselige gaver du deler ut og fine bilder du deler med oss. Ha en riktig fin dag i vårværet på nordvestlandet. Klem fra Be

Kristins` hjem sa...

Når man først er inne i bloggverdenen går tiden fort, prøver å være flink til å legge igjen kommentarer, men noen ganger er det bare med tanken og så kommer en på det igjen osv. Er så mange inntrykk at alt nester overgår hverandre til tider. Flott Fugl og fine servietter, så her er et spor etter meg :-)

Evami sa...

Så snill du er da med leserne dine:)

Og tallerkenhylla di ble jo bare lekker:) Og snart er dte påske og dte begynne rå bli vår i trøndelagen,deilig:)

Klem Eva

Siv`s hobbyside sa...

Heihei!
Kjempefin tallerkenhylle... Jeg har lagt min elsk på disse hyllene jeg også :)
Ha en finfin onsdagskveld
*Siv*

Jenny sa...

For en flott tallerkenhylle :)

Og nyydelige servietter, og en søt liten fugl - selvfølgelig vil jeg være med!

Takk for en inspirerende blogg. Ønsker deg og dine en riktig god påske!

Ida sa...

Hej Borghild! Jag är hemskt gärna med och tävlar om den fina fågeln och servetterna! Kram Ida

Dilldall-Nina sa...

Kjenner meg igjen i dette med kommentering. Det går litt i rykk og napp ;). Tallerkenhylla di var flott "stylet". Helt etter min smak. Ikke sant det er en forløsende god følelse når man endelig får gjort noe man har tenkt på lenge. Det var da noen helt fantastiske gaver du lodder ut, så jeg vil jo selvfølgelig være med. Vårlig hilsen ;)

Livs Lyst sa...

Jeg legger gjerne igjen en liten kommentar hos deg da.

Ha en fin kveld!'
Hilsen Ljo

stjerneglass sa...

Kom over bloggen din idag, og det er jeg glad for. Håper det er greit at jeg linker til deg fra min blogg.

Kjøpte en slik fugl fra maileg (grønn) for å pynte med her hjemme, men hver kveld finner den på mirakuløst vis veien i senga til sønnen min på snart 3. :)

Miss.T sa...

Flott tallerkenhylle , godt den fikk oppe opp og gjøre sin nytte : )

Jeg vil være med på trekningen din : )


Ønsker deg en riktig flott påske !!
Klem

Marit sa...

Hei!
Hørtes veldig fristende ut med en liten trekkning. Er innom bloggen din da jeg absolutt finner mye inspirasjon hos deg.

god påske til deg og dine!

Anonym sa...

Hei på deg:)
Syns du har en inspirerende og flott blogg, en av mine favoritter!!! Du lager så mye fint:)
Bare elsker "maileg" og vil veldig gjerne være med i trekning...
Ønsker deg en flott påske!
Klem Johanne C.

Anonym sa...

Heisann! Fin blogg du har! Jeeg har miniature jakker til mine unger- er veldig forbøyd med de!!

Haust sa...

Å ja, eg vil sjølvsagt vere med i trekninga!

Vil også ynskje deg ei god påske! :)

Lindas Hus.. sa...

Ååååå,ja Borghild,jeg blir med.
Nydelig tallerkenhylle.Nå er det jo snart tid for stort loppemarked på Lund igjen.Gleder meg.
Linda :))

Ingrid sa...

Veldig fint me den hylla! :) Fine gaver du gir bort da.. jeg vil gjerne være med på trekning! :)
Ha ei fin palmehelg!

Nina J sa...

kjempefin hylle...og så søøt liten fugl:O)

Villmarkstausa sa...

Den fuglen hadde passety hos meg;-))God helg!

Kirsi sa...

Koselige bilder på bloggen din i dag!
Jeg falt så for fatet i hyllen, har like selv og synes de er så påskete! De finner jeg alltid fram til påske sammen med noen gule kaffekopper/sjokoladekopper med gullkant og svaner på!
Jeg gleder meg til å få bleieposen fra deg! Savner den rosa så fælt, men trøster meg med at kanskje noen syntes den var så fin at de bare måtte ta den med.... den ble borte på helsestasjonen tror jeg!
Jeg blir gjerne med i trekningen av gaven også, jeg!
God påske!

Mrs.D sa...

Nydelig hylle!
Jeg har ikke mindre enn 3 stk her hjemme og en på hytta. Jeg klarer bare ikke gå forbi hvis jeg finner de på loppis. Ang MiniATyre jakke vet jeg helt sikkert at de selger dette merket i Arendal på Lille Trille. De var flotte! Kjøpte ny jakke til mitt troll fra MeeToo, har masse flotte farger i kolleksjonen sin!
Ha en fin helg!
Dina

Anonym sa...

Jeg er nok en av dine mange sniklesere som selvfølgelig også gjerne vil være med på trekningen:)
Det er en fryd å følge med på deg!

Frida28

tiloktu@online.no

Mannen din sa...

Er jeg inhabil, eller kan jeg også bli med på trekningen?. Det lilla hadde passet perfekt i boden....

sol sa...

Smart å ha kokebøkene stående framme, så er det enklere å ta med seg en i farta og finne fram en spennende oppskrift. Mine står helt øverst i bokhylla...

Fuglen er kjempesøt, så denne trekningen har jeg lyst til å være med på!

Ha en flott påske :)

Juliann sa...

Så fine ting du lodder ut! Blir spennande med denne trekninga! Lurt å ha bøkene i hylle, då blir du mint på at du har dei!

Anka sa...

Hei. Kan jo ikke la være å legge igjen en beskjed når sånne fine gaver lokker:) Pleier å legge igjen uansett da. men den pip pipen var kjempe søt! Tallerkenhylla ble jo veldig dekorativ. Riktig god helg og god påske:)

Toril (foreldremanualen) sa...

Så koselig og dekorativ tallerkenhylle!

HobbyMegHer sa...

Så snill du er, da!
Den hyllen ble jo kjempeflott. Så koselig med bøkene utstilt slik.
:0)
"Gevinsten" var jo bare nydelig.
-Jeg er gjerne med på trekningen, vettu! Tvi tvi! :0)

janne - kathrine sa...

Heisann.

Ja, kjenner meg helt klart igjen. Leser på en blogg og klikker videre til den neste fordi en så noe spennende på blogglisten på siden, og så glemmer jeg å legge igjen kommentar på den siden jeg opprinnelig begynte på :-)

Ønsker deg uansett en riktig fin påske!

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med! Fin blog! God påske fra Toril A (magnar@aspaker.no)

Ann-Helen sa...

Har jeg kjempelyst til å bli med på:)

Klem

Sanna sa...

Så klart vi er med ! Trenger du noen super enkle dekorasjonstips til påske så ta en titt på bloggen min. Super enkelt og så søtt. God påske forresten ;o)

Livy sa...

Så flott talerkenhylle! Jeg har saumfart flere loppis for å finne en slik, men ikke hatt lykken med meg enda.

Koselig med trekning, håper jeg ikke er for sent ute;-)

Ønsker deg en riktig god påske!
Klem fra Livy

Anonym sa...

Hei,

og fortsatt god påske!
Var artig å lese om gode påskeminner fra hytta.
Vi har Malstrøm på DVD, og ser den på nytt nå. Kan anbefales :-)

Hilsen Signe