tirsdag 5. mai 2009

Roser er røde...

For noen dager siden fikk jeg hele to buketter med røde roser av min kjære. Ingen spesiell anledning, desto koseligere:-)
.
Én bukett ble plassert på kjøkkenet, mens den andre (minus et par tre stykk som havnet i små vaser:) ble kuttet kraftig i stilkene og satt i et gammelt litermål.
. Kassen er fra Foss Slipeskivefabrikk, og ble kjøpt på en bruktbutikk for en tid tilbake. Er ikke helt sikker på hvordan jeg skal bruke den (stående , hengende på veggen eller som en kasse på gulvet), men kunne bare ikke gå fra den;-)
.
Duken under er et annet loppefunn, nupereller om jeg ikke tar feil??
Ha en fortsatt fin uke, jeg koser meg med synet av flotte roser enda noen dager:-) Klem B:-)

11 kommentarer:

Lindas Hus.. sa...

Sjarmerende,mange muligheter.Tøft med roser i litermålet.Ha en fin dag!Klem Linda:)
Ps;Skulle egentlig bare skjekke været på yr.:))

Black Feathers sa...

Heisann. Så flott av mannen din å bare komme med roser til deg. Romantisk ;) Og veldig koselig når det skjer uten en annledning ;)
Ha en fin dag du ;)

Englefryd sa...

Det er jo bare så koselig med friske blomster, og ekstra koselig når de kommer fra mannen:-)

Ha en flott dag.

Klem

Pillepalle sa...

Herlige roser!
Hilsen fra Pillepalle

Lykkeline sa...

Så utrolig koselige bilder.. fikk lyst til å kjøpe blomster, jeg nå.. :)

Datt sa...

Åh, den kassen var utrolig fin! Stilig både liggende, sittende, stående og hengende... ;)

Anka sa...

Ingenting gleder mer en en koselig overraskelse helt uten grunn:-D Nyt rosene!

Monica/Moa sa...

Det var snällt att komma hem med så fina rosor.. väldigt roligt =). Fina fynd både låda och vacker duk, nupereller roligt ord för mig som svensk.. men jag kan inte just nu komma på vad det heter på svenska.. fast jag är textillärare.. det är riktigt dåligt *hehe*.. Ha det gott Moa..
ps.. kan vara frivoliteter.. lika roligt ord det också.. *ler*

OdaAnna sa...

Så herlig med blomster uten grunn:) De er de beste å få:) Kjempefin kasse, og så lurt med litermålet som vase! Ha en fin helg når den kommer!!

Bodil,hjem,hobby,hage sa...

Koselig å bli overrasket med roser, det blir jeg og avogtil ;)
Litermålet du har satt de i har vi maken av på landet:0)
Hyllen din var gøy, blir sikker like fin om den henger eller står !

Ha en fin uke videre
;0)

Hulda sa...

Så koselig å få roser på en helt vanlig dag. :) Den kassen din likte jeg veldig godt, den kan du bruke til mye, det er sikkert. :) Flott var den!

Mannen er vel hjemme, og det ble mye flott. Kommer på bloggen etterhvert, ja. :)