søndag 5. april 2009

Vinneren av påsketrekningen...

...er Lena med bloggen I min lille verden:-)
.
(Bildet er lånt)
.
Og det passet egentlig kjempefint, for Lena var den aller første som la igjen en kommentar hos meg da jeg begynte å blogge for litt over et år siden:-) Så hvis du, Lena, kan sende meg adressen din på borghildm@hotmail.com kommer det snart en påskepakke i posten:-)

(Og til min 'morsomme' mann som har begynt å legge igjen kommentarer på innleggene mine; Hvis du har så lyst på noe lilla i boden, så kan du kjøpe det selv;-)

Ha en riktig god påske! Klem B:-)

6 kommentarer:

stjerneglass sa...

Så koselig at det var akkurat Lena som vant, da! (Når det ikke var meg, hihihi!)
Gratulerer så mye!

Må flire litt av mannen din.

Anka sa...

Da fikk du en verdig vinner:) Artig at du har tatt deg tid til oss og ordet med påskegave, snilla!

Hehe... syns det var litt søtt at mannen din legger igjen kommentarer:-D

Ingrid sa...

Gratulerer til vinneren! - Og ei riktig god påske ønsker jeg deg!! :)
Klem

Maria sa...

Hehe, så festlig med mannen din ;)
Og gratulerer til vinneren. Litt hyggelig at det ble henne da, som kommenterte aller først hos deg ;)
Klem

Lovise sa...

Hei på deg. Er inne for å se om du har det bra, og for å ønske deg fine vårdager!!

Bo med barn sa...

Nå var det lenge siden..! Så koselig å høre fra deg igjen:)

Her må det vaskes klær ja!!

Helt enig, Bildene hans er flotte!

Kos deg på den siste fridagen. Klem fra meg