torsdag 28. mai 2009

Hagebilder:-)

Med dagens strålende sol og lovnader om mer godt vær i vente, er det virkelig deilig å være ute for tiden.
.
Jeg har faktisk ikke fått plantet noe særlig i krukker ennå, så alle blomstene står bare i plastkrukkene de kom i:-)
.
Knaggrekken på leveggen har jeg kjøpt på Annas Rom, den var egentlig megalang, så jeg (mannen) sagde den i to. Vannkannen fant jeg på Fretex i fjor:-)
.
Dessuten har jeg da vært på Kid, jeg også;-) Flere enn meg som har disse kurvene har jeg sett;-)
.
Tusenfrydene har stått mange uker nå, fikk opp øynene for disse blomstene først i fjor, da jeg så dem på bloggen til Marit. Og de blir nok et fast innslag hos oss, for de blomstrer jo hele tiden!
.
Legg godt merke til den snaisne utelampa, rimelig moden for utskifting, synes jeg;-) Håper dere alle koser dere i det fine været de har meldt til helga!!

Og takk for alle koselige kommentarer! Jeg setter veldig pris på dem, selv om jeg ikke får kommentert tilbake hver gang:-) Klem B:-)

21 kommentarer:

Støv på hjernen. sa...

Hei.
Flott du har det ute hos deg, jeg skal stjele ideèn om tysenfryd de er så flotte og søte...

silje-sin sa...

Så nydelige bilder! Herlig med uteliv:) De har jo meldt opp mot 30 grader i helga, nice:) Nydelige bilder av lillemor i innlegget under, så fint hår hun har! Augusta begynner å få litt lengre hår nå hun også, det er jo så deilig å kose med:) God helg! klem

Sophie sa...

Det var en kjempflott hagekrok! Koooselig! Nå må sommer'n bare komme! :-)

OdaAnna sa...

Så flott det er hos deg:) Der får dere nok mange koselige stunder i sommer:)

Hulda sa...

Så nydelig du har det på terrassen, virkelig en sommerlig oase. :) Likte så godt knaggrekkene du har der.

perler på en snor sa...

Så koselig du har det ute. Tusenfryd er jo bare kjempefint. Kjøpte frø selv, men har ikke fått sådd.
Likte godt den vannkanna fra fretex.

Perlehvit sa...

Så fint du har det i hagen!!!

Knaggrekken var knallfin!

Kan tenke meg du kommer til å kose deg her i sommer ja:)

Prinsesse Elin sa...

Så herlig du har det i hagen:O)

stjerneglass sa...

Tusenfryd er så søte og enkle. Herlig uteplass du har!

Miss.T sa...

Så koselig du har det på terassen !! masse lekre blomster !!!


God pinsehelg

Blandet loft sa...

Først av alt vil jeg bare si tusen takk for fin kommentar :-) Sengeteppet mitt ja.. Det er kjøpt på voss, av min mor.. Men jeg tror det var en liten butikk som solgte håndlagde ting og slikt =) Så jeg tror det er vanskelig å få tak i.. Men jeg er veldig fornøyd med det ;-) Det ser ut som du og har en fin blogg, her kommer jeg igjen altså.

Ha en fin dag.
- BlandetLoft

Minmill sa...

For et fint uterom dere har. Det så så frodig ut med alle blomstene og tingene på veggen. Det var en super ide og henge knagger på veggen og henge opp litt lekre hageredskaper. Den ideen kjøper jeg. Jeg har ikke gjort så veldig mye enda, men tror jeg skal bruke helgen til litt hagepuslerier. Det er jo meldt bra vær og da bør jeg være ute å holde på.

På en måte synes jeg den utelampen deres passer inn i opplegget ditt. Men det sier jeg jo bare ut fra ett bilde. Så mulig jeg tar feil.
Ha en herlig pinsehelg. Klem Minmill

Huset på toppen sa...

For en herlig og koselig hagekrok du har:)Flotte planter og knagger på veggen, veldig inspirerende!!
Ønsker deg en riktig fin pinse!
Kos deg i solen!
Klem Linda

Datt sa...

Så koselig det var der ute! Kos deg masse i helgen :D

Lindas Hus.. sa...

Hei Borghild!Skal si du får det flott på terassen,herlige detaljer.
Søt kjole du har redesignet til gojenta de.Ha en fin pinse.
Klem Linda :))

Jannicke sa...

Herlige hagebilder!!
Kose deg masse i pinsen..
klem J.

Anka sa...

Nydelig og grønnt hos deg. Nå er det bare å nyte de deilige soldagene. Grille, sole seg, plante og dille og dalle ute;) Nyt det! Riktig god pinse.

Fru Fjeldhammer sa...

nydelige utebilder!

Her hos meg blir alt shiti ned av fugler, så det er ikke så koslig å henge ut noe... sukk

kos dere i pinsen..
klem

Stine ♥ sa...

Kjempe koselig uteplass du har :) Har nok vært deilig å tilbringe pinse der. Jeg har kost meg ordentlig i det fine været, -skulle bare ønske at temperatuen hadde holdt seg, men det ser dårlig ut...

Ha en fin dag!

Fru. Fryd sa...

Hei og takk for koselig hilsen på siden min:0) Kjekt å kunne dele litt ideer:0) Når sønnen min fylte fem, laget jeg skattejakt. Naboen ringte på døren for meg, og løp før barna åpnet. Utenfor lå det skattekart fra Kaptein Sabeltann! Barna var flinke og fant fram, og i garasjen stod den gamle reisekisten til oldemor fylt med sølvfolie, godteriposer og gullmynter til stor lykke for barna.

Lykke til med selskapet og gratulerer til fødselsdag barnet

sue sa...

感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人