mandag 8. juni 2009

Barnerom og kjoler i bloggbutikken:-)

Her kommer noen bilder fra minstemors rom.
Noen av dem er kanskje fryktelig like på bilder jeg har vist før, men men...:-)
.
Tallerkenhylla ble kjøpt på loppemarked for leeenge siden, men knaggene under ble skrudd opp for et par-tre måneder siden. Grei utnyttelse av plassen under:-)
.
Senga til minstemor har sengetøy fra Sebra. Er kjempefornøyd med det, og nå er et nytt sett bestilt (lilla med fugler:-) slik at hun kan begynne med juniordyne.
.
Og se det, ja! Hva henger på den hvitmalte greina? Joda, julefigurer!! Jeg hadde bestemt meg for at jeg ikke syntes de var så 'julete', men nå ser jeg jo at det henger en nisse der!!
.
Plastbaljer fra Plantasjen/Jysk.
.
Og gyngehesten hadde jeg da jeg var liten, den er med andre ord nesten antikk;-)
.
Siden sist jeg viste fram bilder fra minstemors rom, er også 'krystallkrona' kommet opp i taket. Greit med en elektriker-svoger som kan komme innom og flytte kontakter og sette opp lamper av og til:-)
.
Skulle vist bilder fra storebrors rom også, men der ligger det nå en gummibåt og tar opp mesteparten av gulvplassen. Ikke en sånn vanlig gummibåt fra Toys 'R Us eller noe sånt, neida, med en ordentlig en!!! Den ble kjøpt av min kjære i fjor, slik at vi skulle ha en liten båt til den store båten (som ennå ikke er kjøpt!!). Anyway, storebror synes den fungerer utmerket som seng!!
.
Og for de som måtte ha en ca ettåring i hus, er disse kjolene nå å få kjøpt i Bloggbutikken:
.

Ha en fin uke alle sammen! Klem B:-)

21 kommentarer:

Minmill sa...

Buhu, ingen ett åring her lenger. Jeg ville definitivt kjøpt kjole av deg hvis jeg var i markedet for det. De var jo så fine.

Jeg måtte fnise litt da du spurte om vasene mine var kjøpt i Voie, og vet du hva? Ja, de er det. Så det er sikkert de du har stått med i hånden. Merkelig nok har jeg kikket på den orasnje i et par måndeder, men først nå klarte jeg å bestemme meg for at den ble fin sammen med de andre.

Og du, barnerommet du viser bilder fra er helt nydelig. Du er flink til å innrede og jeg liker tallerkenhyller og grener med nips, selv om det er julepynt. Godt at du har noen nisser framme i juni. Det er bare et halvt år til de egentlig skal fram likevel, så bare la den henge.

Ha en fin kveld. Klem fra Minmill

Anka sa...

Nydelig barnerom. Syns det er gøy å innrede barnerom. Man kan dille og dalle litt mer der, hihi. Nydelige kjoler. Er nok mange som ønsker seg en av dem;)

camillaslykke sa...

Hei, Borghild.

Lenge siden! Og jeg har sluttet på bakeriet, så da treffes vi ikke rundt nattsafen lengre heller.. he he!

Men utrolig flott rom hun har! Er jo bare synn jeg ikke har noen datter, for her var det mange ideer:)

Og så flotte kjoler, men heller ingen niese på 1 år... Og ingen venninner Får jenter! Så da får jeg vente til det kommer noe annet spennende.

Takk for kommentar på bloggen min, angående terassen. Er blitt supergreit, og jeg er så fornøyd. Nå gjenstår bare maling av alle møblene..

Ha en fin kveld, Klem

Prinsesse Elin sa...

For noen herlige bilder:O) Å kjolene....sukk....skulle hatt ei lita prinsesse å sette et par slike på.

Datt sa...

Så koselig et barnerom!! Jeg har også planer om å lakkere noen greiner hvit, når jeg nå ser hvor fine de er hos deg er det vel bare å sette i gang! :D

Tove sa...

For et nydelig jenterom! Bilde med den antikke (hi hi) gyngehesten var så fint:) Og i det hele tatt masse flotte detaljer overalt. Men måtte le av deg, og nissen du ikke har sett det siste halve året, kunne gjort/ unngått å lagt merke til akkuratt det samme:)
Og kjolene du har sydd var kjempefine!

klem

Pillepalle sa...

Hei!
Den hvitmalte greina liker jeg veldig godt! For en god idé!
Hilsen fra Pillepalle

LenaS sa...

...sukk...for et vakkert barnerom.
Men jeg må bare spørre, er dine barnerom alltid så ryddige ..?... *fniiis* her i huset har jeg nesten gitt opp barnerommene skjønner du :D

Utrolig søte kjoler!

Anita Kristin sa...

Så flott jenterom. Her var det mange gode ideer.

Så skjønne kjoler du har laget. Kjenner godt til Hello Kitty fenomenet ja, men helt ærlig foretrekker jeg Hello Kitty framfor prinsesser.

Ha en flott kveld.

Nr. 21 sa...

Veldig koselig jente-rom!! Zebra-sengetøyet er helt nydelig, synes jeg! Og de boksene oppå skapet var fine, hvor er de fra??

June sa...

Så hærlige kjoler. Syr du til voksen person også?

Katrine K sa...

Flotte kjoler, jeg har dessverre ingen ettåring lenger. Og for en smart ide å bruke tallerkenhylla til bøker..!

Bea's verden sa...

Så fint rommet til snuppa de var. Og de kjolene var kjempe søte. :o)

Slike plastbaljer kjøpte jeg nettopp til prinsessa mi. Som også tilfeldig vis er navnesøster med deres prinsesse. :o)


Klem fra Bea

Beppe sa...

Så fin blogg og fine bilder ;) Heldig du er som har kjøpt tallerkenhylla på loppis.... - er jo nesten helt lik den jeg har fra house doctor... :) legger meg inn som følger jeg, siden jeg er ny i bloggverden, så tar jeg turen innom igjen!
Klem Beppe

Tove sa...

Hei!
Tusen takk for kjempefine bleieposer som kom i posten i går! De er helt perfekte :) Må innrømme at kjæresten syns de er litt for feminine til å gå rundt med i hånda når han er aleine på tur, men har han fått to jenter, så har han fått to jenter ;)

Syns du har veldig fin blogg, og kjempefint jenterom! Jeg vil også ha sånne baljer til lekene som flyter rundt her ;)

Veldig koselig at du besøkte bloggen min!
Klem Tove

Grip dagen sa...

Fantastiske kjoler du har laget. De var kjempeskjønne! De er sikkert fine også som tunika til de litt eldre ungene.
Jeg sydde masse klær til mine jenter da de var mindre. Nå er de litt mer kresne på hva de vil gå med. Madicken-kjoler er ikke helt in når en er tenåring, liksom...

Jeg lånte ei dansk bok, husker jeg. Småbarnstøj. Det var enkle mønster på kjoler, bukser og topper. Utrolig moro.

Jeg har ei skjønn niese som blir 2 etter sommeren. Tenkte å sy litt til henne. Det er jo så gøy med småbarnstøy.
Den lille tippa di var helskjønn! Ho var så søt der ho ligger med ny kjole og små musehaler. Herlig bilde!
Lykke til med salget i butikken din. -Og ha ei strålende helg.
Klem Marit

mali-mo sa...

Hei!

Knallfint barnerom, herlig den gyngehesten ;) fra veldig-gamle dager hehe ;) Skal snart igang med å innrede et nytt babyrom her og, så det er kjekt å kikke litt rundt og bli inspirert ;)

Flotte kjoler du har sydd!!

God helg ;)

Jeanette sa...

Ååå hjelp så flotte kjoler., jeg har en 1 åring,(14mnd) kunne tenkt meg en sånn en ja... :) men den ser litt liten ut...skal du sy flere??? ^^,)

Ingrid sa...

Kjempesøtt rom, og fine kjoler du lager! Hadde jeg bare hatt ei jente... så kunne jeg nok ikke dydd meg... God søndag!

Harmonisk lykke sa...

Hei, jeg kom tilfeldigvis over bloggen din via en annen blogg jeg var innom - og det er jeg glad for! Flotte bilder og nydelige kjoler du lager.
Kommer garanert innom deg igjen!
//Christine

disa sa...

免費小遊戲,免費遊戲,小遊戲,遊戲,好玩遊戲,好玩遊戲區,A片,情趣用品,遊戲區,史萊姆好玩遊戲,史萊姆,遊戲基地,線上遊戲,色情遊戲,遊戲口袋,我的遊戲口袋,小遊戲區,手機遊戲,貼圖,A片下載,成人影城,愛情公寓,情色貼圖,情色,色情網站,色情遊戲,色情小說,情色文學,色情,aio交友愛情館,色情影片,臺灣情色網,寄情築園小遊戲,情色論壇,嘟嘟情人色網,情色視訊,愛情小說,言情小說,一葉情貼圖片區,情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室